YETI CYCLES - ARC
Yeti-ARC-Frame

B

4

0

1

S

YETI SB140 POTĘGUJE RADOŚĆ Z JAZDY, DOMINUJE NA ZJAZDACH, A JEDNOCZEŚNIE JEST LEKKI I SZYBKI NA PODJAZDACH. NIEKWESTIONOWANY KRÓL SINGLI I PARKU, DUMNIE TRZYMAJĄCY KORONĘ. NIE WIERZYSZ? ROZPĘDŹ SIĘ, SKOCZ, WYLĄDUJ, WTEDY ZROZUMIESZ. IDEALNY NA SZYBKIE SINGLE I SZCZĘŚLIWY GDY SKACZESZ. ŁATWY W PROWADZENIU, ZWIĘKSZAJĄCY ZAUFANIE Z KAŻDYM METREM. TRUDNY DO OKREŚLENIA JEDNYM SŁOWEM.

 

SB140     CECHY     ZESTAWY     GEO     POMOC
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: SMOKE
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: TURKUS
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: BLANCO
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3

WIECZYSTA GWARANCJA

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
YETI ARC

NIEWAŻKOŚĆ
JEST JAK
WOLNOŚĆ

NIEWAŻKOŚĆ
JEST JAK
WOLNOŚĆ

YETI CYCLES - ARC

SB140 JEST SKOCZNY I AGRESYWNY, ŁAKNĄCY WIĘCEJ I WIĘCEJ BEZ WZGLĘDU NA TO GDZIE JESTEŚ I CO ROBISZ.

Yeti-ARC-Frame

1

 

NOWOCZESNA GEOMETRIA

Responsywny, zaprojektowany aby zwiększyć poczucie kontroli.


2

 

KĄT GŁÓWKI RAMY.

Czuje się dobrze


LUNCH RIDE

TO WIĘCEJ NIŻ TYLKO NAZWA.


WIĘKSZY SKOK Z PRZODU

10

Nigdy nie szkodzi, gdy masz więcej skoku z przodu. Zestawy Lunch Ride posiadają amortyzatory o skoku 160mm z tłumikiem Grip2, dzięki temu masz większą kontrolę na zawieszeniem.


BARDZIEJ PŁASKI KĄT

0.5

Zwiększony skok widelca zmienia ką† główki o pół stopnia. Otrzymujesz rower, który emanuje pewnością siebie bez względu na to, w jakim terenie się porusza. W efekcie możesz jechać szybciej, dalej i dłużej.


ZMIANY KONFIGURACJI

7

Szersza kierownica, większe tarcze, mocniejsze opony i potężne hamulce. Lunch Ride to nie tylko zmiana konfiguracji, to zmiana sposobu myślenia. Siedem całkowitych różnic w specyfikacji sprawia, że Lunch Ride jest gotowy na wszystko, co spotka na szlaku. Podejmie każde wyzwanie.

DOWN COUNTRY

STYLU
NIE DA SIĘ
ZMIERZYĆ.

DOWN COUNTRY

STYLU
NIE DA SIĘ
ZMIERZYĆ.

WSKAŹNIK DŹWIGNI.

 

Naszym celem jest zaprojektowanie wskaźnika dźwigni z progresją liniową. Prostsza, bardziej liniowa krzywa progresji oznacza, że łatwiej jest dostroić amortyzatory, aby sparować je z kinematyką zawieszenia, i nie musimy polegać na obwodach tłumiących, aby je kompensować. Możliwość manipulowania wskaźnikiem dźwigni bez wpływu na charakterystykę zapobiegającą bujaniu zawieszenia jest unikalna dla naszego opatentowanego zawieszenia Switch Infinity.

PROGRESJA

 

13%

ODCZUCIA.

 

Zwinny, szybki i zabawny.

NIEKTÓRZY MÓWIĄ, ŻE NIE MA TRASY,

KTÓREJ YETI SB140 BY NIE LUBIŁ.

