YETI CYCLES - 160E
Yeti-ARC-Frame

E

0

6

1

Nie świętujemy gdy wyścig jeszcze trwa. Poświęciliśmy dużo czasu, żeby zaprojektować elektryczny rower MTB w sposób jaki musi być zaprojektowany YETI E-MTB. Gotowy do wygrywania w zawodach EWS-E. Poznaj YETI 160E, pierwszy na świecie rower elektryczny zbudowany specjalnie na wyścigi.

165E     CECHY     ZESTAWY     GEO     POMOC
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: TURQUISE
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T1
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: RHINO
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T1
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: TURQUISE
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T1

WIECZYSTA GWARANCJA

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Slide
GDY WSZYSCY BRALI UDZIAŁ W WYŚCIGACH,
ŻEBY ZROBIĆ E-MTB
MY TWORZYLIŚMY E-MTB DO WYŚCIGÓW.
Wiele wydarzyło się podczas pół dekady rozwoju e-bike. YETI 160E jest naszym najbardziej ambitnym projektem.

Bezprecedensowy PODEJŚCIE.
Bezprecedensowy projekt.


NOWA PLATFORMA ZAWIESZENIA

1

Opracowany specjalnie dla wymagań e-MTB, Sixfinity zapewnia bezprecedensową regulację, szybkość i wydajność dla YETI 160E


LATA INTENSYWNEGO ROZWOJU

5

Dzięki zespołom produktowym, inżynierom i sportowcom pracującym jako spójna jednostka rozwojowa, jest to Yeti w najlepszym wydaniu.


ILOŚĆ NIEZALEŻNYCH CZĘŚCI RAMY

25

Głębsza integracja. Intuicyjne kontrola. Ostateczny wygląd e-MTB.


PROTOTYPY

6

Budowa szybkiego roweru wymaga czasu. Zatwierdzenie przez nasz zespół testowy i zawodników było niezbędne w procesie rozwoju, od koncepcyjnych rowerów z aluminium po pełne prototypy z włókna węglowego.

160E

CAŁY CZAS
WYZNACZAM
NOWY CEL

Jared Graves

DOWN COUNTRY
Nieskończone możliwości zawieszenia
zrealizowane na potrzeby e-mtb.
Poznaj Sixfinity

Kinematyka rowerów elektrycznych.

 

Z odpowiednim zawieszeniem e-MTB może robić rzeczy, których nie potrafi rower na pedały, zabierając Cię dalej i szybciej.
Sixfinity to konstrukcja zawieszenia, która jest fachowo dostrojona pod kątem dodatkowej masy, prędkości i wymagań e-MTB.

ZOPTYMALIZOWANA EFEKTYWNOŚĆ I TRAKCJA.

 
Wartość anti-squat jest niższa niż w naszych tradycyjnych rowerach. Jest to idealne rozwiązanie w przypadku większego przyspieszenia i większej prędkości uderzeń podczas pedałowania na e-MTB.

TRAKCJA I SPOKOJNE PROWADZENIE.

Ze względu na większą masę e-MTB zmniejszyliśmy wartość anti-rise do 65%. Zabezpieczenie przed anti-rise pozostaje spójne w całym zakresie skoku zawieszenia, zapewniając równowagę dla wyjątkowych wymagań dodatkowej masy i mocy e-MTB.

 

ANTI-RISE

 

65 AT SAG

Mniejsza wartość niż nasze inne konstrukcje na pedały.

PIEKIELNIE SZYBKI.

 

Więcej szlaków. Więcej okrążeń. Więcej tego, co kochasz. Jasne, każdy e-MTB technicznie zapewnia „więcej”.
Więcej dla 160E to spokój, szybkość i zwinność. Zobacz także osobiste rekordy, zwycięstwa i mistrzostwa.

25%
ZMIENNY WSKAŹNIK DŹWIGNI.

Każdy szlak jest inny. Każdy zawodnik ma swoje preferencje dotyczące jazdy. Sixfinity ma regulowaną progresję dźwigni, która zapewnia dynamiczny zakres wyczucia zawieszenia. Wszystko to przy zachowaniu geometrii, właściwości zapobiegających ugięciu i przeciw bujaniu, a także zaledwie minimalny wpływ na skok koła na poziomie +/-2 mm.
25%
PROGRESJA
25%
ZMIENNY WSKAŹNIK DŹWIGNI.

