YETI CYCLES - ARC
Yeti-ARC-Frame

INFINITY

SWITCH

Slide
Slide

ZMIENNA GEOMETRIA OSI OBROTU

 

Switch Infinity wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia, które są nieosiągalne dla innych systemów zawieszeń.

Slide
Slide

UCZUCIE NIESKOŃCZONOŚCI

 

Początkowa wysoka wartość anti-squat zapewnia wyśmienitą wydajność pedałowania. Przy większym ugięciu zawieszenia Switch Infinity przesuwa się w dół, kompletnie zmieniając charakterystykę zawieszenia na bardziej miękkie, niczym w rowerach DH. Te cechy zapewniają wyśmienite podparcie w połowie skoku i uczucie nieskończoności zawieszenia.

 

 

 

Slide
Slide
Slide
Slide

WSZECHSTRONNY

 

Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.

 

 

 

Slide
Slide

TRWAŁY

 

Switch Infinity to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte specjalną powłoką dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.

 

 

 

ANTI-SQUAT


Naszym celem jest względnie płaska i wysoka krzywa zapobiegająca bujaniu na początku i w środkowej części skoku zawieszenia, w której zwykle występuje pedałowanie. Tworzy to wydajną platformę w całej strefie pedałowania, a nie w jednym punkcie. Za strefą pedałowania znajduje się punkt przegięcia, w którym Switch Infinity zaczyna się przesuwać w dół, przełączając zawieszenie w strefę głębokiego w pełni kontrolowanego ugięcia. Zazwyczaj nie pedałujesz w tej strefie, więc chcemy, aby napęd miały mniejszy wpływ na skuteczność zawieszenia. Oddzielenie sił generowanych przez napęd pozwala na bardziej efektywne działanie zawieszenia przy pochłanianiu uderzeń.

Slide
Slide

WSKAŹNIK DŹWIGNI


Naszym celem jest zaprojektowanie wskaźnika dźwigni z liniową progresją. Prostsza, bardziej liniowa krzywa powoduje, możliwość łatwiejszego dopasowania kinematyki zawieszenia bez potrzeby wykorzystania obwodów tłumiących do kompensacji. Możemy ustawić taki współczynnik dźwigni, który zapewnia małą wrażliwość na uderzenia i wystarczającą progresję, żeby zapewnić wparcie w strefie pedałowania i kontrolę przy dużym ugięciu zawieszenia. Możliwość manipulowania współczynnikiem dźwigni bez wpływu na charakterystykę zapobiegającą bujaniu jest unikalna w naszym opatentowanym zawieszeniu Switch Infinity.

Slide
Slide