
B
5
0
1
S
„Race Bred” to nie tylko slogan umieszczony na górnej rurze YETI SB150. Od 1985 roku startujemy i wygrywamy w najważniejszych zawodach. Dlatego każda decyzja podjęta podczas projektowania SB150 podyktowana była zamiarem zbudowania najszybszego roweru. YETI SB150 jest doskonałym przykładem roweru stworzonego by pokonać czas.



WIECZYSTA GWARANCJA
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

PODCZAS ANALIZY
ETAPU WYŚCIGU,
WIDZĘ JEDYNIE CZAS.
Richie Rude
Nieokiełznana
Prędkość.
Prawda jest taka, że SB150 wygrał więcej odcinków specjalnych, w których wystartował, niż jakikolwiek inny rower wyścigowy w historii EWS.
WYGRANE "QUEEN STAGE"
23
Na najdłuższych i najbardziej wyczerpujących odcinkach SB150 jest najszybszy.
ZWYCIĘSTWA MIĘDZYNARODOWE, KRAJOWE
I EWS
8
EWS. Big Mountain Enduro. Pro GRT. Mistrzostwa Świata Trophy De Nations. SB150 wygrał wszystkie te zawody.
PODIUM W EWS
29
Niezrównany. I nie jest to wszytko co ma w tym temacie do powiedzenia.
PRZEWAGA NAD DRUGIM NA MECIE W EWS
55.39 s
Richie Rude zdobył największą przewagę w historii EWS w porównaniu z drugim miejscem (Sam Hill) w EWS Whistler, 2019.


JEST RÓŻNICA MIĘDZY
POCZUCIEM SZYBKOŚCI
I BYCIEM SZYBKIM.
Korekcja linii, oszczędność czasu, pełny skok:
tuning Swich Infinity powoduje, że rower jest niesamowicie szybki.
Punkt przegięcia prędkości.
Wzięliśmy zwycięskie dziedzictwo Switch Infinity i sprawiliśmy, że współczynnik dźwigni jest bardziej progresywny (ale niezbyt progresywny), aby zapewnić większą kompatybilność z nowoczesnymi amortyzatorami i szerszą gamą ustawień wyścigowych. Ponadto rower jest bardziej czuły na małe nierówności, przyspiesza w połowie skoku, jednocześnie pozwalając na pełne ugięcie zawieszenie i kontrolę maksymalnego ugięcia. Zawodnicy spędzają więcej czasu na wspierającej części bandy - podczas wchodzenia z zakrętu na sekcje tarki lub przenoszenie prędkości w zakrętach, SB150 oferuje coś, co można nazwać podparciem, aby uzyskać większą prędkość.
PUNKT PRZEGIĘCIA
81mm
Punkt przegięcia został ustawiony w takim miejscu aby zawieszenie działało niezależnie od sił pedałowania.
WSKAŹNIK DŹWIGNI.
Nasza stosunkowo liniowa krzywa progresji zapewnia zawodnikom większą prędkość na trasie i pełny skok zawieszenia. Zapomnij o tym, co wiesz - zegar pokazuje, że bardziej progresywne krzywe nie są szybsze.
PROGRESJA
15%
Wydobądź więcej ze skoku zawieszenia, które jest wydajne w zastosowaniach wyścigowych. Miej możliwość dostrojenia go, aby utrzymać większą prędkość, gdy zawodnicy doskonalą swoje umiejętności.DOSTROJONY DO WYGRYWANIA
Richie Rude wygrywa, jeżdżąc na fabrycznym zawieszeniu, które jest dostępne w modelu SB150. Żaden zespół w specjalny sposób nie modyfikuje Switch Infinity ani jego zawieszenia.
DOSTROJONY DO WYGRYWANIA
Richie Rude wygrywa, jeżdżąc na fabrycznym zawieszeniu, które jest dostępne w modelu SB150. Żaden zespół w specjalny sposób nie modyfikuje Switch Infinity ani jego zawieszenia.
ODCZUCIA.
Wybitny, stabilny, wydajny, zadziwiająco szybki.