Każdy szlak jest inny. Każdy zawodnik ma swoje preferencje dotyczące jazdy. Sixfinity ma regulowaną progresję dźwigni, która zapewnia dynamiczny zakres wyczucia zawieszenia. Wszystko to przy zachowaniu geometrii, właściwości zapobiegających ugięciu i przeciw bujaniu, a także zaledwie minimalny wpływ na skok koła na poziomie +/-2 mm.
30%
PROGRESJA
25%
ZMIENNY WSKAŹNIK DŹWIGNI.

Każdy szlak jest inny. Każdy zawodnik ma swoje preferencje dotyczące jazdy. Sixfinity ma regulowaną progresję dźwigni, która zapewnia dynamiczny zakres wyczucia zawieszenia. Wszystko to przy zachowaniu geometrii, właściwości zapobiegających ugięciu i przeciw bujaniu, a także zaledwie minimalny wpływ na skok koła na poziomie +/-2 mm.
35%
PROGRESJA
25%
TUNING FABRYCZNY.

Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
25%
TUNING FABRYCZNY.

Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
25%
TUNING FABRYCZNY.

Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
25%
TUNING FABRYCZNY.

Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
25%
TUNING FABRYCZNY.

Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
25%
TUNING FABRYCZNY.

Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.
25%
TUNING FABRYCZNY.

Jak każdy model YETI, nasz zespół do spraw zawieszenia dopasowują charakterystykę amortyzatora podczas całego procesu rozwoju, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Sixfinity z natury ma większą strefę pedałowania i regulowaną progresję, nasze ustawienia e-MTB ma zwiększoną czułość na małe nierówności.


DŹWIĘK CISZY.

Wewnętrznie poprowadzenie pancerzy z bezpiecznym zamknięciem w punktach wejścia i wyjścia sprawiają, że grzechotanie należy do przeszłości. Całkowicie nowe zabezpieczenie przed uderzeniem łańcucha praktycznie eliminuje hałas łańcucha.


JEDŹ JAK "MOTO".

Niezależnie czy masz napęd kablowy czy bezprzewodowy, czy też hamulce moto, system zarządzania kablami w 160E pomieści wszystko co sobie zamarzysz.


POLE MANEWRU.

Dla maksymalizacji zwinności często wymaganej do utrzymania linii wyścigowej, rura podsiodłowa nie jest nigdzie przerwana, zapewnia to pełną kompatybilność ze sztycą regulowaną w całym zakresie rozmiarów.

GLOBALNE WSPARCIE.
DLA GLOBALNEJ
KONKURENCJI.

Współpracując z naszym wieloletnim partnerem wyścigowym, postanowiliśmy zamontować silnik Shimano EP8 z 630 Wh baterią, zapewnia to stałą moc do ataku każdego terenu. Co najważniejsze, system ma bezproblemowe, ogólnoświatowe wsparcie.

ŁADUJ PODCZAS SERWISU.

Zintegrowany port ładowania i częściowo zintegrowana bateria sprawiają, że serwisowanie podczas wyścigów jest łatwe, z jednoczesnym ładowaniem baterii.
CZAS ŁADOWANIA: 5 godzin

WŁĄCZ BLUETOOTH.

Spersonalizuj tryby wspomagania lub zintegruj z GPS, 160E paruje się ze smartfonem za pomocą aplikacji Shimano E-tube.

ELEGANCKIE WEWNĘTRZNE ZARZĄDZANIE OKABLOWANIEM.

 

Zintegrowane, wewnętrzne okablowanie zapewnia czysty wygląd kokpitu bez zamka błyskawicznego.

WIĘCEJ NIŻ TYLKO PROWADNICA ŁAŃCUCHA.

Sponsor fabrycznego zespołu wyścigowego, firma OneUp Components, wypełniła lukę między naszymi potrzebami wyścigowymi i inżynieryjnymi. Każdy 160E jest fabrycznie wyposażony w niestandardową prowadnicę łańcucha, która zapobiega spadaniu łańcucha i zapewnia wolne od grzechotania prowadzenie kabli do mechanicznych układów napędowych.

Slide

TRAKCJA + TRAKCJA = SZYBKOŚĆ

Biorąc pod uwagę dodatkową moc na tylnym kole, dwa 29-calowe koła zapewniają lepszą przyczepność, lepsze przetaczanie i ostatecznie szybszy rower.