DOWN COUNTRY

JEŚLI SPOJRZYSZ
W ODPOWIEDNIE MIEJSCE,
ZASKOCZY CIĘ TO,
CO DA SIĘ PRZEJECHAĆ.

DOWN COUNTRY

JEŚLI SPOJRZYSZ
W ODPOWIEDNIE MIEJSCE,
ZASKOCZY CIĘ TO,
CO DA SIĘ PRZEJECHAĆ.

DOWN COUNTRY

NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA

Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.

DOWN COUNTRY

NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA

Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.

TECH SPEC


SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 150MM / LR: 160MM

SKOK TYLNEGO KOŁA: 140MM / LR: 140MM

SERIA RAMY:  CARBON & TURQ SERIES

ROZMIAR KOŁA: 27.5"

ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL

SUPORT: PRESS FIT BB92

TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)

PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA

ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM

CENY x ZESTAWY

C1 38000 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/150MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT DPS


KOŁA - DT SWISS M1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX


MANETKA - SHIMANO SLX


KORBASHIMANO SLX 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO XT BB92


KASETA - SHIMANO SLX 10-51


ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX


HAMULCE - SHIMANO DEORE 4 TŁOCZKI


TARCZESHIMANO 180/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓDMAXXIS MINION DHF 2.6 EXO


OPONA TYŁMAXXIS REKON 2.6 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT C1 + KASHIMA 43800 PLN


KIT C1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT C1 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY


WAGA - 13.9 kg

CLR C1 37700 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/1600MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X


KOŁA - DT SWISS E1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX


MANETKA - SHIMANO SLX


KORBASHIMANO SLX 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO XT BB92


KASETA - SHIMANO SLX 10-51


ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX


HAMULCE - SHIMANO DEORE 4 TŁOCZKI


TARCZESHIMANO 203/203


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓDMAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁMAXXIS DHR2 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT CLR C1 + KASHIMA 43000 PLN


KIT CLR C1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT CLR C1 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY


WAGA - 13.9 kg

C2 40000 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/150MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT DPS


KOŁADT SWISS M1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBASRAM GX EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM G2R


TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT C2 + KASHIMA 45700 PLN


KIT C2 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT C2 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY


WAGA - 13.78 kg

CLR C2 40200 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/160MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X


KOŁADT SWISS E1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBASRAM GX EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE R


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS DHR2 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT C2 + KASHIMA 45700 PLN


KIT C2 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT C2 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY


WAGA - 13.78 kg

T1 48800 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 FIT 4/150MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT DPS


KOŁADT SWISS XM1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT


MANETKA - SHIMANO XT


KORBASHIMANO XT 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO PF92


KASETA - SHIMANO XT 10-51 12 SPEED


ŁAŃCUCH - SHIMANO XT


HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO 180/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35X50MM


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT T1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 - 55000 PLN


KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


WAGA - 13.6 kg

T2 54300 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 FIT 4/150MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT DPS


KOŁA - DT SWISS XM1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM X01 EAGLE


KORBASRAM X1 EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM G2 RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35X50M


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT T2 + SRAM AXS 59300 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 60500 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 64900 PLN


WAGA - 13.4 kg

TLR T2 56200 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 GRIP 2/160MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X


KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM X01 EAGLE


KORBASRAM X1 EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/200


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM


MOSTEK - RACE FACE AEFFECT R 35X50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT T2 + SRAM AXS 61000 PL


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 62500 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 66700 PLN


WAGA - 13.7 kg

T3 52500 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 FIT 4/150MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT DPS


KOŁA - DT SWISS XM1700 30M


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE


MANETKA - SRAM XX1 EAGLE


KORBASRAM X01 EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM XX1 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE


HAMULCE - SRAM G2 ULTIMATE


TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO


STERY - CANE CREEK 110 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE TURBINE R 35X50MM


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - ERGON


KIT T3 + SRAM AXS 56200 PLN


KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 57800 PLN


KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 60300 PLN


WAGA - 13.3 kg

RAMA - 25900 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI -


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT DPS


KOŁA -


PRZERZUTKA TYLNA -


MANETKA -


KORBA -


SUPORT -


KASETA -


ŁAŃCUCH -


HAMULCE -


TARCZE -


SZTYCA REGULOWANA -


OPONA PRZÓD -


OPONA TYŁ -


STERY -


KIEROWNICA -


MOSTEK -


CHWYTY -


SIODEŁKO -


KIT T3 +


KIT T3 +


KIT T3 +


WAGA -

GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH

DOWN COUNTRY

WŁÓKNO
WĘGLOWE

Ramy serii TURQ zrobione są z najlepszego wysoko modułowego włókna węglowego i oferują idealną równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością.

