
B
6
5
1
S
WŁADCA NAJTRUDNIEJSZYCH TRAS. NAJODWAŻNIEJSZY Z CAŁEJ STAJNI YETI, ZA CO NALEŻY MU SIĘ OGROMNY SZACUNEK. YETI SB165 JEST STWORZONY Z MYŚLĄ O NAJCIĘŻSZYM UJEŻDŻANIU, A TO ZA SPRAWĄ SPECJALNIE ZESTROJONEGO ZAWIESZENIA, DUŻEGO SKOKU 180MM Z PRZODU I 165MM Z TYŁU. NAJBARDZIEJ STROME I WYMAGAJĄCE TRASY, O KTÓRYCH NIEKTÓRZY BOJĄ SIĘ NAWET POMYŚLEĆ TO JEGO ŻYWIOŁ, POD JEGO KOŁAMI PRZESZKODY NABIERAJĄ INNEGO ZNACZENIA. ŁAMIE WSZELKIE KONWENANSE. WIELE WYBACZA, POMOŻE GDY POPEŁNISZ BŁĄD I ŻADNA PRZESZKODA NIE JEST W STANIE GO ZATRZYMAĆ. YETI SB165 PORADZI SOBIE Z CHAOSEM „ WSZECHŚWIATA” PO TO ABYŚ BYŁ W PEŁNI ZADOWOLONY I WYGRAŁ ZE SWOIM STRACHEM.
WIECZYSTA GWARANCJA
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

YETI SB165
TO ROWER,
KTÓRYM JEŹDZISZ
GDY WIDZISZ LINIE,
KTÓRYCH INNI
NIE ZAUWAŻAJĄ
Z POWODU BRAKU
UMIEJĘTNOŚCI.


CAŁKOWICE ZABEZPIECZONY.
Każdy YETI SB165 fabrycznie
jest wyposażony w prowadnicę.
TESTOWANY GRAWITACYJNIE
YETI SB165 jest wytrzymały. Rama spełnia standardy testowania Yeti DH, znacznie wykraczając poza to, co inni robią w przypadku roweru. Ta rzecz będzie trwać przez całe życie, ale daliśmy Ci gwarancję lifetime, abyś mógł spać spokojnie.
JEDŹ GDZIE CHCESZ
Wyciąg krzesełkowy, shuttle bus lub podjeżdżanie. YETI SB165 nie dyskryminuje żadnego sposobu zdobycia szczytu. Ty decydujesz jak chcesz to zrobić.
ANTI-SQUAT
W całej linii wybraliśmy stosunkowo płaską i wysoką krzywą zapobiegającą bujaniu na początku i w środkowej części skoku, gdzie zwykle występuje pedałowanie, tak zwana strefa pedałowania. Tworzy to wydajną platformę pedałowania w całej strefie, a nie w jednym punkcie. Za strefą pedałowania znajduje się punkt przegięcia, w którym Switch Infinity przesuwa się w dół, drastycznie obniżając anti-squat. Zawodnicy zazwyczaj nie pedałują w tej strefie, więc siły łańcucha mają mniejszy wpływ na działanie zawieszenia. Oddzielenie sił łańcucha pozwala na bardziej wydajną pracę zawieszenia, absorbując uderzenia, dzięki czemu prowadzenie roweru jest bardziej wydajne.

YETI SB165
PRZESUWA
GRANICE
MOŻLIWOŚCI
YETI SB165
PRZESUWA
GRANICE
MOŻLIWOŚCI

WSKAŹNIK DŹWIGNI.
Gdy próbujesz znaleźć zewnętrzne granice swoich osiągów, szkoda byłoby najpierw osiągnąć granicę swojego roweru.
Prostsza krzywa w połowie skoku zapewnia większe wsparcie, które jest nieodłączną cechą kinematyki zawieszenia. A bardziej stroma progresja pod koniec skoku – bez wpływu na charakterystykę przeciwdziałania bujania, jest unikalną cechą naszego opatentowanego zawieszenia Switch Infinity – zapewnia uczucie, które jest w stanie uginać się tak mocno i głęboko, jak tego potrzebujesz.
PROGRESJA
27.5%
Dostrojony pod kątem amortyzatora sprężynowego z progresją 27,5%, SB165 jest najbardziej progresywnym rowerem w naszej linii

ODCZUCIA
Pluszowy, bezkompromisowy, szybki, zawsze chce więcej.

NOWOCZESNA GEOMETRIA
DLA NOWEJ SZKOŁY
FREERIDE.
Pożerając trudny teren, YETI SB165 czuje się tym lepiej im jedziesz szybciej, po bardzie stromych ściankach i skaczesz z większych przeszkód.

MŁOT KOWALSKI
CZY SAMURAJ?
ZALEŻY TYLKO
OD
UMIEJĘTNOŚCI.
YETI SB165 przyjmuje naszą postawę i podejście do geometrii oraz odblokowuje zalety nowej szkoły, dopracowane, aby wydobyć absolutnie najlepsze cechy dla kół 27,5". Tak, bardziej stromy kąt rury podsiodłowej i krótszy offset widelca w połączeniu z wysoką wydajnością Switch Infinity zapewnia wybitne cechy podczas podjeżdżania. Tak, spłaszczony kąt główki, dłuższy Reach i niższy suport są uderzająco podobne do tego w rowerze DH. Tak, „małe koła" są w stanie poradzić sobie z trudnym terenem. Wystarczy zapytać Reeda.
1
BARDZIEJ PŁASKI KĄT GŁÓWKI NIŻ WIĘKSZOŚĆ DH
YETI SB165 uwielbia stromiznę.