„JAK ONI TO ZROBILI?”
KRÓTKI TYLNY TRÓJKĄT.

 

Odpowiedzią jest Sixfinity. Ze względu na niewiarygodnie kompaktowe opakowanie linku Infinity, YETI 160E ma krótszy tylny trójkąt, który eliminuje uczucie zamulania, które jest plagą e-MTB. Bez uciekania się do mniejszego rozmiaru kół i konstrukcji typu Mullet, E160 ma krótszy tylny trójkąt niż inne marki. Nasza konstrukcja pozwala na zastosowanie kół 29” bez negatywnego wpływy na prędkość i przyczepność.

NIECO WYŻSZY
ŚRODEK SUPORTU.
DLACZEGO?

 

Wysokość suportu 160E na poziomie 350 mm jest nieco wyżej umieszczona niż w naszym YETI SB150. Nieco wyższy suport w połączeniu z krótszymi korbami daje możliwość dokręcania na trudniejszych sekcjach, najeżonych większymi przeszkodami.

PO WIELU MODYFIKACJACH,
ZNALEŹLIŚMY USTAWIENIA,
KTÓRE SĄ IDEALNE
DLA ZAWODNIKÓW.

TECH SPEC


SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 170MM

SKOK TYLNEGO KOŁA: 160MM

SERIA RAMY:  TURQ SERIES

ROZMIAR KOŁA: 29"

ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL

TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)

PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA

ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM

CENY x ZESTAWY

C1 - 54000 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 38/170MM E-TUNE


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X


KOŁA - DT SWISS H1900 30M


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX


MANETKA - SHIMANO SLX


KORBA - SHIMANO EM600 34T 160MM


SUPORT -


KASETA - SHIMANO SLX 10-51


ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX


HAMULCE - SRAM CODE R


TARCZE - SRAM CENTERLINE 220/220


SZTYCA REGULOWANA - ONEUP DROPPER POST 31.6MM / SM: 180MM, MD: 210MM, LG-XL: 240MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 DD


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA -YETI CARBON 35X800MM EBIKE


MOSTEK - BURGTEC ENDURO MK3 35X50MM


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


SILNIK -  SHIMANO EP801


WYŚWIETLACZ - SHIMANO EM800


ŁADOWARKA -  SHIMANO E6002


BATERIA - SHiMANO 630Wh ZINTEGROWANA


ASSIST SWITCH - SHiMANO EM800L


C1 + FOX FACTORY - 58500 PLN


C1 + DT SWISS CARBON - 60600 PLN


C1 + FOX FACTORY + DT SWISS CARBON - 64500 PLN


WAGA - 22.58 KG

T1 - 68000 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 38 GRIP 2/170MM E-TUNE


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2


KOŁA - DT SWISS HX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT


MANETKA - SHIMANO XT


KORBA - SHIMANO EM900 34T 160MM


SUPORT -


KASETA - SHIMANO XT 10-51 12 SPEED


ŁAŃCUCH - SHIMANO XT


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 220/220


SZTYCA REGULOWANA - SRAM REVERB AXS 31.6MM SM: 150MM, MD/LG/XL: 170MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 DD


STERY - CANE CREEK 110 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM EBIKE


MOSTEK - BURGTEC ENDURO MK3 35X50MM


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


SILNIK - SHIMANO EP801


WYŚWIETLACZ - SHIMANO EM800


ŁADOWARKA - SHIMANO E6002


BATERIA - SHiMANO 630Wh ZINTEGROWANA


ASSIST SWITCH - SHiMANO EM800L


T1 + DT SWISS CARBON - 74000 PLN


WAGA - 22.5 KG

T3 X0 TRANSMISSION - 75000 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 38 GRIP 2/170MM E-TUNE


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2


KOŁA - DT SWISS HX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X0 EAGLE AXS TRANSMISSION


MANETKA - SRAM AXS POD CONTROLLER


KORBA - SHIMANO EM9000 34T 160MM


SUPORT -


KASETA - SRAM X0 EAGLE TRANSMISSION 10-52 12 SPEED


ŁAŃCUCH - SRAM X0 EAGLE TRANSMISSION FLATTOP


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 220/220


SZTYCA REGULOWANA - SRAM REVERB AXS 31.6MM SM: 125MM, MD/LG/XL: 170MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 DD


