YETI CYCLES - ARC
Yeti-ARC-Frame

B

3

0

1

S

YETI SB130 to zbuntowany krzyk średniego dziecka. karmiony technologiczną dietą i okraszony szczyptą szaleństwa. Zbudowany do kruszenia skał największego terenu i lekkiej technicznej wspinaczki. Stwierdzenie „Za bardzo” jest mu obce, jedź nim na trasy enduro i pokonuj kilometry pod górę. Uważamy, że nie ma roweru do wszystkiego, ale YETI SB130 to jedyny rower, który rządzi w każdym terenie.

SB130     CECHY     ZESTAWY     GEO     POMOC
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: RAW CARBON
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: TURKUS
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: WATERMELON
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: RHINO
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3

WIECZYSTA GWARANCJA

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
YETI ARC

PO PROSTU CHCESZ JEŹDZIĆ
PO JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBIE
NOWYCH SZLAKÓW

PO PROSTU CHCESZ JEŹDZIĆ
PO JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBIE
NOWYCH SZLAKÓW

YETI CYCLES - ARC
Yeti-ARC-Frame

SB130 POSIADA SILNY, WYSOKOGÓRSKI
CHARAKTER POZWALAJĄCY NA EKSPLORACJĘ
NAJTRUDNIEJSZEGO TERENU.

1

 

DŁUGI REACH

Ustawia rowerzystę w zrównoważonej pozycji, idealnie w centralnej części roweru. Gotowy stawić czoła nieznanemu.


2

 

AMORTYZATOR 150MM

Ponieważ nasze tylne zawieszenie o skoku 130mm przewyższa możliwości mniejszych amortyzatorów i dobrze łączy się z naszą agresywną geometrią.


3

 

WSPINACZKA BEZ PODRYWANIA PRZEDNIEGO KOŁA

Idealnie zbalansowany, nie odrywa przedniego koła na podjeździe gdy zjeżdża jest opanowany a pozycja rowerzysty jest neutralna.


NISKA GÓRNA RURA.

SZTYCA Z DUŻYM SKOKIEM.

Regulowana sztyca o dużym skoku w całym zakresie rozmiarów - dla większej zwinności.

GDY JESTEŚ

W GÓRACH.

Im głębiej się zapuszczasz, im wyżej się wspinasz, im później hamujesz,

tym wygodniejszy staje się SB130.

Podsumowując, termin „rower na szlaki” jest używany w Yeti dość swobodnie.

LUNCH RIDE

TO WIĘCEJ NIŻ TYLKO NAZWA.


WIĘKSZY SKOK Z PRZODU

10

Nigdy nie szkodzi, gdy masz więcej skoku z przodu. Zestawy Lunch Ride posiadają amortyzatory o skoku 160mm z tłumikiem Grip2, dzięki temu masz większą kontrolę na zawieszeniem.


BARDZIEJ PŁASKI KĄT

0.5

Zwiększony skok widelca zmienia ką† główki o pół stopnia. Otrzymujesz rower, który emanuje pewnością siebie bez względu na to, w jakim terenie się porusza. W efekcie możesz jechać szybciej, dalej i dłużej.


ZMIANY KONFIGURACJI

8

Szersza kierownica, większe tarcze, mocniejsze opony i potężne hamulce. Lunch Ride to nie tylko zmiana konfiguracji, to zmiana sposobu myślenia. Osiem całkowitych różnic w specyfikacji sprawia, że Lunch Ride jest gotowy na wszystko, co spotka na szlaku. Podejmie każde wyzwanie.


WIĘKSZY SKOK Z TYŁU

7

7 mm może jest mało dla innych, ale dla rowerzystów górskich do duża różnica w dobrym kierunku. Połącz to z amortyzatorem o większym skoku i masz sprawne SB130, które jest jeszcze szybsze w dół.

DOWN COUNTRY

Udoskonalony z myślą o nieznanym i wszystkim, co znajduje się w terenie. Switch Infinity który zapewnia bardziej progresywną jazdę bez wpływu na właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia.

OSIĄGNIĘCIE
RÓWNOWAGI

DOWN COUNTRY

Udoskonalony z myślą o nieznanym i wszystkim, co znajduje się w terenie. Switch Infinity który zapewnia bardziej progresywną jazdę bez wpływu na właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia.

OSIĄGNIĘCIE
RÓWNOWAGI

DŹWIĘK CISZY

 

Wewnętrzne prowadzenie pancerzy w całej ramie gwarantuje absolutną ciszę.

Zabezpiecza również ramę przed drobnymi otarciami.

ZAUFANIE.

