YETI CYCLES - ARC
Yeti-ARC-Frame

B

6

5

1

S

WŁADCA NAJTRUDNIEJSZYCH TRAS. NAJODWAŻNIEJSZY Z CAŁEJ STAJNI YETI, ZA CO NALEŻY MU SIĘ OGROMNY SZACUNEK. YETI SB165 JEST STWORZONY Z MYŚLĄ O NAJCIĘŻSZYM UJEŻDŻANIU, A TO ZA SPRAWĄ SPECJALNIE ZESTROJONEGO ZAWIESZENIA, DUŻEGO SKOKU 180MM Z PRZODU I 165MM Z TYŁU. NAJBARDZIEJ STROME I WYMAGAJĄCE  TRASY, O KTÓRYCH NIEKTÓRZY BOJĄ SIĘ NAWET POMYŚLEĆ TO JEGO ŻYWIOŁ, POD JEGO KOŁAMI PRZESZKODY NABIERAJĄ INNEGO ZNACZENIA. ŁAMIE WSZELKIE KONWENANSE. WIELE WYBACZA, POMOŻE GDY POPEŁNISZ BŁĄD I ŻADNA PRZESZKODA NIE JEST W STANIE GO ZATRZYMAĆ. YETI SB165 PORADZI SOBIE Z CHAOSEM „ WSZECHŚWIATA” PO TO ABYŚ BYŁ W PEŁNI ZADOWOLONY I WYGRAŁ ZE SWOIM STRACHEM.

SB165     CECHY     ZESTAWY     GEO     POMOC
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: RAW CARBON
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: TURKUS
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: MOSS
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3

WIECZYSTA GWARANCJA

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
YETI CYCLES - ARC
Yeti-ARC-Frame

YETI SB165
TO ROWER,
KTÓRYM JEŹDZISZ
GDY WIDZISZ LINIE,
KTÓRYCH INNI
NIE ZAUWAŻAJĄ
Z POWODU BRAKU
UMIEJĘTNOŚCI.

YETI CYCLES - ARC

CAŁKOWICE ZABEZPIECZONY.

Każdy YETI SB165 fabrycznie
jest wyposażony w prowadnicę.

TESTOWANY GRAWITACYJNIE

 

YETI SB165 jest wytrzymały. Rama spełnia standardy testowania Yeti DH, znacznie wykraczając poza to, co inni robią w przypadku roweru. Ta rzecz będzie trwać przez całe życie, ale daliśmy Ci gwarancję lifetime, abyś mógł spać spokojnie.

JEDŹ GDZIE CHCESZ

Wyciąg krzesełkowy, shuttle bus lub podjeżdżanie. YETI SB165 nie dyskryminuje żadnego sposobu zdobycia szczytu. Ty decydujesz jak chcesz to zrobić.

ANTI-SQUAT

W całej linii wybraliśmy stosunkowo płaską i wysoką krzywą zapobiegającą bujaniu na początku i w środkowej części skoku, gdzie zwykle występuje pedałowanie, tak zwana strefa pedałowania. Tworzy to wydajną platformę pedałowania w całej strefie, a nie w jednym punkcie. Za strefą pedałowania znajduje się punkt przegięcia, w którym Switch Infinity przesuwa się w dół, drastycznie obniżając anti-squat. Zawodnicy zazwyczaj nie pedałują w tej strefie, więc siły łańcucha mają mniejszy wpływ na działanie zawieszenia. Oddzielenie sił łańcucha pozwala na bardziej wydajną pracę zawieszenia, absorbując uderzenia, dzięki czemu prowadzenie roweru jest bardziej wydajne.

DOWN COUNTRY

YETI SB165
PRZESUWA
GRANICE
MOŻLIWOŚCI

DOWN COUNTRY

YETI SB165
PRZESUWA
GRANICE
MOŻLIWOŚCI

WSKAŹNIK DŹWIGNI.

 

Gdy próbujesz znaleźć zewnętrzne granice swoich osiągów, szkoda byłoby najpierw osiągnąć granicę swojego roweru.

ODCZUCIA

 

Pluszowy, bezkompromisowy, szybki, zawsze chce więcej.

NOWOCZESNA GEOMETRIA
DLA NOWEJ SZKOŁY
FREERIDE.

 

Pożerając trudny teren, YETI SB165 czuje się tym lepiej im jedziesz szybciej, po bardzie stromych ściankach i skaczesz z większych przeszkód.

YETI CYCLES - ARC
Yeti-ARC-Frame

MŁOT KOWALSKI
CZY SAMURAJ?
ZALEŻY TYLKO
OD
UMIEJĘTNOŚCI.

