E
0
6
1
Nie świętujemy gdy wyścig jeszcze trwa. Poświęciliśmy dużo czasu, żeby zaprojektować elektryczny rower MTB w sposób jaki musi być zaprojektowany YETI E-MTB. Gotowy do wygrywania w zawodach EWS-E. Poznaj YETI 160E, pierwszy na świecie rower elektryczny zbudowany specjalnie na wyścigi.
WIECZYSTA GWARANCJA
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
ŻEBY ZROBIĆ E-MTB
MY TWORZYLIŚMY E-MTB DO WYŚCIGÓW.
Bezprecedensowy PODEJŚCIE.
Bezprecedensowy projekt.
NOWA PLATFORMA ZAWIESZENIA
1
Opracowany specjalnie dla wymagań e-MTB, Sixfinity zapewnia bezprecedensową regulację, szybkość i wydajność dla YETI 160E
LATA INTENSYWNEGO ROZWOJU
5
Dzięki zespołom produktowym, inżynierom i sportowcom pracującym jako spójna jednostka rozwojowa, jest to Yeti w najlepszym wydaniu.
ILOŚĆ NIEZALEŻNYCH CZĘŚCI RAMY
25
Głębsza integracja. Intuicyjne kontrola. Ostateczny wygląd e-MTB.
PROTOTYPY
6
Budowa szybkiego roweru wymaga czasu. Zatwierdzenie przez nasz zespół testowy i zawodników było niezbędne w procesie rozwoju, od koncepcyjnych rowerów z aluminium po pełne prototypy z włókna węglowego.
CAŁY CZAS
WYZNACZAM
NOWY CEL
Jared Graves
zrealizowane na potrzeby e-mtb.
Poznaj Sixfinity
Kinematyka rowerów elektrycznych.
Z odpowiednim zawieszeniem e-MTB może robić rzeczy, których nie potrafi rower na pedały, zabierając Cię dalej i szybciej.
Sixfinity to konstrukcja zawieszenia, która jest fachowo dostrojona pod kątem dodatkowej masy, prędkości i wymagań e-MTB.
ZOPTYMALIZOWANA EFEKTYWNOŚĆ I TRAKCJA.
Wartość anti-squat jest niższa niż w naszych tradycyjnych rowerach. Jest to idealne rozwiązanie w przypadku większego przyspieszenia i większej prędkości uderzeń podczas pedałowania na e-MTB.
ANTI-SQUAT
100%
AT SAGTRAKCJA I SPOKOJNE PROWADZENIE.
Ze względu na większą masę e-MTB zmniejszyliśmy wartość anti-rise do 65%. Zabezpieczenie przed anti-rise pozostaje spójne w całym zakresie skoku zawieszenia, zapewniając równowagę dla wyjątkowych wymagań dodatkowej masy i mocy e-MTB.
ANTI-RISE
65 AT SAG
Mniejsza wartość niż nasze inne konstrukcje na pedały.
PIEKIELNIE SZYBKI.
Więcej szlaków. Więcej okrążeń. Więcej tego, co kochasz. Jasne, każdy e-MTB technicznie zapewnia „więcej”.
Więcej dla 160E to spokój, szybkość i zwinność. Zobacz także osobiste rekordy, zwycięstwa i mistrzostwa.
Każdy szlak jest inny. Każdy zawodnik ma swoje preferencje dotyczące jazdy. Sixfinity ma regulowaną progresję dźwigni, która zapewnia dynamiczny zakres wyczucia zawieszenia. Wszystko to przy zachowaniu geometrii, właściwości zapobiegających ugięciu i przeciw bujaniu, a także zaledwie minimalny wpływ na skok koła na poziomie +/-2 mm.
PROGRESJA
Każdy szlak jest inny. Każdy zawodnik ma swoje preferencje dotyczące jazdy. Sixfinity ma regulowaną progresję dźwigni, która zapewnia dynamiczny zakres wyczucia zawieszenia. Wszystko to przy zachowaniu geometrii, właściwości zapobiegających ugięciu i przeciw bujaniu, a także zaledwie minimalny wpływ na skok koła na poziomie +/-2 mm.
PROGRESJA
Każdy szlak jest inny. Każdy zawodnik ma swoje preferencje dotyczące jazdy. Sixfinity ma regulowaną progresję dźwigni, która zapewnia dynamiczny zakres wyczucia zawieszenia. Wszystko to przy zachowaniu geometrii, właściwości zapobiegających ugięciu i przeciw bujaniu, a także zaledwie minimalny wpływ na skok koła na poziomie +/-2 mm.