2
STROMY TAM GDZIE TO MA ZNACZENIE
Bardziej stromy kąt rury podsiodłowej oznacza, że pedałowanie nie jest męczące.

3
KOMPATYBILNY Z AMORTYZATOREM DWUPÓŁKOWYM
Zamontowany już w rowerze Reed'a

NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA
Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.
NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA
Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.
TECH SPEC
SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 180MM
SKOK TYLNEGO KOŁA: 165MM
SERIA RAMY: CARBON & TURQ SERIES
ROZMIAR KOŁA: 27.5"
ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL
SUPORT: PRESS FIT BB92
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA
ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM

CENY x ZESTAWY
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36 / 180MM BOOST
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE VANILLA 230 x 65MM, STALOWA SPRĘŻYNA
KOŁA - DT SWISS E1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX
MANETKA - SHIMANO SLX
KORBA - SHIMANO SLX 30T 170MM
SUPORT - SHIMANO XT
KASETA - SHIMANO SLX 10-51
ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX
HAMULCE - SHIMANO DEORE 4 TŁOCZKI
TARCZE - SHIMANO 203/203
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT R 35x780
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - YETI / WTB SILVERADO
KIT C1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT C1 + KASHIMA 45700 PLN
KIT C1 + KASHIMA + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
WAGA - 14.4 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36 / 180MM BOOST
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE VANILLA 230 x 65MM, STALOWA SPRĘŻYNA
KOŁA - DT SWISS CUSTOM E1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE
MANETKA - SRAM GX EAGLE
KORBA - SRAM GX EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM GX EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM CODE R
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT R 35x780
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO
KIT C2 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT C2 + KASHIMA 48200 PLN
KIT C2 + KASHIMA + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
WAGA - 14.3 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY GRIP2 36 / 180MM BOOST
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DHX2 2POS 230 x 65MM, STALOWA SPRĘŻYNA
KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT
MANETKA - SHIMANO XT
KORBA - SHIMANO XT 30T 170MM
SUPORT - SHIMANO PF92
KASETA - SHIMANO XT 10-51
ŁAŃCUCH - SHIMANO XT
HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI
TARCZE - SHIMANO 203/203
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800MM
MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO
KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 - 59300 PLN
WAGA - 14.15 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY GRIP2 36 / 180MM BOOST
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DHX2 2POS 230 x 65MM, STALOWA SPRĘŻYNA
KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM X01 EAGLE
KORBA - SRAM X1 EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM CODE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800
MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO
KIT T2 + SRAM AXS - 65500 PLN
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 - 66700 PLN
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - 71000 PLN
WAGA - 13.9 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY GRIP2 36 / 180MM BOOST
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X2 2POS 230 x 65MM
KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM X01 EAGLE
KORBA - SRAM X1 EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM CODE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800
MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO
KIT T2 + SRAM AXS - 66200 PLN
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 - 67300 PLN
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - 71700 PLN
WAGA - 13.9 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY GRIP2 36 / 180MM BOOST
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DHX2 2POS 230 x 65MM, SPRĘŻYNA SLS
KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE
MANETKA - SRAM XX1 EAGLE
KORBA - SRAM X01 EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM XX1 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE
HAMULCE - SRAM CODE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800
MOSTEK - RACE FACE TURBINE R 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - ERGON
KIT T3 + SRAM AXS 72300 PLN
KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 - 74200 PLN
KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - 78500 PLN
WAGA - 13.6 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DHX2 2POS 230 x 65MM, STALOWA SPRĘŻYNA SLS
GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH


WŁÓKNO
WĘGLOWE
Ramy serii TURQ zrobione są z najlepszego wysoko modułowego włókna węglowego i oferują idealną równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością.

SB165
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB165 CARBON są około 250g cięższe.
System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.
W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.
Rama SB165 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 180mm. Obniżając skok widelca do 170mm uzyskasz bardziej stromy kąt główki ramy i niżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB165 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,6".
W ramie SB165 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.
Tak, rama SB165 została zaprojektowana do użycia standardowych rozmiarów bidonu wewnątrz przedniego trójkąta.
Rama SB165 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
YETI SB165 zostało zaprojektowane do użycia z oponami o maksymalnej szerokości 2,6".
Rama SB165 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama SB165 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 180mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 203mm.
Rama SB165 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama SB165 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 34T / owalne 32T, Race Face 52mm: 34T okrągłe / 32T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.
Tak, rama SB165 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05
W ramie SB165 zastosowano tylny amortyzator sprężynowy w rozmiarze 230 x 65 mm (eye-to-eye).
Radzimy zacząć od 30% SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.
Tak, rama SB165 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi. Niemniej jednak zawieszenie zostało zoptymalizowane do użycia z damperami sprężynowymi, więc radzimy zastosować damper ze sprężyną.
W SB165 używamy tuleję M8x36mm do montażu po stronie zbiornika i custom Yeti redukcję po stronie tłoka. Jeśli chcesz zmienić damper, redukcję znajdziesz tutaj, https://www.yeticycles.com/gear/parts/shock-eyelet-spacer
Rama SB165nie jest kompatybilna z przednią przerzutką.
W ramie SB165 rozmiar sztycy wynosi 31.6mm.
W ramie SB165 rozmiar zacisku sztycy to 36,8mm.
Ramy SB165 objęte są gwarancją producenta, która jest wieczysta. Spokojnie nie będziesz musiał zatrudniać prawnika 🙂
To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach w rozmiarze S montujemy sztyce o skoku 125MM, w ramach M/L/XL sztyce o skoku 150MM.
Tak, ale to trochę zmienia GEO. Kąt główki ramy i kąt rury rury pod-siodłowej staną się bardziej płaskie, a suport będzie wyżej. Niektórym podobają się te zmiany, a innym nie.