YETI CYCLES - ARC
Yeti-ARC-Frame

B

5

0

1

S

„Race Bred” to nie tylko slogan umieszczony na górnej rurze YETI SB150. Od 1985 roku startujemy i wygrywamy w najważniejszych zawodach. Dlatego każda decyzja podjęta podczas projektowania SB150 podyktowana była zamiarem zbudowania najszybszego roweru. YETI SB150 jest doskonałym przykładem roweru stworzonego by pokonać czas.

SB150     CECHY     ZESTAWY     GEO     POMOC
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: BLACK RAW
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: TURQUISE
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: MOSS
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3

WIECZYSTA GWARANCJA

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
YETI ARC

PODCZAS ANALIZY
ETAPU WYŚCIGU,
WIDZĘ JEDYNIE CZAS.

Richie Rude

Nieokiełznana

Prędkość.

 

Prawda jest taka, że SB150 wygrał więcej odcinków specjalnych, w których wystartował, niż jakikolwiek inny rower wyścigowy w historii EWS.


WYGRANE "QUEEN STAGE"

23

Na najdłuższych i najbardziej wyczerpujących odcinkach SB150 jest najszybszy.


ZWYCIĘSTWA MIĘDZYNARODOWE, KRAJOWE
I EWS

8

EWS. Big Mountain Enduro. Pro GRT. Mistrzostwa Świata Trophy De Nations. SB150 wygrał wszystkie te zawody.


PODIUM W EWS

29

Niezrównany. I nie jest to wszytko co ma w tym temacie do powiedzenia.


PRZEWAGA NAD DRUGIM NA MECIE W EWS

55.39 s

Richie Rude zdobył największą przewagę w historii EWS w porównaniu z drugim miejscem (Sam Hill) w EWS Whistler, 2019.

JEST RÓŻNICA MIĘDZY

POCZUCIEM SZYBKOŚCI

I BYCIEM SZYBKIM.

 

Korekcja linii, oszczędność czasu, pełny skok:

tuning Swich Infinity powoduje, że rower jest niesamowicie szybki.

 

 

Punkt przegięcia prędkości.

Wzięliśmy zwycięskie dziedzictwo Switch Infinity i sprawiliśmy, że współczynnik dźwigni jest bardziej progresywny (ale niezbyt progresywny), aby zapewnić większą kompatybilność z nowoczesnymi amortyzatorami i szerszą gamą ustawień wyścigowych. Ponadto rower jest bardziej czuły na małe nierówności, przyspiesza w połowie skoku, jednocześnie pozwalając na pełne ugięcie zawieszenie i kontrolę maksymalnego ugięcia. Zawodnicy spędzają więcej czasu na wspierającej części bandy - podczas wchodzenia z zakrętu na sekcje tarki lub przenoszenie prędkości w zakrętach, SB150 oferuje coś, co można nazwać podparciem, aby uzyskać większą prędkość.    

PUNKT PRZEGIĘCIA

 

81mm

Punkt przegięcia został ustawiony w takim miejscu aby zawieszenie działało niezależnie od sił pedałowania.

WSKAŹNIK DŹWIGNI.

 

Nasza stosunkowo liniowa krzywa progresji zapewnia zawodnikom większą prędkość na trasie i pełny skok zawieszenia. Zapomnij o tym, co wiesz - zegar pokazuje, że bardziej progresywne krzywe nie są szybsze.

Dla niektórych generowanie i utrzymywanie prędkości jest nieuchwytnym zajęciem. Ścigając się z czasem, nasza krzywa sprawia, że zawodnicy skaczą po szczytach przeszkód, mając pewność, że w razie potrzeby mają "zapas" skoku. Prostsza, bardziej liniowa krzywa progresji oznacza, że łatwiej jest dostroić amortyzatory, aby sparować je z kinematyką zawieszenia, i nie musimy polegać na obwodach tłumiących, aby je kompensować. Możliwość manipulowania wskaźnikiem dźwigni bez wpływu na charakterystykę zapobiegającą bujaniu zawieszenia jest unikalna dla naszego opatentowanego zawieszenia Switch Infinity.        

