
Rower w wyjściowej specyfikacji SB5+ Carbon XT/SLX jest wyposażony w napęd i hamulce Shimano, koła DT Swiss, amortyzację FOX Performance i kokpit Race Face. Tak uzbrojony rower jest wyjątkowo operatywny na podjazdach. Na zjazdach jest stabilny i łatwy w prowadzeniu. Platforma zawieszenia Switch Infinity i amortyzacja FOX Performance tworzy wyjątkowo pluszowe zawieszenie. Wszystko to dostępne jest w imponującej cenie.

Kombinacja SRAM GX Eagle i ramy SB5+ tworzy wyjątkowo operatywny rower na podjazdach. Na zjazdach jest stabilny i łatwy w prowadzeniu, z platformą zawieszenia Switch Infinity i amortyzacją FOX Performance tworzy wyjątkowo pluszowe zawieszenie.


Rower YETI SB5+ XT TURQ zrobiony jest z naszego najlepszego karbonu i wyposażony został w kompletny napęd i hamulce Shimano XT, amortyzację i sztycę regulowaną FOX Factory oraz kokpit Race Face. W tym rowerze poczujesz podwójną miękkość i czułość zawieszenia dzięki kołom w rozmiarze plus, jesteśmy przekonani, że będziesz krzyczał z zachwytu.


Amortyzacja FOX Factory Kashima z kołami DT Swiss Boost na platformie Switch Infinity tworzy idealny mariaż stabilnego zawieszenia i niezrównanych odczuć. Detale jak kierownica YETI, napęd SRAM Eagle i nowe w tym sezonie hamulce Guide RSC robią z tego roweru luksusową maszynę na szlaku.


Tak, rower na kołach plus wylądował w świecie rowerów o dużej wydajności. Wyposażony w koła DT Swiss Boost, SRAM XX1 Eagle, sterych Chris King i amortyzację FOX Factory oferuje niepowtarzalne właściwości jezdne. SB+ XX1 Eagle ustanawia wysoko porzeczkę i na nowo definiuje punkt odniesienia dla rowerów plus.


Posiadasz dużo dobrych części i nie potrzebujesz kupować całego roweru? Nie ma problemu! Na tej ramie bez większego wysiłku zbudujesz rower do wygrywania w Mistrzostwach Świata lub w lokalnych zawodach. To przecież Ty wiesz jakie części i koła sprawdzą się najlepiej.

Nie zawsze mamy dostęp do wyciągów krzesełkowych. Krótko mówiąc, to jest spełnienie marzeń. Zestaw carbonowych kół DT SWISS XMC 1200 30MM, jest na tyle lekki, żeby wjechać na szczyt i na tyle wytrzymały i niezawodny, aby poradził sobie na każdej trasie. Koła są dostępne tylko do rowerów serii TURQ, kwota 5499 PLN jest dopłatą do regularnej ceny roweru.







ROWER YETI SB5+ TO ISTNA BESTIA. ZBUDOWANY NA KOŁACH 27,5” MOŻE POMIEŚCIĆ OPONY DO 3”. TO NIE JEST SB5 Z WIĘKSZYMI OPONAMI - TEN ROWER ZOSTAŁ ZBUDOWANY SPECJALNIE POD KOŁO PLUS. ŚWIETNIE SIĘ CZUJE NA SZUTROWYCH DROGACH I KAMIENISTYCH SZLAKACH.

5.0” (127MM)SKOK |
|
2.43 KGMASA RAMY |
|
27.5+"ROZMIAR KÓŁ |
|
[popup_trigger id="3518" tag="span"]KOŁA DT SWISS XMC 1200 30MM[/popup_trigger] |

ZAWIESZENIE
EFEKTYWNOŚĆ
Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.
KONTROLA
W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku górze. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

SWITCH INFINITY
WSZECHSTRONNY
Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.
SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ
SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.
TRWAŁY
SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.
MECHANICZNA PRZEWAGA
SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.
SERIA TURQ
RODZAJ CARBONU |
2.43 KGMASA RAMY |
SERIA CARBON
RODZAJ CARBONU |
2.67 KG
MASA RAMY |



DWIE RÓŻNE SERIE ZBUDOWANE Z RÓŻNYCH MATERIAŁÓW ZAPEWNIAJĄ RÓWNOWAGĘ MIĘDZY WAGĄ I WYDAJNOŚCIĄ.
Rowery serii TURQ są wykonane z najwyższej jakości włókna węglowego, zapewniają doskonałą równowagę i sztywność. W rezultacie rowery serii TURQ są solidne i agresywne w prowadzeniu. Seria CARBON posiada małe zmiany w włóknie węglowym, pozwala to zaoferować niższą cenę przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności na podobnym poziomie jak w serii TURQ.