PROGRESJA
Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
DŹWIĘK CISZY.
Wewnętrznie poprowadzenie pancerzy z bezpiecznym zamknięciem w punktach wejścia i wyjścia sprawiają, że grzechotanie należy do przeszłości. Całkowicie nowe zabezpieczenie przed uderzeniem łańcucha praktycznie eliminuje hałas łańcucha.
JEDŹ JAK "MOTO".
Niezależnie czy masz napęd kablowy czy bezprzewodowy, czy też hamulce moto, system zarządzania kablami w 160E pomieści wszystko co sobie zamarzysz.
POLE MANEWRU.
Dla maksymalizacji zwinności często wymaganej do utrzymania linii wyścigowej, rura podsiodłowa nie jest nigdzie przerwana, zapewnia to pełną kompatybilność ze sztycą regulowaną w całym zakresie rozmiarów.
GLOBALNE WSPARCIE.
DLA GLOBALNEJ
KONKURENCJI.
Współpracując z naszym wieloletnim partnerem wyścigowym, postanowiliśmy zamontować silnik Shimano EP8 z 630 Wh baterią, zapewnia to stałą moc do ataku każdego terenu. Co najważniejsze, system ma bezproblemowe, ogólnoświatowe wsparcie.
ŁADUJ PODCZAS SERWISU.
Zintegrowany port ładowania i częściowo zintegrowana bateria sprawiają, że serwisowanie podczas wyścigów jest łatwe, z jednoczesnym ładowaniem baterii.
CZAS ŁADOWANIA: 5 godzin
WŁĄCZ BLUETOOTH.
Spersonalizuj tryby wspomagania lub zintegruj z GPS, 160E paruje się ze smartfonem za pomocą aplikacji Shimano E-tube.
ELEGANCKIE WEWNĘTRZNE ZARZĄDZANIE OKABLOWANIEM.
Zintegrowane, wewnętrzne okablowanie zapewnia czysty wygląd kokpitu bez zamka błyskawicznego.
WIĘCEJ NIŻ TYLKO PROWADNICA ŁAŃCUCHA.
Sponsor fabrycznego zespołu wyścigowego, firma OneUp Components, wypełniła lukę między naszymi potrzebami wyścigowymi i inżynieryjnymi. Każdy 160E jest fabrycznie wyposażony w niestandardową prowadnicę łańcucha, która zapobiega spadaniu łańcucha i zapewnia wolne od grzechotania prowadzenie kabli do mechanicznych układów napędowych.
TRAKCJA + TRAKCJA = SZYBKOŚĆ
Biorąc pod uwagę dodatkową moc na tylnym kole, dwa 29-calowe koła zapewniają lepszą przyczepność, lepsze przetaczanie i ostatecznie szybszy rower.
„JAK ONI TO ZROBILI?”
KRÓTKI TYLNY TRÓJKĄT.
Odpowiedzią jest Sixfinity. Ze względu na niewiarygodnie kompaktowe opakowanie linku Infinity, YETI 160E ma krótszy tylny trójkąt, który eliminuje uczucie zamulania, które jest plagą e-MTB. Bez uciekania się do mniejszego rozmiaru kół i konstrukcji typu Mullet, E160 ma krótszy tylny trójkąt niż inne marki. Nasza konstrukcja pozwala na zastosowanie kół 29” bez negatywnego wpływy na prędkość i przyczepność.
NIECO WYŻSZY
ŚRODEK SUPORTU.
DLACZEGO?
Wysokość suportu 160E na poziomie 350 mm jest nieco wyżej umieszczona niż w naszym YETI SB150. Nieco wyższy suport w połączeniu z krótszymi korbami daje możliwość dokręcania na trudniejszych sekcjach, najeżonych większymi przeszkodami.
PO WIELU MODYFIKACJACH,
ZNALEŹLIŚMY USTAWIENIA,
KTÓRE SĄ IDEALNE
DLA ZAWODNIKÓW.