ANTI-SQUAT
Naszym celem jest względnie płaska i wysoka krzywa zapobiegająca bujaniu na początku i w środkowej części skoku zawieszenia, w której zwykle występuje pedałowanie. Tworzy to wydajną platformę w całej strefie pedałowania, a nie w jednym punkcie. Za strefą pedałowania znajduje się punkt przegięcia, w którym Switch Infinity zaczyna się przesuwać w dół, przełączając zawieszenie w strefę głębokiego w pełni kontrolowanego ugięcia. Zazwyczaj nie pedałujesz w tej strefie, więc chcemy, aby napęd miały mniejszy wpływ na skuteczność zawieszenia. Oddzielenie sił generowanych przez napęd pozwala na bardziej efektywne działanie zawieszenia przy pochłanianiu uderzeń.

PROGRESYWNA GEOMETRIA
NAPĘDZANA WYŚCIGAMI.

PROGRESYWNA GEOMETRIA
NAPĘDZANA WYŚCIGAMI.

Zaprojektowany z myślą o krótszych offset"ach amortyzatora, kąt główki ramy SB150 jest mniejszy, a kąt rury podsiodłowej jest znacznie bardziej stromy. Reach jest również dłuższy przy krótszych tylnych widełkach. Korzyść? Wszystkie te elementy zwiększają sprawność podczas jazdy w dół i przesuwają zawodnika do przodu na rowerze. Ale to nie jedyne zalety. Bardziej stromy kąt rury podsiodłowej, krótszy offset amortyzatora i pozycja przesunięta do przodu wpływają również na utrzymanie przedniego koła na ziemi, generuje większą moc podczas pedałowania i powoduje, że rower jest bardzie zwrotny na podjeździe.
1
DŁUGI REACH
Zapewnia zawodnikom przestrzeń, której potrzebują i ustawia w centralnej części na rowerze.

2
20MM WIĘKSZY SKOK AMORTYZATORA
Dobrze łączy się z naszą agresywną geometrią dopasowaną do pionowego ruchu tylnego zawieszenia.

3
PŁASKI KĄT GŁÓWKI RAMY
Nisko umieszczony środek suportu i duża baza kół.

4
PRZETESTOWANE ZGODNIE Z NORMAMI DH
Wysoka wytrzymałość na uderzenia, układ włókien karbonowych zaprojektowany do szybkiej jazdy i przetestowany zgodnie ze standardami DH.

DZIĘKI BADANIOM CZASU OSIĄGNĘLIŚMY CHARAKTERYSTYKĘ WYŚCIGOWĄ, KTÓRA POMAGA ZAWODNIKOM UTRZYMYWAĆ WYSOKIE PRĘDKOŚCI NA ZJEŹDZIE.

DZIĘKI BADANIOM CZASU OSIĄGNĘLIŚMY CHARAKTERYSTYKĘ WYŚCIGOWĄ, KTÓRA POMAGA ZAWODNIKOM UTRZYMYWAĆ WYSOKIE PRĘDKOŚCI NA ZJEŹDZIE.

SHOCK EXTENDER
Opatentowane przedłużenie wahacza zostało opracowane w celu obniżenia górnej rury, utrzymania kinematyki, umożliwienia montażu bidonu w ramie i ułatwienia dostępu do dampera. Shock Extender został opracowany i certyfikowany przez FOX'a do użycia z damperami sprężynowymi. Dlatego jeśli jesteś zawodnikiem z czołówki, możesz rozważyć montaż FOX DHX2. W przypadku zawodników damper można wyjąć z ramy w ciągu dwóch minut, aby zmienić regulację lub wykonać serwis w dniu wyścigu.

NIESTANDARDOWE USTAWIENIA ZAWIESZENIA
Każdy model Yeti ma niestandardowe, opracowane przez nas, ustawienie tłumienia. Każde ustawienie jest specjalnie zaprojektowane do pracy w połączeniu ze współczynnikiem dźwigni i właściwościami zapobiegającymi bujaniu, które zespół inżynierów tworzy dla każdej ramy oddzielnie. Charakterystyka wydajności SB150 jest stworzona na podstawie danych jakościowych zebranych od naszych zawodników oraz danych ilościowych zarejestrowanych z urządzeń telemetrycznych, które pozwalają uzyskać ustawienia, które zarówno poprawiają kontrolę w połowie skoku oraz przy pełnym ugięciu, przy jednoczesnym zachowaniu wydajności pedałowania.
NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA
Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.
NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA
Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.
TECH SPEC
SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 170MM
SKOK TYLNEGO KOŁA: 150MM
SERIA RAMY: CARBON & TURQ SERIES
ROZMIAR KOŁA: 29"
ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL
SUPORT: PRESS FIT BB92
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA
ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM

CENY x ZESTAWY
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 38/170MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE X2 230 X 60MM
KOŁA - DT SWISS E1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX
MANETKA - SHIMANO SLX
KORBA - SHIMANO SLX 30T 170MM
SUPORT - SHIMANO XT BB92
KASETA - SHIMANO SLX 10-51
ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX
HAMULCE - SHIMANO DEORE 4 TŁOCZKI
TARCZE - SHIMANO 203/203
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT C1 + KASHIMA 46300 PLN
KIT C1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT C1 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY
WAGA - 14.43 kg
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 38/170MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE X2 230 X 60MM
KOŁA - DT SWISS E1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE
MANETKA - SRAM GX EAGLE
KORBA - SRAM GX EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM CODE R
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT C2 + KASHIMA 45700 PLN
KIT C2 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT C2 + KASHIMA + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
WAGA - 14.32 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 38 GRIP 2/170MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2 230 X 60MM
KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT
MANETKA - SHIMANO XT
KORBA - SHIMANO XT 30T 170MM
SUPORT - SHIMANO PF92
KASETA - SHIMANO XT 10-51 12 SPEED
ŁAŃCUCH - SHIMANO XT
HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI
TARCZE - SHIMANO 203/203
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM
MOSTEK - RACE FACE AEFFECT R 35X50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT T1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 - 59300 PLN
KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
WAGA - 14.19 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 38 GRIP 2/170MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2 230 X 60MM
KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM X01 EAGLE
KORBA - SRAM X1 EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM CODE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM
MOSTEK - RACE FACE AEFFECT R 35X50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT T2 + SRAM AXS 63600 PL
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 64900 PLN
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 69200 PLN
WAGA - 13.97 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 38 GRIP 2/170MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2 230 X 60MM
KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE
MANETKA - SRAM XX1 EAGLE
KORBA - SRAM X01 EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM XX1 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE
HAMULCE - SRAM CODE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 110 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM
MOSTEK - RACE FACE TURBINE R 35X50MM
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - ERGON
KIT T3 + SRAM AXS 69800 PLN
KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 71700 PLN
KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 74800 PLN
WAGA - 13.87 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI -
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2 230 X 60MM
KOŁA -
PRZERZUTKA TYLNA -
MANETKA -
KORBA -
SUPORT -
KASETA -
ŁAŃCUCH -
HAMULCE -
TARCZE -
SZTYCA REGULOWANA -
OPONA PRZÓD -
OPONA TYŁ -
STERY -
KIEROWNICA -
MOSTEK -
CHWYTY -
SIODEŁKO -
KIT + SRAM AXS
KIT + DT SWISS EXC 1501
KIT + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS
WAGA - 3510 gram
GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH


WŁÓKNO
WĘGLOWE
Ramy serii TURQ zrobione są z najlepszego wysoko modułowego włókna węglowego i oferują idealną równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością.

SB150
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB150 CARBON są około 260g cięższe.
System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.
W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.
Rama SB150 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 170mm. Podnosząc skok widelca do 180mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB150 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,5".
W ramie SB150 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.
Rama SB150 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
Rama SB150 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama SB150 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 180mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 203 mm.
Rama SB150 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama SB150 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 38T / owalne 36T, Race Face 51mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.
Tak, rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05
W ramie SB150 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 230 x 60 mm (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.
Radzimy zacząć od 33% lub 20mm SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.
Tak, rama SB150 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.
Rama SB150 nie jest kompatybilna z przednią przerzutką.
W ramie SB150 rozmiar sztycy wynosi 31.6mm.
W ramie SB150 rozmiar zacisku sztycy to 36,8mm.
Ramy SB150 objęte są gwarancją producenta, która jest dożywotnia. Spokojnie nie będziesz musiał zatrudniać prawnika 🙂
To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach w rozmiarze S montujemy sztyce o skoku 125MM, w ramach M sztyce o skoku 150MM, w ramach L/XL sztyce o skoku 175MM