STERY - CANE CREEK 110 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM EBIKE


MOSTEK - BURGTEC ENDURO MK3 CNC 35X50MM


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


SILNIK - SHIMANO EP801


WYŚWIETLACZ - SHIMANO EM800


ŁADOWARKA - SHIMANO E6002


BATERIA - SHiMANO 630Wh ZINTEGROWANA


ASSIST SWITCH - SHiMANO EM800L


T3 + DT SWISS CARBON - 81000 PLN


WAGA - 22.5 KG

 

GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH

DOWN COUNTRY

WŁÓKNO
WĘGLOWE

Ramy serii TURQ zrobione są z najlepszego wysoko modułowego włókna węglowego i oferują idealną równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością.

E160

USTAWIENIE ZAWIESZENIA

 

USTAW

 

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


 

Co to jest Sixfinity i jak działa?

Sixfinity to platforma z zawieszeniem z 6 zawiasami, która umożliwia dostosowanie kinematyki i struktury zawieszenia do konkretnych wymagań i ograniczeń związanych z opakowaniem roweru elektrycznego.

W swej istocie Sixfinity wykazuje wiele podstawowych zachowań Switch Infinity, ale z celowymi wariacjami, aby uwzględnić fundamentalne różnice dynamiczne, które pojawiają się po dodaniu jednostki napędowej i baterii.

Podobnie jak Switch Infinity, dolny link Sixfinity najpierw porusza się w górę, a następnie zmienia kierunek i przemieszcza się w dół, gdy zawieszenie przechodzi ze stanów rozciągniętych do skompresowanych. W rezultacie Sixfinity ma podobny profil zapobiegający bujaniu, jak zastosowany w Switch Infinity. Jednak dzięki wspomaganiu jednostki napędowej wielkość profilu Sixfinity jest redukowana, aby wymusić reakcję przyspieszenia do zwiększonej przyczepności.

Profil zapobiegający bujaniu Sixfinity jest spójny w całym zakresie skoku, podobnie jak w przypadku Switch Infinity. Jednak wielkość ta jest zredukowana, aby przenieść reakcję hamowania w kierunku zwiększonej przyczepności, zapewniając złożoną i przewidywalną wydajność oraz geometrię zawieszenia podczas hamowania, nawet przy dodatkowej masie jednostki napędowej i akumulatora.

Wskaźnik dźwigni Sixfinity jest liniowy i progresywny. Jednak progresywność jest zarówno zwiększana, jak i regulowana, aby można ją było dostosować do konkretnego stylu jazdy, warunków na szlaku lub preferencji amortyzacji.

Czy system Sixfinity wymaga konserwacji?

System Sixfinity wykorzystuje szereg linków, które obracają się na całkowicie uszczelnionych łożyskach. Osie obrotowe wykorzystują pływającą tuleję zaciskową i zespoły łożyskowe zaprojektowane pod kątem trwałości i minimalizacji tarcia. Zalecamy comiesięczne sprawdzanie całego roweru pod kątem luźnych śrub, w tym systemu Sixfinity. Interwały serwisowe łożysk mogą się różnić w zależności od klimatu, warunków na szlaku i częstotliwości jazdy. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego systemu i ogólnej konserwacji roweru, zapoznaj się z instrukcją obsługi 160E lub skontaktuj się z najbliższym autoryzowanym sprzedawcą Yeti Cycles.

Czy można wymieniać części ramy lub je modyfikować?

Wszystkie części zamienne ramy do 160E można znaleźć u lokalnego sprzedawcy lub w naszym sklepie internetowym. Podczas wymiany jakichkolwiek części w ramie należy używać wyłącznie oryginalnych części Yeti. Wiemy, że istnieje wiele produktów na rynku wtórnym, które wydają się być dobre, ale nie jesteśmy w stanie zapewnić, że wszystkie te produkty są bezpieczne w użyciu w naszych ramach. Jeśli okaże się, że jakakolwiek część ramy została zmodyfikowana lub wymieniona, GWARANCJA ZOSTANIE UNIEWAŻNIONA, a wszelką odpowiedzialność przejmie klient.

Czy można wymienić lub zmienić specyfikację komponentów w 160E?

