
Nasza oferta otwierająca jest lekcją powściągliwości. Zamiast gonić niską cenę, zdecydowaliśmy się skupić na częściach, które zasługują na użycie w tej ramie, a zarazem nie ograniczałyby jej zdolności. Zaczęliśmy od kół DT Swiss, to mocne koła z szerokimi obręczami (25mm) i stanowią dobre połączenie z oponami Maxxis Minion 2.5F / Agressor 2.3R. Dodatkowo dodaliśmy regulowaną sztycę Race Face Turbine, która istotnie podnosi wartość roweru oraz komfort użytkowania.

Nie jest sekretem, że jesteśmy wielkimi fanami napędu 1x oraz najnowszej 12 rzędowej grupy SRAM'a GX EAGLE. W połączeniu z przerzutką SRAM X01 EAGLE zestaw działa szybko i precyzyjnie. Kaseta 10-50T powiększa rozpiętość przełożeń w porównaniu do zestawu XT/SLX. W tym rowerze zastosowaliśmy ten sam kokpit, koła i opony, co w modelu XT/SLX.


Model oparty o zestaw Shimano XT znalazł się w naszej linii. Spytacie dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Rozpiętość kasety (11-46T) oraz jakość grupy XT sprawiają, że nie ma się nad czym zastanawiać. Wszystkie rowery serii TURQ wyposażone są w kompletne zawieszenie FOX serii FACTORY. Korby i kokpit pochodzą od Race Face. Koła DT Swiss z piastami 350 i obręczami XM481 dopełniają całości.


Wszyscy pracownicy Yeti Cycles jeździli na tej konfiguracji. To jest najlepiej sprzedający się rower ze wszystkich modeli jakie mamy w ofercie. Perfekcyjne połączenie wydajności, trwałości i niskiej masy. Odświeżany przez ostatnie lata, dodatkowo ulepszony o karbonowe korby SRAM X01 i rozpiętość napędu EAGLE (10-50T). Wyposażony w ten sam kokpit, koła i opony, co wersja TURQ XT.


Posiadasz dużo dobrych części i nie potrzebujesz kupować całego roweru? Nie ma problemu! Na tej ramie bez większego wysiłku zbudujesz rower do wygrywania w Mistrzostwach Świata lub w lokalnych zawodach. To przecież Ty wiesz jakie części i koła sprawdzą się najlepiej.

Nie zawsze mamy dostęp do wyciągów krzesełkowych. Krótko mówiąc, to jest spełnienie marzeń. Zestaw carbonowych kół DT SWISS XMC 1200 30MM, jest na tyle lekki, żeby wjechać na szczyt i na tyle wytrzymały i niezawodny, aby poradził sobie na każdej trasie. Koła są dostępne tylko do rowerów serii TURQ, kwota 5499 PLN jest dopłatą do regularnej ceny roweru.






PILOTOWANY PRZEZ NAJLEPSZYCH ZAWODNIKÓW NA ŚWIECIE, YETI SB6 WYJĄTKOWO DOBRZE NADAJE SIĘ DO ŚCIGANIA W ZAWODACH ENDURO ROZGRYWANYCH W TRUDNYM TERENIE. SB6 MA 152MM SKOKU Z TYŁU I 160MM SKOKU Z PRZODU ORAZ IDEALNIE ZOPTYMALIZOWANĄ GEOMETRIĘ DLA ZAWODNIKÓW.

6.0” (152MM)SKOK |
|
2.75 KGMASA RAMY |
|
27.5"ROZMIAR KÓŁ |
|
|
|
[popup_trigger id="3518" tag="span"]KOŁA DT SWISS XMC 1200 30MM[/popup_trigger] |

ZAWIESZENIE
EFEKTYWNOŚĆ
Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.
KONTROLA
W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku górze. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

DO
WYGRYWANIA
SWITCH INFINITY
WSZECHSTRONNY
Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.
SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ
SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.
TRWAŁY
SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.
MECHANICZNA PRZEWAGA
SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.
SERIA TURQ
RODZAJ CARBONU |
2.75 KGMASA RAMY |
SERIA CARBON
RODZAJ CARBONU |
3.01 KG
MASA RAMY |



DWIE RÓŻNE SERIE ZBUDOWANE Z RÓŻNYCH MATERIAŁÓW ZAPEWNIAJĄ RÓWNOWAGĘ MIĘDZY WAGĄ I WYDAJNOŚCIĄ.
Rowery serii TURQ są wykonane z najwyższej jakości włókna węglowego, zapewniają doskonałą równowagę i sztywność. W rezultacie rowery serii TURQ są solidne i agresywne w prowadzeniu. Seria CARBON posiada małe zmiany w włóknie węglowym, pozwala to zaoferować niższą cenę przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności na podobnym poziomie jak w serii TURQ.