PONIEWAŻ NIE LUBIMY KOMPROMISÓW, ZROBILIŚMY RAMĘ SPECJALNIE DLA PÓŁTŁUSTYCH KÓŁ.
W tej ramie nie znajdziesz łącznika zmieniającego geometrię czy wielu rozmiarów kół. Nic nie zmienia naszej kinematyki zawieszenia, ponieważ odkryliśmy, że niewielkie zmiany w średnicy koła mają ogromny wpływ na krytyczne punkty ramy, takie jak suport i tylne zawieszenie. Nie chcąc rezygnować z żadnych charakterystycznych cech geometrii ramy YETI SB5 PLUS, zbudowaliśmy ramę przystosowaną wyłącznie do kół 27.5 PLUS.
WE WSPÓŁPRACY Z FOX UDOSKONALILIŚMY KONFIGURACJĘ I REGULACJĘ OBJĘTOŚCI POWIETRZA W DAMPERACH.
Nowy FOX Float DPS posiada zintegrowaną tuleję EVOL, która redukuje masę przy jednoczesnym zachowaniu dobrej czułości. W modelach z 2018 jest wiele możliwości umożliwiających poszerzenie zakresu regulacji, które wykorzystaliśmy w celu udoskonalenia pracy zawieszenia.


CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

- SWITCH INFINITY
- WYSOKO MODUŁOWY CARBON
- SZEROKI TYLNY TRÓJKĄT DOSTOSOWANY DO OPONY MAX 3.0"
- COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
- ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG'05
- GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
- DODATKOWO USZCZELNIANE ŁOŻYSKA ENDURO
- WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
- ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI
TESTY



TECH SPEC
SKOK: 127MM
MASA RAMY: 2.43KG TURQ
ROZMIAR KOŁA: 27.5+"
ROZMIARY RAM: MD, LG, XL
AMORTYZATOR TYŁ: 7.875" X 2.0"
SUPORT: PRESS FIT BB92
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA
ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM


CENY x ZESTAWY
RAMA - SERIA TURQ (2,43KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX 34 PERFORMANCE 150MM BOOST
KOŁA - DT SWISS 370 W/XM551 BOOST
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT
MANETKA - SHIMANO SLX
KORBA - RACE FACE AFFECT 30T
SUPORT - SHIMANO BB92
KASETA - SHIMANO XT 11-46
ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX
HAMULCE - SHIMANO SLX
TARCZE - SHIMANO F180/R180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS REKON 2.8
OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.8
STERY - CANE CREEK 40 INSET TAPER
KIEROWNICA - RACE FACE EVOLVE BAR 750
MOSTEK - RACE FACE RIDE 60MM
CHWYTY - ERGON GA2
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX 34 PERFORMANCE 150MM BOOST
KOŁA - DT SWISS 370 W/XM551 BOOST
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE 12SPD
MANETKA - SRAM GX EAGLE 12SPD
KORBA - SRAM GX EAGLE
SUPORT - SRAM GXP BB92
KASETA - SRAM 1275 EAGLE 12 SPD 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE 12SPD
HAMULCE - SRAM GUIDE R
TARCZE - SRAM CENTERLINE F180/R180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS REKON 2.8
OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.8
STERY - CANE CREEK 40 INSET TAPER
KIEROWNICA - RACE FACE EVOLVE BAR 750
MOSTEK - RACE FACE EVOLVE 60MM
CHWYTY - ERGON GA2
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX 34 FACTORY 150MM BOOST
KOŁA - DT SWISS 350 W/XM521 BOOST
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT
MANETKA - SHIMANO XT
KORBA - RACE FACE TURBINE 30T
SUPORT - SHIMANO BB92
KASETA - SHIMANO XT 11-46
ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX
HAMULCE - SHIMANO XT
TARCZE - SHIMANO F180/R180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS REKON 2.8
OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.8
STERY - CANE CREEK 40 INSET TAPER
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x760
MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35x50
CHWYTY - ERGON GA2
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX 34 FACTORY 150MM BOOST
KOŁA - DT SWISS 350 W/XM521 BOOST
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE 12SPD
MANETKA - SRAM X01 EAGLE 12SPD
KORBA - SRAM X01 CARBON 30T EAGLE 12SPD
SUPORT - SRAM GXP BB92
KASETA - SRAM 1275 EAGLE 12 SPD 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE 12SPD
HAMULCE - SRAM GUIDE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE F180/R180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS RECON 2.8
OPONA TYŁ - MAXXIS RECON 2.8
STERY - CANE CREEK 40 INSET TAPER
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x760
MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35x50
CHWYTY - ERGON GA2
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX 34 FACTORY 150MM BOOST
KOŁA - DT SWISS 350 W/XM521 BOOST
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE 12SPD
MANETKA - SRAM XX1 EAGLE 12SPD
KORBA - SRAM X01 CARBON 30T EAGLE 12SPD
SUPORT - SRAM GXP BB92
KASETA - SRAM 1299 EAGLE GOLD 12 SPD 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM 1299 EAGLE GOLD 12SPD
HAMULCE - SRAM GUIDE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE F180/R180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS RECON 2.8
OPONA TYŁ - MAXXIS RECON 2.8
STERY - CHRIS KING INSET TAPER
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x760
MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35x50
CHWYTY - ERGON GA2
SIODEŁKO - ERGON SME3 COMP
GEOMETRIA W MILIMETRACH