Istnieje wiele opcji w zakresie części zamiennych, aby ulepszyć lub spersonalizować swój rower. Niektóre części są znormalizowane, zwłaszcza od dużych marek, takich jak Fox, Shimano, SRAM itp. Zawsze powinieneś potwierdzić u profesjonalnego mechanika, że Twoje części mają odpowiedni standard i są prawidłowo i bezpiecznie zamontowane na Twoim rowerze bez żadnych zakłóceń czy luzów. Zwróć szczególną uwagę na wszystkie standardy roweru i sprawdź dopasowanie przed użyciem.

Czy można zastosować stery ze zmiennym kątem?

Model 160E został zaprojektowany do użycia ze sterami zintegrowanymi, którego miski są uformowane w ramie, dzięki czemu łożyska można łatwo włożyć i wyjąć. Istnieje kilka zestawów sterów ze zmiennym kątem dostępnych na rynku wtórnym dla tego stylu sterów, jednak rama nie została przetestowana pod kątem ich użycia i dlatego nie należy używać sterów tego typu. Gwarancja Yeti zostanie UNIEWAŻNIONA, jeśli okaże się, że na ramie zostały zainstalowane stery ze zmiennym kątem, a wszelką odpowiedzialność poniesie klient. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz „Jaki amortyzator jest przeznaczony do użytku w modelu 160E”.

Jaki amortyzator został zaprojektowany do użycia w 160E?

160E jest zaprojektowany do jazdy z widelcem o skoku 170 mm. Testujemy nasze ramy z amortyzatorami z większym skokiem o 20 mm niż ten w specyfikacji. Więc jeśli czujesz potrzebę zwiększenia skoku, możesz bez problemu zamontować amortyzator o skoku 190 mm. Wypłaśzczy to kąt główki ramy i rury podsiodłowej oraz podniesie suport. Prowadzenie mniejszego amortyzatora też jest w porządku, jeśli ci to odpowiada. Zmniejszenie skoku  amortyzatora zwiększy kąt główki i rury podsiodłowej oraz obniży suport. Aby uzyskać więcej informacji na temat geometrii, sprawdź sekcję dotyczącą geometrii.

Jak duże opony można zamontować w 160E?

Krótka odpowiedź jest taka, że 160E może przyjąć oponę do 2,6 cala. W 160E jest duży prześwit na opony, ale rozmiary opon różnią się znacznie od producentów, więc trudno jest podać liczbę, która działa dla wszystkich marek.

Czy można zamontować bidon wewnątrz przedniego trójkąta?

Tak, zaprojektowaliśmy 160E, aby pomieścić standardowy bidon z wodą wewnątrz przedniego trójkąta z amortyzatorem typu piggy-back. W celu ułatwienia dostępu zalecamy korzystanie z koszyka z wejściem bocznym. Jedynym wyjątkiem jest rozmiar SM, który pasuje tylko do bidonów na wodę o małej objętości.

Jakie korby i wkład suportu można zastosować w 160E?

160E wykorzystuje jednostkę napędową EP8, która zastępuje interfejs BB. Oś korby jest wbudowane w napęd i wszystko, co musisz zrobić, to przykręcić dowolne ramię korby zgodne z Shimano EP8.

Jaka jest zastosowana oś tylnego koła w 160E?

160E jest zaprojektowany do pracy wyłącznie z uniwersalnym hakiem przerzutki SRAM (UDH) przy rozstawie 12x148mm. Ta oś miała skok gwintu 12x1,0. Zwróć uwagę, że ta oś jest kompatybilna tylko z ramami specjalnie zaprojektowanymi z uniwersalnym hak przerzutki.

Jakiego typu stery zostały użyte w 160E?

160E używa zintegrowanych sterów 41mm/52mm. Ten system pozwala na umieszczenie łożysk sterów wewnątrz główki ramy, co zapewnia niższą główkę sterową, uproszczoną instalację i większą sztywność.

Jak duże tarcze można zastosować w 160E?

160E ma system montażu tylnego hamulca w standardzie PM i może obsługiwać tarczę o średnicy 180 mm bez potrzeby stosowania adaptera hamulca. Dzięki zastosowaniu adaptera hamulca rama może przyjąć tarczę o średnicy do 220mm.

Czy można użyć sztycy regulowanej z wewnętrzny prowadzeniem pancerza?

Tak, rama 160E posiada możliwość zainstalowania sztycy z wewnętrznym prowadzeniem.