PROGRESJA

 

15%

Wydobądź więcej ze skoku zawieszenia, które jest wydajne w zastosowaniach wyścigowych. Miej możliwość dostrojenia go, aby utrzymać większą prędkość, gdy zawodnicy doskonalą swoje umiejętności.
DOWN COUNTRY

DOSTROJONY DO WYGRYWANIA

Richie Rude wygrywa, jeżdżąc na fabrycznym zawieszeniu, które jest dostępne w modelu SB150. Żaden zespół w specjalny sposób nie modyfikuje Switch Infinity ani jego zawieszenia.

DOWN COUNTRY

DOSTROJONY DO WYGRYWANIA

Richie Rude wygrywa, jeżdżąc na fabrycznym zawieszeniu, które jest dostępne w modelu SB150. Żaden zespół w specjalny sposób nie modyfikuje Switch Infinity ani jego zawieszenia.

ODCZUCIA.

 

Wybitny, stabilny, wydajny, zadziwiająco szybki. 

ANTI-SQUAT


Naszym celem jest względnie płaska i wysoka krzywa zapobiegająca bujaniu na początku i w środkowej części skoku zawieszenia, w której zwykle występuje pedałowanie. Tworzy to wydajną platformę w całej strefie pedałowania, a nie w jednym punkcie. Za strefą pedałowania znajduje się punkt przegięcia, w którym Switch Infinity zaczyna się przesuwać w dół, przełączając zawieszenie w strefę głębokiego w pełni kontrolowanego ugięcia. Zazwyczaj nie pedałujesz w tej strefie, więc chcemy, aby napęd miały mniejszy wpływ na skuteczność zawieszenia. Oddzielenie sił generowanych przez napęd pozwala na bardziej efektywne działanie zawieszenia przy pochłanianiu uderzeń.

YETI CYCLES - ARC

PROGRESYWNA GEOMETRIA
NAPĘDZANA WYŚCIGAMI.

Yeti-ARC-Frame
YETI CYCLES - ARC

PROGRESYWNA GEOMETRIA
NAPĘDZANA WYŚCIGAMI.

Yeti-ARC-Frame

 

Zaprojektowany z myślą o krótszych offset"ach amortyzatora, kąt główki ramy SB150 jest mniejszy, a kąt rury podsiodłowej jest znacznie bardziej stromy. Reach jest również dłuższy przy krótszych tylnych widełkach. Korzyść? Wszystkie te elementy zwiększają sprawność podczas jazdy w dół i przesuwają zawodnika do przodu na rowerze. Ale to nie jedyne zalety. Bardziej stromy kąt rury podsiodłowej, krótszy offset amortyzatora i pozycja przesunięta do przodu wpływają również na utrzymanie przedniego koła na ziemi, generuje większą moc podczas pedałowania i powoduje, że rower jest bardzie zwrotny na podjeździe.

 

1

 

DŁUGI REACH

Zapewnia zawodnikom przestrzeń, której potrzebują i ustawia w centralnej części na rowerze.


2

 

20MM WIĘKSZY SKOK AMORTYZATORA

Dobrze łączy się z naszą agresywną geometrią dopasowaną do pionowego ruchu tylnego zawieszenia.


3

 

PŁASKI KĄT GŁÓWKI RAMY

Nisko umieszczony środek suportu i duża baza kół.


4

 

PRZETESTOWANE ZGODNIE Z NORMAMI DH

Wysoka wytrzymałość na uderzenia, układ włókien karbonowych zaprojektowany do szybkiej jazdy i przetestowany zgodnie ze standardami DH.


YETI CYCLES - ARC

DZIĘKI BADANIOM CZASU OSIĄGNĘLIŚMY CHARAKTERYSTYKĘ WYŚCIGOWĄ, KTÓRA POMAGA ZAWODNIKOM UTRZYMYWAĆ WYSOKIE PRĘDKOŚCI NA ZJEŹDZIE.