TECH SPEC
SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 170MM
SKOK TYLNEGO KOŁA: 160MM
SERIA RAMY: TURQ SERIES
ROZMIAR KOŁA: 29"
ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA
ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM
CENY x ZESTAWY
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 38/170MM E-TUNE
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X
KOŁA - DT SWISS H1900 30M
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX
MANETKA - SHIMANO SLX
KORBA - SHIMANO EM600 34T 160MM
SUPORT -
KASETA - SHIMANO SLX 10-51
ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX
HAMULCE - SRAM CODE R
TARCZE - SRAM CENTERLINE 220/220
SZTYCA REGULOWANA - ONEUP DROPPER POST 31.6MM / SM: 180MM, MD: 210MM, LG-XL: 240MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 DD
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA -YETI CARBON 35X800MM EBIKE
MOSTEK - BURGTEC ENDURO MK3 35X50MM
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
SILNIK - SHIMANO EP801
WYŚWIETLACZ - SHIMANO EM800
ŁADOWARKA - SHIMANO E6002
BATERIA - SHiMANO 630Wh ZINTEGROWANA
ASSIST SWITCH - SHiMANO EM800L
C1 + FOX FACTORY - 58500 PLN
C1 + DT SWISS CARBON - 60600 PLN
C1 + FOX FACTORY + DT SWISS CARBON - 64500 PLN
WAGA - 22.58 KG
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 38 GRIP 2/170MM E-TUNE
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2
KOŁA - DT SWISS HX1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT
MANETKA - SHIMANO XT
KORBA - SHIMANO EM900 34T 160MM
SUPORT -
KASETA - SHIMANO XT 10-51 12 SPEED
ŁAŃCUCH - SHIMANO XT
HAMULCE - SRAM CODE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 220/220
SZTYCA REGULOWANA - SRAM REVERB AXS 31.6MM SM: 150MM, MD/LG/XL: 170MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 DD
STERY - CANE CREEK 110 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM EBIKE
MOSTEK - BURGTEC ENDURO MK3 35X50MM
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
SILNIK - SHIMANO EP801
WYŚWIETLACZ - SHIMANO EM800
ŁADOWARKA - SHIMANO E6002
BATERIA - SHiMANO 630Wh ZINTEGROWANA
ASSIST SWITCH - SHiMANO EM800L
T1 + DT SWISS CARBON - 74000 PLN
WAGA - 22.5 KG
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 38 GRIP 2/170MM E-TUNE
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2
KOŁA - DT SWISS HX1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X0 EAGLE AXS TRANSMISSION
MANETKA - SRAM AXS POD CONTROLLER
KORBA - SHIMANO EM9000 34T 160MM
SUPORT -
KASETA - SRAM X0 EAGLE TRANSMISSION 10-52 12 SPEED
ŁAŃCUCH - SRAM X0 EAGLE TRANSMISSION FLATTOP
HAMULCE - SRAM CODE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 220/220
SZTYCA REGULOWANA - SRAM REVERB AXS 31.6MM SM: 125MM, MD/LG/XL: 170MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 DD
STERY - CANE CREEK 110 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM EBIKE
MOSTEK - BURGTEC ENDURO MK3 CNC 35X50MM
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
SILNIK - SHIMANO EP801
WYŚWIETLACZ - SHIMANO EM800
ŁADOWARKA - SHIMANO E6002
BATERIA - SHiMANO 630Wh ZINTEGROWANA
ASSIST SWITCH - SHiMANO EM800L
T3 + DT SWISS CARBON - 81000 PLN
WAGA - 22.5 KG
GEOMETRIA W MILIMETRACH
ROZMIARY W CENTYMETRACH
WŁÓKNO
WĘGLOWE
Ramy serii TURQ zrobione są z najlepszego wysoko modułowego włókna węglowego i oferują idealną równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością.
E160
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Sixfinity to platforma z zawieszeniem z 6 zawiasami, która umożliwia dostosowanie kinematyki i struktury zawieszenia do konkretnych wymagań i ograniczeń związanych z opakowaniem roweru elektrycznego.
W swej istocie Sixfinity wykazuje wiele podstawowych zachowań Switch Infinity, ale z celowymi wariacjami, aby uwzględnić fundamentalne różnice dynamiczne, które pojawiają się po dodaniu jednostki napędowej i baterii.
Podobnie jak Switch Infinity, dolny link Sixfinity najpierw porusza się w górę, a następnie zmienia kierunek i przemieszcza się w dół, gdy zawieszenie przechodzi ze stanów rozciągniętych do skompresowanych. W rezultacie Sixfinity ma podobny profil zapobiegający bujaniu, jak zastosowany w Switch Infinity. Jednak dzięki wspomaganiu jednostki napędowej wielkość profilu Sixfinity jest redukowana, aby wymusić reakcję przyspieszenia do zwiększonej przyczepności.
