
YETI ASR BETI JEST NASZYM NAJLŻEJSZYM ROWEREM ZE SPECYFIKACJĄ STWORZONĄ PRZEZ KOBIETY
YETI ASR Beti jest naszym najlżejszym rowerem typu full suspension ze specyfikacją specjalnie wyselekcjonowaną przez kobiety. Posiada specyficzne komponenty oraz specjalnie dla kobiet ustawione zawieszenie. Dla niskich osób zbudowaliśmy rozmiar XS oparty na platformie kół w rozmiarze 27,5”. Dla porównania, YETI ASR BETI w rozmiarze M i L oparte są na dużym 29” kole. Ten rower jest gotowy na najbardziej wymagające szlaki i wyścigi cross country na całym świecie.



YETI ASR BETI TO ZNACZNIE WIĘCEJ NIŻ TYLKO ROWER CROSS COUNTRY
YETI ASR BETI to nie tylko rower cross country, to znacznie więcej niż wskazywała by na to jego geometria. Stworzony przy udziale pań, wyposażony w zawieszenie ze specjalnie dopasowaną charakterystyką, no i ten kolor - koralowy. Który facet określił by ten kolor w ten sposób?
CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

- WYSOKO MODUŁOWY CARBON
- ELASTYCZNY TYLNY TRÓJKĄT
- SPECJALNIE USZCZELNIANE ŁOŻYSKA ENDURO
- COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
- GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
- SPECJALNA OSŁONA DOLNEJ RURY
- WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODU SZTYCY
- MOCOWANIE PRZEDNIEJ PRZERZUTKI DIRECT MOUNT
CENY x ZESTAWY
-
XT/SLX
11.84 KG
19 499 PLN
NAJBARDZIEJ ZOPTYMALIZOWANY PAKIET KOMPONENTÓW DOPASOWANY DO WALECZNOŚCI ASR BETI.
W rowerze YETI ASR Beti XT/SLX zastosowaliśmy napęd Shimano, wyposażony w korbę o długości 170mm, która jest wspólną cechą modeli BETI. W kokpicie zastosowaliśmy kierownicę Race Face, której szerokość można dopasować do swoich preferencji, a za amortyzację odpowiada zawieszenie FOX Performance. W rezultacie ten rower gotowy jest na igraszki na lokalnych trasach. -
EAGLE
11.75 KG
23 899 PLN
POŁĄCZYLIŚMY SZEROKI ZAKRES PRZEŁOŻEŃ Z BARDZO LEKKĄ RAMĄ.
YETI ASR BETI Eagle wyposażyliśmy w napęd o olbrzymiej rozpiętości, który jest połączony z korbą o długości 170mm. W efekcie uzyskaliśmy elastyczne przełożenia w momencie, gdy najpierw trzeba dostać się na szczyt. Specjalnie zestrojone zawieszenie wyposażone w amortyzację FOX Performance powoduje, że każdy kilometr na tym rowerze powiększa uśmiech na twarzy. -
XT TURQ
11.48 KG
28 299 PLN
DZIĘKI NAPĘDOWI SHIMANO XT I ZAWIESZENIU FOX FACTORY, STWORZYLIŚMY SOLIDNĄ MASZYNĘ XC.
Duża rozpiętość napędu XT zapewnia wystarczającą ilość przełożeń a hamulce oferują dużą moc w momencie gdy jej potrzebujesz. Zawieszenie FOX Factory pokryte powłoką Kashima o skoku 120 mm z przodu i 100 mm z tyłu, w połączeniu z najlżejszą na rynku ramą tworzy rasową maszynę gotową na starty w lokalnych zawodach XC. -
X01 EAGLE TURQ
11.21 KG
30 699 PLN
TEN ROWER JEST BARDZIEJ SPRAWNY NA PODJAZDACH I WYMAGAJĄCYCH SINGLACH.
Kiedy trzeba zbijać wagę, Yeti nie oszczędza na wydatkach. Jesteśmy przekonani, że wybór lekkiej carbonowej korby SRAM X01 z ramionami o długości 170 mm i specjalnie dostrojonego zawieszenia FOX Factory z powłoką Kashima jest najlepszy dla ASR BETI. Dzięki temu rower jest bardziej sprawny na podjazdach i wymagających zjazdach. -
XX1 EAGLE TURQ
11.12 KG
47 799 PLN
TO JEST ROWER MARZENIE KAŻDEJ ZAWODNICZKI XC.
Najlżejszy rower w stajni Yeti, ASR BETI TURQ XX1 waży jedynie 11.12KG. Posiada damskie, specyficzne akcenty. Specjalne damskie siodełko, kierownicę, którą można uciąć do własnych preferencji oraz specjalnie zestrojone zawieszenie FOX Factory. Ten rower jest marzeniem każdej zawodniczki cross country. -
RAMA ASR BETI TURQ
1.94 KG
13 999 PLN
NIE ZNALAZŁAŚ OFERTY DLA SIEBIE? NIE SZKODZI. ZAKUP SAMEJ RAMY UMOŻLIWI BUDOWĘ ROWERU WEDŁUG WŁASNEJ SPECYFIKACJI.
Posiadasz dużo dobrych części i nie potrzebujesz kupować całego roweru? Nie ma problemu! Na tej ramie bez większego wysiłku zbudujesz rower do wygrywania w Mistrzostwach Świata lub w lokalnych zawodach. To przecież Ty wiesz jakie części i koła sprawdzą się najlepiej.
ASR BETI
SKOK: 102MM
MASA RAMY: 1.95KG TURQ / 2.34 CARBON
ROZMIAR KOŁA: 29" / 2.75" (XS-SM)
ROZMIARY RAM: XS, SM, MD, LG, XL
AMORTYZATOR TYŁ: 6.5" X 1.5"
SUPORT: 73MM
TYLNE KOŁO: 142MM X 12MM
PRZEDNIA PRZERZUTKA: DIRECT MOUNT
ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM

GEOMETRIA W MILIMETRACH


ROZMIARY W CENTYMETRACH

CECHY
-
Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego karbonu
-
Elastyczny tylny trójkąt
-
Karbonowy link (w ramach serii TURQ)
-
Powiększone łożyska z dodatkowym uszczelnieniem
-
Collet axle system - redukuje zużycie łożysk
-
Główka ramy w standardzie tapered
-
Customowy ochraniacz dolnej rury
-
Wewnętrzne prowadzenie przewodu do sztycy regulowanej
-
Mocowanie przedniej przerzutki Direct Mount
-
Możliwość montażu dwóch koszyków na bidony

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii ASR BETI CARBON są około 400g cięższe.
Rama ASR BETI została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 120mm. Podnosząc skok widelca do 140mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Montując amortyzator o skoku 100mm uzyskasz bardziej stromy kąt główki ramy a rower stanie się bardziej ostry. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy ASR BETI można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,3".
W ramie ASR BETI jest mufa o standardzie PF30 [73mm]. Do ramy można zamontować większość korb z małym "q factor". Jeśli zamierzasz użyć korby ze standardową osią, YETI rekomenduje użycie adaptera firmy PRAXIS PF30 dla korb SRAM i Shimano.
*Korby SRAM XX PF30 NIE SĄ KOMPATYBILNE Z RAMĄ YETI ASR BETI z uwagi na małą przestrzeń między ramionami i tylnym trójkątem.
Rama ASR BETI zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 142mm X 12mm. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
Rama ASR BETI posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to pół-zintegrowane ZS 44mm/56mm (tzw. Zero Stack). Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama ASR BETI posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera.
Rama ASR BETI ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama ASR BETI posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Maksymalny rozmiar dla okrągłej zębatki wynosi 38T, a dla zębatki owalnej wynosi 36T.
W ramie ASR BETI zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 6.5" x 1.5" eye-to-eye. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.
Radzimy zacząć od 25% SAG'u (~9,5mm). Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.
Do ramy ASR BETI można zamontować przednie przerzutki w standardzie D-Type bottom pull.
W ramie ASR BETI rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.
W ramie ASR BETI rozmiar zacisku sztycy to 35mm.
Ramy ASR BETI objęte są gwarancją producenta, która wynosi 5 lat.