
B
3
0
1
S
YETI SB130 to zbuntowany krzyk średniego dziecka. karmiony technologiczną dietą i okraszony szczyptą szaleństwa. Zbudowany do kruszenia skał największego terenu i lekkiej technicznej wspinaczki. Stwierdzenie „Za bardzo” jest mu obce, jedź nim na trasy enduro i pokonuj kilometry pod górę. Uważamy, że nie ma roweru do wszystkiego, ale YETI SB130 to jedyny rower, który rządzi w każdym terenie.




WIECZYSTA GWARANCJA
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

PO PROSTU CHCESZ JEŹDZIĆ
PO JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBIE
NOWYCH SZLAKÓW

PO PROSTU CHCESZ JEŹDZIĆ
PO JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBIE
NOWYCH SZLAKÓW



SB130 POSIADA SILNY, WYSOKOGÓRSKI
CHARAKTER POZWALAJĄCY NA EKSPLORACJĘ
NAJTRUDNIEJSZEGO TERENU.
1
DŁUGI REACH
Ustawia rowerzystę w zrównoważonej pozycji, idealnie w centralnej części roweru. Gotowy stawić czoła nieznanemu.

2
AMORTYZATOR 150MM
Ponieważ nasze tylne zawieszenie o skoku 130mm przewyższa możliwości mniejszych amortyzatorów i dobrze łączy się z naszą agresywną geometrią.

3
WSPINACZKA BEZ PODRYWANIA PRZEDNIEGO KOŁA
Idealnie zbalansowany, nie odrywa przedniego koła na podjeździe gdy zjeżdża jest opanowany a pozycja rowerzysty jest neutralna.

NISKA GÓRNA RURA.
SZTYCA Z DUŻYM SKOKIEM.
Regulowana sztyca o dużym skoku w całym zakresie rozmiarów - dla większej zwinności.
GDY JESTEŚ
W GÓRACH.
Im głębiej się zapuszczasz, im wyżej się wspinasz, im później hamujesz,
tym wygodniejszy staje się SB130.
Podsumowując, termin „rower na szlaki” jest używany w Yeti dość swobodnie.
LUNCH RIDE
TO WIĘCEJ NIŻ TYLKO NAZWA.
WIĘKSZY SKOK Z PRZODU
10
Nigdy nie szkodzi, gdy masz więcej skoku z przodu. Zestawy Lunch Ride posiadają amortyzatory o skoku 160mm z tłumikiem Grip2, dzięki temu masz większą kontrolę na zawieszeniem.
BARDZIEJ PŁASKI KĄT
0.5
Zwiększony skok widelca zmienia ką† główki o pół stopnia. Otrzymujesz rower, który emanuje pewnością siebie bez względu na to, w jakim terenie się porusza. W efekcie możesz jechać szybciej, dalej i dłużej.
ZMIANY KONFIGURACJI
8
Szersza kierownica, większe tarcze, mocniejsze opony i potężne hamulce. Lunch Ride to nie tylko zmiana konfiguracji, to zmiana sposobu myślenia. Osiem całkowitych różnic w specyfikacji sprawia, że Lunch Ride jest gotowy na wszystko, co spotka na szlaku. Podejmie każde wyzwanie.
WIĘKSZY SKOK Z TYŁU
7
7 mm może jest mało dla innych, ale dla rowerzystów górskich do duża różnica w dobrym kierunku. Połącz to z amortyzatorem o większym skoku i masz sprawne SB130, które jest jeszcze szybsze w dół.
Udoskonalony z myślą o nieznanym i wszystkim, co znajduje się w terenie. Switch Infinity który zapewnia bardziej progresywną jazdę bez wpływu na właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia.
OSIĄGNIĘCIE
RÓWNOWAGI
Udoskonalony z myślą o nieznanym i wszystkim, co znajduje się w terenie. Switch Infinity który zapewnia bardziej progresywną jazdę bez wpływu na właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia.
OSIĄGNIĘCIE
RÓWNOWAGI
DŹWIĘK CISZY
Wewnętrzne prowadzenie pancerzy w całej ramie gwarantuje absolutną ciszę.
Zabezpiecza również ramę przed drobnymi otarciami.
ZAUFANIE.
Jeszcze bardziej przewidywalny, gdy coś nieoczekiwanego się wydarzy lub gdy rośnie tempo jazdy. Z wypośrodkowaną pozycją rowerzysty.

CICHY
BUNTOWNIK
Dźwięk opon chwytających teren - jedyny zatwierdzony dźwięk w Yeti.
NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA
Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.
NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA
Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.
TECH SPEC
SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 150MM / LR: 160MM
SKOK TYLNEGO KOŁA: 130MM / LR: 137MM
SERIA RAMY: CARBON & TURQ SERIES
ROZMIAR KOŁA: 29"
ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL
SUPORT: PRESS FIT BB92
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA
ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM

CENY x ZESTAWY
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/150MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X
KOŁA - DT SWISS M1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX
MANETKA - SHIMANO SLX
KORBA - SHIMANO SLX 30T 170MM
SUPORT - SHIMANO XT BB92
KASETA - SHIMANO SLX 10-51
ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX
HAMULCE - SHIMANO DEORE 4 TŁOCZKI
TARCZE - SHIMANO 203/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT C1 + KASHIMA 43800 PLN
KIT C1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT C1 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY
WAGA - 13.9 kg
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/150MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X
KOŁA - DT SWISS M1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE
MANETKA - SRAM GX EAGLE
KORBA - SRAM GX EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM G2R
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT C2 + KASHIMA 45700 PLN
KIT C2 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT C2 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY
WAGA - 13.78 kg
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/160MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X
KOŁA - DT SWISS M1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE
MANETKA - SRAM GX EAGLE
KORBA - SRAM GX EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM CODE R
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT CLR + KASHIMA 45700 PLN
KIT CLR + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT CLR + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY
WAGA - 14.3 kg
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/160MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X
KOŁA - DT SWISS M1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT
MANETKA - SHIMANO XT
KORBA - SHIMANO XT 30T 170MM
SUPORT - SHIMANO XT PF92
KASETA - SHIMANO XT 10-51
ŁAŃCUCH - SHIMANO XT
HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI
TARCZE - SHIMANO 203/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT CLR + KASHIMA 45700 PLN
KIT CLR + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT CLR + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY
WAGA - 14.3 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 FIT 4/150MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X
KOŁA - DT SWISS XM1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT
MANETKA - SHIMANO XT
KORBA - SHIMANO XT 30T 170MM
SUPORT - SHIMANO PF92
KASETA - SHIMANO XT 10-51 12 SPEED
ŁAŃCUCH - SHIMANO XT
HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI
TARCZE - SHIMANO 203/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35X50MM
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT T1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 - 55000 PLN
KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
WAGA - 13.6 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 GRIP 2/160MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X
KOŁA - DT SWISS EX1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT
MANETKA - SHIMANO XT
KORBA - SHIMANO XT 30T 170MM
SUPORT - SHIMANO PF92
KASETA - SHIMANO XT 10-51 12 SPEED
ŁAŃCUCH - SHIMANO XT
HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI
TARCZE - SHIMANO 203/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM
MOSTEK - RACE FACE AEFFECT R 35X50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT T1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 - 56800 PLN
KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
WAGA - 13.9 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 FIT 4/150MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X
KOŁA - DT SWISS XM1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM X01 EAGLE
KORBA - SRAM X1 EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM G2 RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35X50M
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT T2 + SRAM AXS 59300 PLN
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 60500 PLN
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 64900 PLN
WAGA - 13.4 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 GRIP 2/160MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X
KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM X01 EAGLE
KORBA - SRAM X1 EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM CODE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+
OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM
MOSTEK - RACE FACE AEFFECT R 35X50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT T2 + SRAM AXS 61200 PL
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 62400 PLN
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 66800 PLN
WAGA - 13.7 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 FIT 4/150MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X
KOŁA - DT SWISS XM1700 30M
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE
MANETKA - SRAM XX1 EAGLE
KORBA - SRAM X01 EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM XX1 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE
HAMULCE - SRAM G2 ULTIMATE
TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO
STERY - CANE CREEK 110 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE TURBINE R 35X50MM
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - ERGON
KIT T3 + SRAM AXS 67300 PLN
KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 69300 PLN
KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 72300 PLN
WAGA - 13.3 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI -
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X
KOŁA -
PRZERZUTKA TYLNA -
MANETKA -
KORBA -
SUPORT -
KASETA -
ŁAŃCUCH -
HAMULCE -
TARCZE -
SZTYCA REGULOWANA -
OPONA PRZÓD -
OPONA TYŁ -
STERY -
KIEROWNICA -
MOSTEK -
CHWYTY -
SIODEŁKO -
KIT T3 -
KIT T3 -
KIT T3 -
WAGA -
GEOMETRIA W MILIMETRACH


ROZMIARY W CENTYMETRACH


WŁÓKNO
WĘGLOWE
Ramy serii TURQ zrobione są z najlepszego wysoko modułowego włókna węglowego i oferują idealną równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością.

SB130
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB130 CARBON są około 250g cięższe.
System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.
W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.
Rama SB130 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 150mm. Podnosząc skok widelca do 160mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB130 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,5".
W ramie SB130 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.
Tak, rama SB130 została zaprojektowana do użycia standardowych rozmiarów bidonu wewnątrz przedniego trójkąta.
Rama SB130 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
Rama SB130 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama SB130 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 180mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 203mm.
Rama SB130 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama SB130 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 38T / owalne 36T, Race Face 51mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.
Tak, rama SB130 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05
W ramie SB130 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 210 x 52,5 mm (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.
Radzimy zacząć od 30% SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.
Tak, rama SB130 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.
Rama SB130 nie jest kompatybilna z przednią przerzutką.
W ramie SB130 rozmiar sztycy wynosi 31.6mm.
W ramie SB130 rozmiar zacisku sztycy to 36,8mm.
Ramy SB130 objęte są gwarancją producenta, która jest dożywotnia. Spokojnie nie będziesz musiał zatrudniać prawnika 🙂
To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach w rozmiarze S montujemy sztyce o skoku 125MM, w ramach M/L/XL sztyce o skoku 150MM.