SB140

USTAWIENIE ZAWIESZENIA

 

USTAW

 

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


 

Jaka jest różnica między wersją SB140 TURQ i CARBON?

Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB140 CARBON są około 190g cięższe.

Co to jest SWITCH INFINITY i jak działa?

System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.

Czy system SWITCH INFINITY wymaga konserwacji?

W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.

Do jakiego skoku amortyzatora zaprojektowano SB140?

Rama SB140 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 160mm. Podnosząc skok widelca do 170mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.

Jak duże opony mogę zmieścić w SB140?

Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB140 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,6".

Jakie korby i suporty można zamontować w SB140?

W ramie SB140 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.

Czy mogę zamontować bidon wewnątrzprzedniego trójkąta?

Tak, rama SB140 została zaprojektowana do użycia standardowych rozmiarów bidonu wewnątrz przedniego trójkąta.

Jaka oś tylnego koła pasuje do mojego SB140?

Rama SB140 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.

Jaki typ sterów jest właściwy dla SB140?

Rama SB140 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.

Jakiej wielkości tarcze hamulcowe pasują do SB140?

Rama SB140 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 180mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 203mm.

Dlaczego SB140 ma kompozytowe osłony ramy?

Rama SB140 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.

Czy mogę używać sztycy regulowanej stealth w SB140?

Tak, rama SB130 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.

Jaki maksymalny rozmiar pojedynczej zębatki można zastosować w SB140?

Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 34T / owalne 32T, Race Face 52mm: 34T okrągłe / 32T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.

Czy SB140 posiadają mocowania ISCG?

Tak, rama SB140 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05

Jaki jest użyty rodzaj tylnego amortyzatora w SB140?

W ramie SB140 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 210 x 55 mm (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.

Jaki jest rekomendowany SAG dla SB140?

Radzimy zacząć od 33% SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.

Czy w SB140 mogę użyć tylny amortyzator ze sprężyną?

Tak, rama SB140 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.

Jaki rodzaj przedniej przerzutki pasuje do SB140?

Rama SB140 nie jest kompatybilna z przednią przerzutką.

Jakie są tuleje montażowe w SB140?

W SB165 używamy tuleję M8x36mm do montażu po stronie zbiornika i custom Yeti redukcję po stronie tłoka. Jeśli chcesz zmienić damper, redukcję znajdziesz tutaj, https://www.yeticycles.com/gear/parts/shock-eyelet-spacer

Jaki jest rozmiar sztycy w SB140?

W ramie SB140 rozmiar sztycy wynosi 31.6mm.

Jaki jest rozmiar zacisku sztycy w SB140?

W ramie SB140 rozmiar zacisku sztycy to 36,8mm.

Jaka jest gwarancja na SB140?

Ramy SB140 objęte są gwarancją producenta, która jest wieczysta. Spokojnie nie będziesz musiał zatrudniać prawnika 🙂

Jaka jest długość nawiększej sztycy jaką mogę zamontować w SB140?

To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach w rozmiarze S montujemy sztyce o skoku 125MM, w ramach M/L/XL sztyce o skoku 150MM.

Czy mogę przeksztaucić ten rower w rower "mullet" i umieścić 29-calowe koło / widelec w SB140?

Tak, ale to trochę zmienia GEO. Kąt główki ramy i kąt rury rury pod-siodłowej staną się bardziej płaskie, a suport będzie wyżej. Niektórym podobają się te zmiany, a innym nie.

DO POBRANIA