Yeti-ARC-Frame
YETI CYCLES - ARC

DZIĘKI BADANIOM CZASU OSIĄGNĘLIŚMY CHARAKTERYSTYKĘ WYŚCIGOWĄ, KTÓRA POMAGA ZAWODNIKOM UTRZYMYWAĆ WYSOKIE PRĘDKOŚCI NA ZJEŹDZIE.

Yeti-ARC-Frame

SHOCK EXTENDER

Opatentowane przedłużenie wahacza zostało opracowane w celu obniżenia górnej rury, utrzymania kinematyki, umożliwienia montażu bidonu w ramie i ułatwienia dostępu do dampera. Shock Extender został opracowany i certyfikowany przez FOX'a do użycia z damperami sprężynowymi. Dlatego jeśli jesteś zawodnikiem z czołówki, możesz rozważyć montaż FOX DHX2. W przypadku zawodników damper można wyjąć z ramy w ciągu dwóch minut, aby zmienić regulację lub wykonać serwis w dniu wyścigu.

NIESTANDARDOWE USTAWIENIA ZAWIESZENIA

Każdy model Yeti ma niestandardowe, opracowane przez nas, ustawienie tłumienia. Każde ustawienie jest specjalnie zaprojektowane do pracy w połączeniu ze współczynnikiem dźwigni i właściwościami zapobiegającymi bujaniu, które zespół inżynierów tworzy dla każdej ramy oddzielnie. Charakterystyka wydajności SB150 jest stworzona na podstawie danych jakościowych zebranych od naszych zawodników oraz danych ilościowych zarejestrowanych z urządzeń telemetrycznych, które pozwalają uzyskać ustawienia, które zarówno poprawiają kontrolę w połowie skoku oraz przy pełnym ugięciu, przy jednoczesnym zachowaniu wydajności pedałowania.

DOWN COUNTRY

NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA

Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.

DOWN COUNTRY

NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA

Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.

TECH SPEC


SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 170MM

SKOK TYLNEGO KOŁA: 150MM

SERIA RAMY:  CARBON & TURQ SERIES

ROZMIAR KOŁA: 29"

ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL

SUPORT: PRESS FIT BB92

TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)

PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA

ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM

CENY x ZESTAWY

C1 - 31600 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 38/170MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE X2 230 X 60MM


KOŁA - DT SWISS E1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX


MANETKA - SHIMANO SLX


KORBA - SHIMANO SLX 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO XT BB92


KASETA - SHIMANO SLX 10-51


ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX


HAMULCE - SHIMANO DEORE 4 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO 203/203


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT C1 + KASHIMA 36000 PLN


KIT C1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT C1 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY


WAGA - 14.43 kg

C1.5 - 33200 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 38/170MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE X2 230 X 60MM


KOŁA - DT SWISS E1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT


MANETKA - SHIMANO XT


KORBA - SHIMANO XT 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO XT BB92


KASETA - SSHIMANO XT 10-51


ŁAŃCUCH - SHIMANO XT


HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO 203/203


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT C1 + KASHIMA 37900 PLN


KIT C1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT C1 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY


WAGA - 14.43 kg

C2 - 36000 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 38/170MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE X2 230 X 60MM


KOŁA - DT SWISS E1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBA - SRAM GX EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE R


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT C2 + KASHIMA 37600 PLN


KIT C2 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT C2 + KASHIMA + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


WAGA - 14.32 kg

T1 - 40600 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 38 GRIP 2/170MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2 230 X 60MM


KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT


MANETKA - SHIMANO XT


KORBA - SHIMANO XT 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO PF92


KASETA - SHIMANO XT 10-51 12 SPEED


ŁAŃCUCH - SHIMANO XT


HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO 203/203


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM


MOSTEK - RACE FACE AEFFECT R 35X50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT T1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 - 45000 PLN


KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


WAGA - 14.19 kg

T2 - 43600 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 38 GRIP 2/170MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2 230 X 60MM


KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM X01 EAGLE


KORBA - SRAM X1 EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM


MOSTEK - RACE FACE AEFFECT R 35X50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT T2 + SRAM AXS 47600 PL


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 48000 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 51600 PLN


WAGA - 13.97 kg

T3 - 49000 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 38 GRIP 2/170MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2 230 X 60MM


KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE


MANETKA - SRAM XX1 EAGLE


KORBA - SRAM X01 EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM XX1 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 110 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM


MOSTEK - RACE FACE TURBINE R 35X50MM


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - ERGON


KIT T3 + SRAM AXS 52600 PLN


KIT T3 + DT SWISS EXC 150153600 PLN


KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 56600 PLN


WAGA - 13.87 kg

RAMA - 21000 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI -


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2 230 X 60MM


KOŁA -


PRZERZUTKA TYLNA -


MANETKA -


KORBA -


SUPORT -


KASETA -


ŁAŃCUCH -


HAMULCE -


TARCZE -


SZTYCA REGULOWANA -


OPONA PRZÓD -


OPONA TYŁ -


STERY -


KIEROWNICA -


MOSTEK -


CHWYTY -


SIODEŁKO -


KIT + SRAM AXS


KIT + DT SWISS EXC 1501


KIT + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS


WAGA - 3510 gram

GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH

DOWN COUNTRY

WŁÓKNO
WĘGLOWE

Ramy serii TURQ zrobione są z najlepszego wysoko modułowego włókna węglowego i oferują idealną równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością.

SB150

USTAWIENIE ZAWIESZENIA

 

USTAW

 

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


 

Jaka jest różnica między wersją SB150 TURQ i CARBON?

Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB150 CARBON są około 260g cięższe.

Co to jest Switch Infinity i jak działa?

System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.

Czy system Switch Infinity wymaga konserwacji?

W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.

Do jakiego skoku amortyzatora zaprojektowano SB150?

Rama SB150 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 170mm. Podnosząc skok widelca do 180mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.

Jak duże opony mogę zmieścić w SB150?

Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB150 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,5".

Jakie korby i suporty można zamontować w SB150?

W ramie SB150 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.

Jaka oś tylnego koła pasuje do mojego SB150?

Rama SB150 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.

Jaki typ sterów jest właściwy dla SB150?

Rama SB150 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.

Jakiej wielkości tarcze hamulcowe pasują do SB150?

Rama SB150 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 180mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 203 mm.

Dlaczego SB150 ma kompozytowe osłony ramy?

Rama SB150 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.

Czy mogę używać sztycy regulowanej stealth w SB150?

Tak, rama SB150 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.

Jaki maksymalny rozmiar pojedynczej zębatki można zastosować w SB150?

Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 38T / owalne 36T, Race Face 51mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.

Czy SB150 posiadają mocowania ISCG?

Tak, rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05

Jaki jest użyty rodzaj tylnego amortyzatora w SB150?

W ramie SB150 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 230 x 60 mm (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.

Jaki jest rekomendowany SAG dla SB150?

Radzimy zacząć od 33% lub 20mm SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.

Czy w SB150 mogę użyć tylny amortyzator ze sprężyną?

Tak, rama SB150 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.

Jaki rodzaj przedniej przerzutki pasuje do SB150?

Rama SB150 nie jest kompatybilna z przednią przerzutką.

Jaki jest rozmiar sztycy w SB150?

W ramie SB150 rozmiar sztycy wynosi 31.6mm.

Jaki jest rozmiar zacisku sztycy w SB150?

W ramie SB150 rozmiar zacisku sztycy to 36,8mm.

Jaka jest gwarancja na SB150?

Ramy SB150 objęte są gwarancją producenta, która jest dożywotnia. Spokojnie nie będziesz musiał zatrudniać prawnika 🙂

Jaka jest długość nawiększej sztycy jaką mogę zamontować w SB150?

To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach w rozmiarze S montujemy sztyce o skoku 125MM, w ramach M sztyce o skoku 150MM, w ramach L/XL sztyce o skoku 175MM