Jaka jest linia łąńcucha w 160E

160E została zaprojektowany w standardzie Boost, z linią łańcucha 53mm.

Jaką największą zębatkę można zastosować w 160E?

Yeti 160E akceptuje wyłącznie zębatkę 34T.

Czy można użyć napędu SRAM z silnikiem Shimano?

160E jest w pełni kompatybilny z układami napędowymi SRAM. Należy pamiętać o kilku rzeczach.

1) Będziesz musiał użyć standardowego pająka tarczy Shimano, który jest dostarczany z rowerem. Ta część jest zaprojektowana do współpracy z osią jednostki napędowej EP8, a wszystko, co musisz zrobić, to odkręcić śruby tarczy i wymienić tarczę na tarczę SRAM 104 BCD 34 zęby. 160E jest kompatybilny tylko z tarczami 34 zębami.

2) Ramiona korby nie będą wymagały wymiany, ale zalecamy wymianę całego układu napędowego, w tym przerzutki, manetki, kasety, łańcucha i tarczy. Mieszanie składników może spowodować niepożądaną zmianę biegów.

Czy 160E posiada mocowanie ISCG?

Nie. Model 160E ma niestandardowe mocowanie prowadnicy górnej, które jest przeznaczone do współpracy z prowadnicą górną OneUp.

Jaki damper został użyty w 160E?

160E wykorzystuje amortyzator Trunnion 205 x 65 mm. W zależności od modelu amortyzatora można go zablokować, ale zalecamy pełne otwarcie, aby uzyskać najlepszą trakcję i przyczepność.

Jaki jest sposó monatżu dampera w 160E?

160E wykorzystuje niestandardowy sposób montażu po obu stronach dampera. Osprzęt w dolnej części jest regulowany, dzięki czemu możesz dostosować przełożenie dźwigni do swojego stylu jazdy lub terenu, na którym jeździsz. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.

Czy można zastosować damper sprężynowy w 160E?

Tak, 160E został zaprojektowany tak, aby był kompatybilny zarówno z amortyzatorami powietrznymi, jak i sprężynowymi. Sugerujemy ustawienie wyższej progresji, ponieważ amortyzatory sprężynowe zwykle działają najlepiej przy wyższych wskaźnikach dźwigni.

Jaki SAG jest zalecany w 160E

Radzimy zacząć od 30% ugięcia lub 19,5 mm skoku dampera, aby uzyskać optymalną wydajność pedałowania i zgodność z terenem. Upewnij się, że ugięcie jest ustawione na normalną wagę do jazdy, w zestawie ze sprzętem. Możesz zaryzykować nieco powyżej lub poniżej 30%, aby dopasować je do osobistych preferencji. Odwiedź naszą stronę konfiguracji amortyzatorów, aby pomóc w konfiguracji zawieszenia, https://shocksetup.yeticycles.com/calculator

Jaka jest średnica sztycy w 160E?

Yeti 160E zostało zaprojektowane do użycia sztycy o średnicy 31.6mm

Jaka jest średnica zacisku sztycy w 160E

Yeti 160E ma zacisk sztycy o średnicy 36.4mm.

Jaka jest gwarancja na 160E?

Yeti 160E objęty jest gwarancją Life Time producenta, na pierwszego właściciela.

Jaką najdłuższą sztycę można użyć w 160E?

Jest to najczęściej definiowane przez długość Twoich nóg. Możesz jeździć dowolnym skokiem, o ile znajdujesz się powyżej minimalnego znaku na sztycy i nie jesteś tak nisko, że opona ociera się o siodełko. Twój lokalny sprzedawca Yeti może Ci pomóc w rozwiązaniu tego problemu.

Czy można zastosować koło w rozmiarze 27,5" i przerobić rower na MULLET?

Jest to możliwe, ale sugerujemy nie rób tego, ponieważ zbytnio obniżyłoby to suport i wypłaszczyło kąt główki i rury podsiodłowej. Ale ok, jeśli te zmiany pasują do twojego stylu jazdy, to śmiało możesz to zrobić.

Jaka jest średnica górnej pokrywy sterów w 160E

160E wykorzystuje górną pokryw o rednicy 51 mm zamiast standardowej średnicy. Używamy tej większej pokrywy, ponieważ 160E jest testowany zgodnie z bardziej rygorystycznymi standardami testów DH Yeti, które wymagają większej grubości ścianki.