Profil zapobiegający bujaniu Sixfinity jest spójny w całym zakresie skoku, podobnie jak w przypadku Switch Infinity. Jednak wielkość ta jest zredukowana, aby przenieść reakcję hamowania w kierunku zwiększonej przyczepności, zapewniając złożoną i przewidywalną wydajność oraz geometrię zawieszenia podczas hamowania, nawet przy dodatkowej masie jednostki napędowej i akumulatora.
Wskaźnik dźwigni Sixfinity jest liniowy i progresywny. Jednak progresywność jest zarówno zwiększana, jak i regulowana, aby można ją było dostosować do konkretnego stylu jazdy, warunków na szlaku lub preferencji amortyzacji.
System Sixfinity wykorzystuje szereg linków, które obracają się na całkowicie uszczelnionych łożyskach. Osie obrotowe wykorzystują pływającą tuleję zaciskową i zespoły łożyskowe zaprojektowane pod kątem trwałości i minimalizacji tarcia. Zalecamy comiesięczne sprawdzanie całego roweru pod kątem luźnych śrub, w tym systemu Sixfinity. Interwały serwisowe łożysk mogą się różnić w zależności od klimatu, warunków na szlaku i częstotliwości jazdy. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego systemu i ogólnej konserwacji roweru, zapoznaj się z instrukcją obsługi 160E lub skontaktuj się z najbliższym autoryzowanym sprzedawcą Yeti Cycles.
Wszystkie części zamienne ramy do 160E można znaleźć u lokalnego sprzedawcy lub w naszym sklepie internetowym. Podczas wymiany jakichkolwiek części w ramie należy używać wyłącznie oryginalnych części Yeti. Wiemy, że istnieje wiele produktów na rynku wtórnym, które wydają się być dobre, ale nie jesteśmy w stanie zapewnić, że wszystkie te produkty są bezpieczne w użyciu w naszych ramach. Jeśli okaże się, że jakakolwiek część ramy została zmodyfikowana lub wymieniona, GWARANCJA ZOSTANIE UNIEWAŻNIONA, a wszelką odpowiedzialność przejmie klient.
Istnieje wiele opcji w zakresie części zamiennych, aby ulepszyć lub spersonalizować swój rower. Niektóre części są znormalizowane, zwłaszcza od dużych marek, takich jak Fox, Shimano, SRAM itp. Zawsze powinieneś potwierdzić u profesjonalnego mechanika, że Twoje części mają odpowiedni standard i są prawidłowo i bezpiecznie zamontowane na Twoim rowerze bez żadnych zakłóceń czy luzów. Zwróć szczególną uwagę na wszystkie standardy roweru i sprawdź dopasowanie przed użyciem.
Model 160E został zaprojektowany do użycia ze sterami zintegrowanymi, którego miski są uformowane w ramie, dzięki czemu łożyska można łatwo włożyć i wyjąć. Istnieje kilka zestawów sterów ze zmiennym kątem dostępnych na rynku wtórnym dla tego stylu sterów, jednak rama nie została przetestowana pod kątem ich użycia i dlatego nie należy używać sterów tego typu. Gwarancja Yeti zostanie UNIEWAŻNIONA, jeśli okaże się, że na ramie zostały zainstalowane stery ze zmiennym kątem, a wszelką odpowiedzialność poniesie klient. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz „Jaki amortyzator jest przeznaczony do użytku w modelu 160E”.
160E jest zaprojektowany do jazdy z widelcem o skoku 170 mm. Testujemy nasze ramy z amortyzatorami z większym skokiem o 20 mm niż ten w specyfikacji. Więc jeśli czujesz potrzebę zwiększenia skoku, możesz bez problemu zamontować amortyzator o skoku 190 mm. Wypłaśzczy to kąt główki ramy i rury podsiodłowej oraz podniesie suport. Prowadzenie mniejszego amortyzatora też jest w porządku, jeśli ci to odpowiada. Zmniejszenie skoku amortyzatora zwiększy kąt główki i rury podsiodłowej oraz obniży suport. Aby uzyskać więcej informacji na temat geometrii, sprawdź sekcję dotyczącą geometrii.