SB6 ZOSTAŁ PRZETESTOWANY SPEŁNIAJĄC NASZE NAJBARDZIEJ RYGORYSTYCZNE STANDARDY I UDOWODNIŁ SWOJE USPOSOBIENIE WYGRYWAJĄC W ZAWODACH ENDURO WORLD SERIES.
SB6 został przetestowany w laboratorium, gdzie spełnił podwyższone wymagania wytrzymałości. Oznacza to specjalne testy sztywności i standard wytrzymałości na uderzenia rowerów DH. Między testami laboratoryjnymi, SB6 był testowany oraz wygrywał w wyścigach enduro na całym świecie. Ostatecznie zweryfikowany i zaaprobowany przez „szalonego” Ritchiego Rude'a.

CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

- SWITCH INFINITY
- WYSOKO MODUŁOWY CARBON
- COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
- ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG'05
- GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
- DODATKOWO USZCZELNIANE ŁOŻYSKA ENDURO
- WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
- ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI
- TYTANOWE ŚRUBY DAMPERA
TESTY



TECH SPEC
SKOK: 152MM
MASA RAMY: 2.75KG TURQ
ROZMIAR KOŁA: 27.5"
ROZMIARY RAM: XS, SM, MD, LG, XL
AMORTYZATOR TYŁ: 8.5" X 2.5"
SUPORT: PRESS FIT BB92
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: D-TYPE SIDE SWING
ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM


CENY x ZESTAWY
RAMA - SERIA TURQ (2,75KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPX2 3 POS
RAMA - SERIA CARBON (3.01KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPX2 3 POS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36 / 160MM BOOST
KOŁA - DT SWISS M1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT
MANETKA - SHIMANO SLX
KORBA - RACE FACE AFFECT 30T 175MM
SUPORT - RACE FACE PF92
KASETA - SHIMANO SLX 11-46
ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX
HAMULCE - SHIMANO SLX 2 PISTON
TARCZE - SHIMANO 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TR
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TR
STERY - CANE CREEK 40 INSERT TAPER
KIEROWNICA - RACE FACE RESPOND 31.8x785
MOSTEK - RACE FACE RESPOND 31.8x45
CHWYTY - ERGON GA2
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT
RAMA - SERIA CARBON (3.01KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPX2 3 POS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36 / 160MM BOOST
KOŁA - DT SWISS M1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM GX EAGLE
KORBA - SRAM GX EAGLE 30T 175MM
SUPORT - SRAM PF92
KASETA - SRAM 1275 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM GUIDE R
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TR
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TR
STERY - CANE CREEK 40 INSERT TAPER
KIEROWNICA - RACE FACE RESPOND 31.8x785
MOSTEK - RACE FACE RESPOND 31.8x45
CHWYTY - ERGON GA2
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT
RAMA - SERIA TURQ (2.75KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPX2 3 POS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 / 160MM BOOST
KOŁA - DT SWISS 350/XM481 RIM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT
MANETKA - SHIMANO XT
KORBA - RACE FACE TURBINE 30T 175MM
SUPORT - RACE FACE PF92
KASETA - SHIMANO XT 11-46
ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX
HAMULCE - SHIMANO XT 2 PISTON
TARCZE - SHIMANO 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TR
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TR
STERY - CANE CREEK 40 INSERT TAPER
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800
MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35x50
CHWYTY - ERGON GA2
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT
RAMA - SERIA TURQ (2.75KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPX2 3 POS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 / 160MM BOOST
KOŁA - DT SWISS 350/XM481 RIM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM X01 EAGLE
KORBA - SRAM CARBON X01 EAGLE 30T 175MM
SUPORT - SRAM PF92
KASETA - SRAM 1275 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM GUIDE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TR
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TR
STERY - CANE CREEK 40 INSERT TAPER
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800
MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35x50
CHWYTY - ERGON GA2
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT
GEOMETRIA W MILIMETRACH


ROZMIARY W CENTYMETRACH

CECHY
-
Opatentowany system zawieszenia SWITCH INFINITY
-
Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego karbonu
-
Collet axle system - redukuje zużycie łożysk
-
Zintegrowane mocowanie ISCG'05
-
Główka ramy w standardzie tapered
-
Customowy ochraniacz dolnej rury
-
Wewnętrzne prowadzenie przewodów
-
Hak przerzutki zintegrowany z osią koła

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB6 CARBON są około 260g cięższe.
System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.
W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź http://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.
Rama SB6 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 160mm. Podnosząc skok widelca do 180mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB6 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,5".
W ramie SB6 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.
Rama SB6 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
Rama SB6 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to pół-zintegrowane ZS 44mm/56mm (tzw. Zero Stack). Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 200mm.
Rama SB6 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama SB6 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 38T / owalne 36T, Race Face 51mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.
Tak, rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05
W ramie SB6 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 8.5" x 2.5" (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.
Radzimy zacząć od 30% SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.
Tak, rama SB6 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.
Rama SB6 jest kompatybilna jedynie z przednimi przerzutkami Shimano D-Type Side Swing.
W ramie SB6 rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.
W ramie SB6 rozmiar zacisku sztycy to 35mm.
Ramy SB6 objęte są gwarancją producenta, która wynosi 5 lat.