Dlaczego chciałbym zmienić ustawienie wskaźnika dźwigni w 160E?

Twoje osobiste preferencje, styl jazdy oraz teren mogą mieć wpływ na to, jakie ustawienie wskaźnika dźwigni wybierzesz w 160E. Najlepiej poeksperymentować i zobaczyć, co jest dla Ciebie najlepsze. Ustawienie sugerowane wynosi 30% i powinno być doskonałym miejscem wyjściowym do knfiguracji. Aby uzyskać więcej informacji na temat wskaźników dźwigni, odwiedź naszą stronę konfiguracji amortyzatorów, https://www.yeticycles.com/bikes/160e/?guide:support-shock-setup

Co się stanie, jeśli napotkam kod błędu na moim 160e?

Jeśli napotkasz kod błędu w160E, odwiedź poniższy link, aby uzyskać wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów. Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące E-Tube pod tym linkiem- https://bike.shimano.com/en-EU/e-tube/project.html

Czy mogę wymienić lub serwisować którąkolwiek z części elektrycznych?

Żadne części ani mocowania nie powinny być serwisowane, chyba że przez certyfikowany serwis.

Jaki jest zasięg baterii?

Pojemność baterii w 160E to 630 watogodzin. Na zasięg ma wpływ wiele czynników; waga użytkownika, lokalizacja, nachylenie terenu, wybrany tryb, temperatura otoczenia itp. Funkcja zakresu na wyświetlaczu daje najlepsze oszacowanie.

Czy mogę użyć innej baterii?

Nie. Model 160E jest kompatybilny tylko z akumulatorem BT-E8036 Shimano 630 Wh.

Jak zdobyć zapasową baterię?

Od Shimano - BT-E8036. Zapasowe osłony baterii są również dostępne na naszej stronie internetowej lub u lokalnego dealera Yeti Cycles.

Czy mogę jeździć bez baterii moim 160E?

Nie. Osłona dolnej rury jest przymocowana do akumulatora, bez niej narażasz wewnętrzną część ramy i elementy elektryczne na uszkodzenie.

Co mam zrobić, jeśli tracę moc podczas jazdy?

Yeti 160E można nadal pedałować bez aktywnego akumulatora/silnika. Jeśli utrata mocy nie była spowodowana wyczerpaną baterią, najpierw spróbuj ją wyłączyć i ponownie włączyć. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z obsługą klienta

Jak zabrać 160E do samolotu?

YETI 160E jest wyposażony w baterię 630Wh. Bateria tego rozmiaru jest zwykle większa niż dopuszczalna w samolocie. Radzimy sprawdzić przepisy danej linii lotniczej oraz przepisy lokalne przed lotem.

Jak zaktualizować oprogramowanie w moim 160E?

Szczegółowe instrukcje dotyczące aktualizacji oprogramowania sprzętowego znajdują się w aplikacji lub oprogramowaniu Shimano STEPS.

Jak połączyć mój telefon lub inne użądzenie mobilne do systemu Shimano STEPS?

Włącz system, przejdź do menu Bluetooth-LE na wyświetlaczu, naciskając przycisk na dole wyświetlacza i połącz się przez aplikację E-tube.

Gdzie mogę serwisować mojego 160E?

Każdy autoryzowany dealer Yeti Cycles. Znajdź najbliższego dealera za pomocą naszego lokalizatora dealerów. https://yeticycles.com/dealers

Jak naprawić 160E na szlaku?

160E wykorzystuje Shimano STEPS do jednostki napędowej, więc nie są wymagane żadne specjalne narzędzia.

Czy elektronika jest wodoodporna?

System Shimano STEPS jest wodoodporny, a rama 160E jest zaprojektowana do odprowadzania wody. Nie zaleca się mycia roweru zanurzonego w wodzie oraz pod ciśnieniem.

Czy mogę zamontować amortyzator dwupółkowy

Tak. 190 mm to maksymalny zalecany skok amortyzatora dla 160E.

Jak pozbyć się baterii 160E?

Baterii 160E nie można wyrzucać razem z tradycyjnymi śmieciami. Skontaktuj się z autoryzowanym sprzedawcą Yeti Cycles lub zapoznaj się z instrukcją obsługi 160E, aby uzyskać informacje na temat prawidłowej utylizacji baterii.

DO POBRANIA