YETI SB165 przyjmuje naszą postawę i podejście do geometrii oraz odblokowuje zalety nowej szkoły, dopracowane, aby wydobyć absolutnie najlepsze cechy dla kół 27,5". Tak, bardziej stromy kąt rury podsiodłowej i krótszy offset widelca w połączeniu z wysoką wydajnością Switch Infinity zapewnia wybitne cechy podczas podjeżdżania. Tak, spłaszczony kąt główki, dłuższy Reach i niższy suport są uderzająco podobne do tego w rowerze DH. Tak, „małe koła" są w stanie poradzić sobie z trudnym terenem. Wystarczy zapytać Reeda.

1

 

BARDZIEJ PŁASKI KĄT GŁÓWKI NIŻ WIĘKSZOŚĆ DH

YETI SB165 uwielbia stromiznę.


2

 

STROMY TAM GDZIE TO MA ZNACZENIE

Bardziej stromy kąt rury podsiodłowej oznacza, że pedałowanie nie jest męczące.


3

 

KOMPATYBILNY Z AMORTYZATOREM DWUPÓŁKOWYM

Zamontowany już w rowerze Reed'a


DOWN COUNTRY
DOWN COUNTRY
DOWN COUNTRY

NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA

Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.

DOWN COUNTRY

NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA

Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.

TECH SPEC


SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 180MM

SKOK TYLNEGO KOŁA: 165MM

SERIA RAMY:  CARBON & TURQ SERIES

ROZMIAR KOŁA: 27.5"

ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL

SUPORT: PRESS FIT BB92

TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)

PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA

ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM

CENY x ZESTAWY

ROWER YETI SB165 C1 - 33500 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36 / 180MM BOOST


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE VANILLA 230 x 65MM, STALOWA SPRĘŻYNA


KOŁA - DT SWISS E1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX


MANETKA - SHIMANO SLX


KORBA - SHIMANO SLX 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO XT


KASETA - SHIMANO SLX 10-51


ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX


HAMULCE - SHIMANO DEORE 4 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO 203/203


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT R 35x780


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - YETI / WTB SILVERADO


KIT C1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT C1 + KASHIMA 38100 PLN


KIT C1 + KASHIMA + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


WAGA - 14.4 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501

ROWER YETI SB165 C1.5 - 35500 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36 / 180MM BOOST


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE VANILLA 230 x 65MM, STALOWA SPRĘŻYNA


KOŁA - DT SWISS E1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT


MANETKA - SHIMANO XT


KORBA - SHIMANO XT 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO XT


KASETA - SHIMANO XT 10-51


ŁAŃCUCH - SHIMANO XT


HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO 203/203


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 2.5 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT R 35x780


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO


KIT C1.5 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT C1.5 + KASHIMA - 40200 PLN


KIT C1.5 + KASHIMA + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


WAGA - 14.4 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501

ROWER YETI SB165 C2 - 35500 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36 / 180MM BOOST


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE VANILLA 230 x 65MM, STALOWA SPRĘŻYNA


KOŁA - DT SWISS CUSTOM E1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBA - SRAM GX EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM GX EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE R


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT R 35x780


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO


KIT C2 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT C2 + KASHIMA 40200 PLN


KIT C2 + KASHIMA + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


WAGA - 14.3 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501

ROWER YETI SB165 T1 - 44300 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY GRIP2 36 / 180MM BOOST


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DHX2 2POS 230 x 65MM, STALOWA SPRĘŻYNA


KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT


MANETKA - SHIMANO XT


KORBA - SHIMANO XT 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO PF92


KASETA - SHIMANO XT 10-51


ŁAŃCUCH - SHIMANO XT


HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO 203/203


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800MM


MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO


KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 - 49500 PLN


WAGA - 14.15 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501

ROWER YETI SB165 T2 - 50500 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY GRIP2 36 / 180MM BOOST


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DHX2 2POS 230 x 65MM, STALOWA SPRĘŻYNA


KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM X01 EAGLE


KORBA - SRAM X1 EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800


MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO


KIT T2 + SRAM AXS - 54600 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 - 55600 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - 59300 PLN


WAGA - 13.9 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501

ROWER YETI SB165 T2 FLOAT X2 - 51000 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY GRIP2 36 / 180MM BOOST


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X2 2POS 230 x 65MM


KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM X01 EAGLE


KORBA - SRAM X1 EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800


MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO


KIT T2 + SRAM AXS - 55200 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 - 56200 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - 59700 PLN


WAGA - 13.9 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501

ROWER YETI SB165 T3 - 56700 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY GRIP2 36 / 180MM BOOST


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DHX2 2POS 230 x 65MM, SPRĘŻYNA SLS


KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE


MANETKA - SRAM XX1 EAGLE


KORBA - SRAM X01 EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM XX1 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY 31.6MM / S:125MM / M: 150MM / L-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800


MOSTEK - RACE FACE TURBINE R 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - ERGON


KIT T3 + SRAM AXS 60300 PLN


KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 - 61900 PLN


KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - 65500 PLN


WAGA - 13.6 kg wersja z kołami DT SWISS EXC 1501

RAMA YETI SB165 SERIA TURQ - 25800 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DHX2 2POS 230 x 65MM, STALOWA SPRĘŻYNA SLS

GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH

DOWN COUNTRY

WŁÓKNO
WĘGLOWE

Ramy serii TURQ zrobione są z najlepszego wysoko modułowego włókna węglowego i oferują idealną równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością.

SB165

USTAWIENIE ZAWIESZENIA

 

USTAW

 

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


 

Jaka jest różnica między wersją SB165 TURQ i CARBON?

Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB165 CARBON są około 250g cięższe.

Co to jest SWITCH INFINITY i jak działa?

System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.

Czy system SWITCH INFINITY wymaga konserwacji?

W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.

Do jakiego skoku amortyzatora zaprojektowano SB165?

Rama SB165 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 180mm. Obniżając skok widelca do 170mm uzyskasz bardziej stromy kąt główki ramy i niżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.

Jak duże opony mogę zmieścić w SB165?

Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB165 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,6".

Jakie korby i suporty można zamontować w SB165?

W ramie SB165 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.

Czy mogę zamontować bidon wewnątrzprzedniego trójkąta?

Tak, rama SB165 została zaprojektowana do użycia standardowych rozmiarów bidonu wewnątrz przedniego trójkąta.

Jaka oś tylnego koła pasuje do mojego SB165?

Rama SB165 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.

Czy mogę zastosować opony PLUS w SB165?

YETI SB165 zostało zaprojektowane do użycia z oponami o maksymalnej szerokości 2,6".

Jaki typ sterów jest właściwy dla SB165?

Rama SB165 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.

Jakiej wielkości tarcze hamulcowe pasują do SB165?

Rama SB165 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 180mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 203mm.

Dlaczego SB165 ma kompozytowe osłony ramy?

Rama SB165 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.

Czy mogę używać sztycy regulowanej stealth w SB165?

Tak, rama SB165 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.

Jaki maksymalny rozmiar pojedynczej zębatki można zastosować w SB165?

Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 34T / owalne 32T, Race Face 52mm: 34T okrągłe / 32T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.

Czy SB165 posiadają mocowania ISCG?

Tak, rama SB165 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05

Jaki jest użyty rodzaj tylnego amortyzatora w SB165?

W ramie SB165 zastosowano tylny amortyzator sprężynowy w rozmiarze 230 x 65 mm (eye-to-eye).

Jaki jest rekomendowany SAG dla SB165?

Radzimy zacząć od 30% SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.

Czy w SB165 mogę użyć powietrzny tylny amortyzator?

Tak, rama SB165 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi. Niemniej jednak zawieszenie zostało zoptymalizowane do użycia z damperami sprężynowymi, więc radzimy zastosować damper ze sprężyną.

Jakie są tuleje montażowe dampera w SB165?

W SB165 używamy tuleję M8x36mm do montażu po stronie zbiornika i custom Yeti redukcję po stronie tłoka. Jeśli chcesz zmienić damper, redukcję znajdziesz tutaj, https://www.yeticycles.com/gear/parts/shock-eyelet-spacer

Jaki rodzaj przedniej przerzutki pasuje do SB165?

Rama SB165nie jest kompatybilna z przednią przerzutką.

Jaki jest rozmiar sztycy w SB165?

W ramie SB165 rozmiar sztycy wynosi 31.6mm.

Jaki jest rozmiar zacisku sztycy w SB165?

W ramie SB165 rozmiar zacisku sztycy to 36,8mm.

Jaka jest gwarancja na SB165?

Ramy SB165 objęte są gwarancją producenta, która jest wieczysta. Spokojnie nie będziesz musiał zatrudniać prawnika 🙂

Jaka jest długość nawiększej sztycy jaką mogę zamontować w SB165?

To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach w rozmiarze S montujemy sztyce o skoku 125MM, w ramach M/L/XL sztyce o skoku 150MM.

Czy mogę przekształcić ten rower w rower „mullet” i umieścić 29-calowe koło / widelec w SB165?

Tak, ale to trochę zmienia GEO. Kąt główki ramy i kąt rury rury pod-siodłowej staną się bardziej płaskie, a suport będzie wyżej. Niektórym podobają się te zmiany, a innym nie.

DO POBRANIA