Krótka odpowiedź jest taka, że 160E może przyjąć oponę do 2,6 cala. W 160E jest duży prześwit na opony, ale rozmiary opon różnią się znacznie od producentów, więc trudno jest podać liczbę, która działa dla wszystkich marek.
Tak, zaprojektowaliśmy 160E, aby pomieścić standardowy bidon z wodą wewnątrz przedniego trójkąta z amortyzatorem typu piggy-back. W celu ułatwienia dostępu zalecamy korzystanie z koszyka z wejściem bocznym. Jedynym wyjątkiem jest rozmiar SM, który pasuje tylko do bidonów na wodę o małej objętości.
160E wykorzystuje jednostkę napędową EP8, która zastępuje interfejs BB. Oś korby jest wbudowane w napęd i wszystko, co musisz zrobić, to przykręcić dowolne ramię korby zgodne z Shimano EP8.
160E jest zaprojektowany do pracy wyłącznie z uniwersalnym hakiem przerzutki SRAM (UDH) przy rozstawie 12x148mm. Ta oś miała skok gwintu 12x1,0. Zwróć uwagę, że ta oś jest kompatybilna tylko z ramami specjalnie zaprojektowanymi z uniwersalnym hak przerzutki.
160E używa zintegrowanych sterów 41mm/52mm. Ten system pozwala na umieszczenie łożysk sterów wewnątrz główki ramy, co zapewnia niższą główkę sterową, uproszczoną instalację i większą sztywność.
160E ma system montażu tylnego hamulca w standardzie PM i może obsługiwać tarczę o średnicy 180 mm bez potrzeby stosowania adaptera hamulca. Dzięki zastosowaniu adaptera hamulca rama może przyjąć tarczę o średnicy do 220mm.
Tak, rama 160E posiada możliwość zainstalowania sztycy z wewnętrznym prowadzeniem.
160E została zaprojektowany w standardzie Boost, z linią łańcucha 53mm.
Yeti 160E akceptuje wyłącznie zębatkę 34T.
160E jest w pełni kompatybilny z układami napędowymi SRAM. Należy pamiętać o kilku rzeczach.
1) Będziesz musiał użyć standardowego pająka tarczy Shimano, który jest dostarczany z rowerem. Ta część jest zaprojektowana do współpracy z osią jednostki napędowej EP8, a wszystko, co musisz zrobić, to odkręcić śruby tarczy i wymienić tarczę na tarczę SRAM 104 BCD 34 zęby. 160E jest kompatybilny tylko z tarczami 34 zębami.
2) Ramiona korby nie będą wymagały wymiany, ale zalecamy wymianę całego układu napędowego, w tym przerzutki, manetki, kasety, łańcucha i tarczy. Mieszanie składników może spowodować niepożądaną zmianę biegów.
Nie. Model 160E ma niestandardowe mocowanie prowadnicy górnej, które jest przeznaczone do współpracy z prowadnicą górną OneUp.
160E wykorzystuje amortyzator Trunnion 205 x 65 mm. W zależności od modelu amortyzatora można go zablokować, ale zalecamy pełne otwarcie, aby uzyskać najlepszą trakcję i przyczepność.
160E wykorzystuje niestandardowy sposób montażu po obu stronach dampera. Osprzęt w dolnej części jest regulowany, dzięki czemu możesz dostosować przełożenie dźwigni do swojego stylu jazdy lub terenu, na którym jeździsz. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Tak, 160E został zaprojektowany tak, aby był kompatybilny zarówno z amortyzatorami powietrznymi, jak i sprężynowymi. Sugerujemy ustawienie wyższej progresji, ponieważ amortyzatory sprężynowe zwykle działają najlepiej przy wyższych wskaźnikach dźwigni.
Radzimy zacząć od 30% ugięcia lub 19,5 mm skoku dampera, aby uzyskać optymalną wydajność pedałowania i zgodność z terenem. Upewnij się, że ugięcie jest ustawione na normalną wagę do jazdy, w zestawie ze sprzętem. Możesz zaryzykować nieco powyżej lub poniżej 30%, aby dopasować je do osobistych preferencji. Odwiedź naszą stronę konfiguracji amortyzatorów, aby pomóc w konfiguracji zawieszenia, https://shocksetup.yeticycles.com/calculator
Yeti 160E zostało zaprojektowane do użycia sztycy o średnicy 31.6mm
Yeti 160E ma zacisk sztycy o średnicy 36.4mm.