ROZMIARY W CENTYMETRACH

CECHY
1. Opatentowany system zawieszenia SWITCH INFINITY
2. Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego Karbonu
3. Szerszy tylny trójkąt przystosowany do opony max 3.0”
4. Podniesiony tylny trójkąt dla poprawy sztywności
5. Collet axle system - redukuje zużycie łożysk
6. Zintegrowane mocowanie ISCG'05
7. Główka ramy w standardzie tapered
8. Customowy ochraniacz dolnej rury i tylnego trójkąta
9. Wewnętrzne prowadzenie przewodów
10. Hak przerzutki zintegrowany z osią koła

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB5+ CARBON są około 350g cięższe.
System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.
<span id="result_box" class="" lang="pl"><span class="">W pełni</span> <span class="">uszczelniony</span> <span class="">mechanizm</span></span> SWITCH INFINITY <span id="result_box" class="" lang="pl">posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei.</span><span id="result_box" class="" lang="pl"> <span class="">Yeti</span> Cycles i <span class="">Fox Racing</span> <span class="">Shox</span> zalecają interwał <span class="">smarowania</span> co <span class="">40 godzin</span>. Ważne jest, aby nie <span class="">przekraczać</span> i <span class="">stosować się do</span> zalecanego <span class="">interwału</span>. <span class="">Nie</span> zaszkodzi również <span class="">usunięcie</span> nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się <span class="">w trakcie jazdy.</span> Wszelkie <span class="">materiały eksploatacyjne</span> można znaleźć <span class="">w naszym</span> sklepie internetowym <span class="">lub</span> u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych <span class="">informacji</span> technicznych, odwiedź</span> <span style="color: #333333;"><a style="color: #333333;" href="http://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465" target="_blank">http://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465</a></span>.
Rama SB5+ została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 150mm. Podnosząc skok widelca do 160mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB5+ można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,4".
Nie. Rama SB5+ jest zaprojektowana do używania opon w standardowym rozmiarze o maksymalnej szerokości 2,4".
W ramie SB5+ jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.
Rama SB5+ zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
Rama SB5+ posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to pół-zintegrowane ZS 44mm/56mm (tzw. Zero Stack). Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama SB5+ posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 200mm.
Rama SB5+ ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama SB5+ posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 36T / owalne 34T, Race Face 51mm: 34T okrągłe / 32T owalne. Minimalna zębatka: 26T okrągła / 28T owalna.
Tak, rama SB5+ posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05
W ramie SB5+ zastosowano metryczny tylny amortyzator w rozmiarze 210mm x 50mm. W związku z zastosowaniem metrycznego amortyzatora, posiada on trochę dłuższą goleń, która nie jest używana przy pełnej kompresji - zwróć na to uwagę przy ustawianiu odpowiedniego SAGu! Rama nie jest kompatybilna ze starszymi calowymi amortyzatorami. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie. Zwróć również uwagę, że rama SB5 w najmniejszym rozmiarze XS nie jest kompatybilna z amortyzatorem wyposażonym w piggyback.
Radzimy zacząć od 30% SAG'u (~15mm). Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.
Tak, rama SB5+ zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.
Rama SB5+ nie jest kompatybilna z przednimi przerzutkami.
W ramie SB5+ rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.
W ramie SB5+ rozmiar zacisku sztycy to 35mm.
Ramy SB5+ objęte są gwarancją producenta, która wynosi 5 lat.