NIESKOŃCZONE MOŻLIWOŚCi ZAWIESZENIA
N I E S K O Ń C Z O N E
M O Ż L I W O Ś C I
Z A W I E S Z E N I A
ZMINNA OŚ OBROTU

ZMIENNA GEOMETRIA OSI OBROTU

 

Switch Infinity wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia, które są nieosiągalne dla innych systemów zawieszeń.

UCZUCIE NIESKOŃCZONOŚCI

UCZUCIE NIESKOŃCZONOŚCI

 

Początkowa wysoka wartość anti-squat zapewnia wyśmienitą wydajność pedałowania. Przy większym ugięciu zawieszenia Switch Infinity przesuwa się w dół, kompletnie zmieniając charakterystykę zawieszenia na bardziej miękkie, niczym w rowerach DH. Te cechy zapewniają wyśmienite podparcie w połowie skoku i uczucie nieskończoności zawieszenia.

 

 

 

NIESKOŃCZONE MOŻLIWOŚCi ZAWIESZENIA
M E C H A N I C Z N A
P R Z E W A G A
Wszechstronny

WSZECHSTRONNY

 

Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.

 

 

 

TRWAŁY

TRWAŁY

 

Switch Infinity to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte specjalną powłoką dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.

 

 

 

ANTI-SQUAT


Naszym celem jest względnie płaska i wysoka krzywa zapobiegająca bujaniu na początku i w środkowej części skoku zawieszenia, w której zwykle występuje pedałowanie. Tworzy to wydajną platformę w całej strefie pedałowania, a nie w jednym punkcie. Za strefą pedałowania znajduje się punkt przegięcia, w którym Switch Infinity zaczyna się przesuwać w dół, przełączając zawieszenie w strefę głębokiego w pełni kontrolowanego ugięcia. Zazwyczaj nie pedałujesz w tej strefie, więc chcemy, aby napęd miały mniejszy wpływ na skuteczność zawieszenia. Oddzielenie sił generowanych przez napęd pozwala na bardziej efektywne działanie zawieszenia przy pochłanianiu uderzeń.

SB150-mov1

WSKAŹNIK DŹWIGNI


Naszym celem jest zaprojektowanie wskaźnika dźwigni z liniową progresją. Prostsza, bardziej liniowa krzywa powoduje, możliwość łatwiejszego dopasowania kinematyki zawieszenia bez potrzeby wykorzystania obwodów tłumiących do kompensacji. Możemy ustawić taki współczynnik dźwigni, który zapewnia małą wrażliwość na uderzenia i wystarczającą progresję, żeby zapewnić wparcie w strefie pedałowania i kontrolę przy dużym ugięciu zawieszenia. Możliwość manipulowania współczynnikiem dźwigni bez wpływu na charakterystykę zapobiegającą bujaniu jest unikalna w naszym opatentowanym zawieszeniu Switch Infinity.

SB150-mov1