Yeti 160E objęty jest gwarancją Life Time producenta, na pierwszego właściciela.
Jest to najczęściej definiowane przez długość Twoich nóg. Możesz jeździć dowolnym skokiem, o ile znajdujesz się powyżej minimalnego znaku na sztycy i nie jesteś tak nisko, że opona ociera się o siodełko. Twój lokalny sprzedawca Yeti może Ci pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Jest to możliwe, ale sugerujemy nie rób tego, ponieważ zbytnio obniżyłoby to suport i wypłaszczyło kąt główki i rury podsiodłowej. Ale ok, jeśli te zmiany pasują do twojego stylu jazdy, to śmiało możesz to zrobić.
160E wykorzystuje górną pokryw o rednicy 51 mm zamiast standardowej średnicy. Używamy tej większej pokrywy, ponieważ 160E jest testowany zgodnie z bardziej rygorystycznymi standardami testów DH Yeti, które wymagają większej grubości ścianki.
Twoje osobiste preferencje, styl jazdy oraz teren mogą mieć wpływ na to, jakie ustawienie wskaźnika dźwigni wybierzesz w 160E. Najlepiej poeksperymentować i zobaczyć, co jest dla Ciebie najlepsze. Ustawienie sugerowane wynosi 30% i powinno być doskonałym miejscem wyjściowym do knfiguracji. Aby uzyskać więcej informacji na temat wskaźników dźwigni, odwiedź naszą stronę konfiguracji amortyzatorów, https://www.yeticycles.com/bikes/160e/?guide:support-shock-setup
Jeśli napotkasz kod błędu w160E, odwiedź poniższy link, aby uzyskać wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów. Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące E-Tube pod tym linkiem- https://bike.shimano.com/en-EU/e-tube/project.html
Żadne części ani mocowania nie powinny być serwisowane, chyba że przez certyfikowany serwis.
Pojemność baterii w 160E to 630 watogodzin. Na zasięg ma wpływ wiele czynników; waga użytkownika, lokalizacja, nachylenie terenu, wybrany tryb, temperatura otoczenia itp. Funkcja zakresu na wyświetlaczu daje najlepsze oszacowanie.
Nie. Model 160E jest kompatybilny tylko z akumulatorem BT-E8036 Shimano 630 Wh.
Od Shimano - BT-E8036. Zapasowe osłony baterii są również dostępne na naszej stronie internetowej lub u lokalnego dealera Yeti Cycles.
Nie. Osłona dolnej rury jest przymocowana do akumulatora, bez niej narażasz wewnętrzną część ramy i elementy elektryczne na uszkodzenie.
Yeti 160E można nadal pedałować bez aktywnego akumulatora/silnika. Jeśli utrata mocy nie była spowodowana wyczerpaną baterią, najpierw spróbuj ją wyłączyć i ponownie włączyć. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z obsługą klienta
YETI 160E jest wyposażony w baterię 630Wh. Bateria tego rozmiaru jest zwykle większa niż dopuszczalna w samolocie. Radzimy sprawdzić przepisy danej linii lotniczej oraz przepisy lokalne przed lotem.
Szczegółowe instrukcje dotyczące aktualizacji oprogramowania sprzętowego znajdują się w aplikacji lub oprogramowaniu Shimano STEPS.
Włącz system, przejdź do menu Bluetooth-LE na wyświetlaczu, naciskając przycisk na dole wyświetlacza i połącz się przez aplikację E-tube.
Każdy autoryzowany dealer Yeti Cycles. Znajdź najbliższego dealera za pomocą naszego lokalizatora dealerów. https://yeticycles.com/dealers
160E wykorzystuje Shimano STEPS do jednostki napędowej, więc nie są wymagane żadne specjalne narzędzia.
System Shimano STEPS jest wodoodporny, a rama 160E jest zaprojektowana do odprowadzania wody. Nie zaleca się mycia roweru zanurzonego w wodzie oraz pod ciśnieniem.
Tak. 190 mm to maksymalny zalecany skok amortyzatora dla 160E.
Baterii 160E nie można wyrzucać razem z tradycyjnymi śmieciami. Skontaktuj się z autoryzowanym sprzedawcą Yeti Cycles lub zapoznaj się z instrukcją obsługi 160E, aby uzyskać informacje na temat prawidłowej utylizacji baterii.