 

Jeszcze bardziej przewidywalny, gdy coś nieoczekiwanego się wydarzy lub gdy rośnie tempo jazdy. Z wypośrodkowaną pozycją rowerzysty.

CICHY

BUNTOWNIK

 

Dźwięk opon chwytających teren - jedyny zatwierdzony dźwięk w Yeti.

DOWN COUNTRY

NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA

Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.

DOWN COUNTRY

NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA

Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.

TECH SPEC


SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 150MM / LR: 160MM

SKOK TYLNEGO KOŁA: 130MM / LR: 137MM

SERIA RAMY:  CARBON & TURQ SERIES

ROZMIAR KOŁA: 29"

ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL

SUPORT: PRESS FIT BB92

TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)

PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA

ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM

CENY x ZESTAWY

C1 - 38300 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/150MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X


KOŁA - DT SWISS M1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX


MANETKA - SHIMANO SLX


KORBASHIMANO SLX 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO XT BB92


KASETA - SHIMANO SLX 10-51


ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX


HAMULCE - SHIMANO DEORE 4 TŁOCZKI


TARCZESHIMANO 203/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓDMAXXIS MINION DHF 2.5 EXO


OPONA TYŁMAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT C1 + KASHIMA 43800 PLN


KIT C1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT C1 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY


WAGA - 13.9 kg

C2 - 40200 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/150MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X


KOŁADT SWISS M1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBASRAM GX EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM G2R


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT C2 + KASHIMA 45700 PLN


KIT C2 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT C2 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY


WAGA - 13.78 kg

CLR - 40200 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/160MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X


KOŁA - DT SWISS M1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBASRAM GX EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE R


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT CLR + KASHIMA 45700 PLN


KIT CLR + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT CLR + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY


WAGA - 14.3 kg

CLR XT - 40200 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36/160MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE FLOAT X


KOŁA - DT SWISS M1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT


MANETKA - SHIMANO XT


KORBASHIMANO XT 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO XT PF92


KASETA - SHIMANO XT 10-51


ŁAŃCUCH - SHIMANO XT


HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI


TARCZESHIMANO 203/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT CLR + KASHIMA 45700 PLN


KIT CLR + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT CLR + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY


WAGA - 14.3 kg

T1 - 48700 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 FIT 4/150MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X


KOŁADT SWISS XM1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT


MANETKA - SHIMANO XT


KORBASHIMANO XT 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO PF92


KASETA - SHIMANO XT 10-51 12 SPEED


ŁAŃCUCH - SHIMANO XT


HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO 203/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35X50MM


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT T1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 - 55000 PLN


KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


WAGA - 13.6 kg

TLR T1 - 50600 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 GRIP 2/160MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X


KOŁADT SWISS EX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT


MANETKA - SHIMANO XT


KORBASHIMANO XT 30T 170MM


SUPORT - SHIMANO PF92


KASETA - SHIMANO XT 10-51 12 SPEED


ŁAŃCUCH - SHIMANO XT


HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO 203/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM


MOSTEK - RACE FACE AEFFECT R 35X50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT T1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 - 56800 PLN


KIT T1 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY


WAGA - 13.9 kg

T2 - 54400 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 FIT 4/150MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X


KOŁA - DT SWISS XM1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM X01 EAGLE


KORBASRAM X1 EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM G2 RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35X50M


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT T2 + SRAM AXS 59300 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 60500 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 64900 PLN


WAGA - 13.4 kg

TLR T2 - 56200 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 GRIP 2/160MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X


KOŁA - DT SWISS CUSTOM EX1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM X01 EAGLE


KORBASRAM X1 EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS ASSEGAI 2.5 EXO+


OPONA TYŁ - MAXXIS MINION DHR II 2.4 EXO+


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X800MM


MOSTEK - RACE FACE AEFFECT R 35X50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT T2 + SRAM AXS 61200 PL


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 62400 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 66800 PLN


WAGA - 13.7 kg

T3 - 63000 PL

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 FIT 4/150MM


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X


KOŁA - DT SWISS XM1700 30M


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE


MANETKA - SRAM XX1 EAGLE


KORBASRAM X01 EAGLE 30T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM XX1 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE


HAMULCE - SRAM G2 ULTIMATE


TARCZE - SRAM CENTERLINE 200/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY 31.6MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO


STERY - CANE CREEK 110 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM


MOSTEK - RACE FACE TURBINE R 35X50MM


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - ERGON


KIT T3 + SRAM AXS 67300 PLN


KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 69300 PLN


KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 72300 PLN


WAGA - 13.3 kg

RAMA - 25900 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI -


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY FLOAT X


KOŁA -


PRZERZUTKA TYLNA -


MANETKA -


KORBA -


SUPORT -


KASETA -


ŁAŃCUCH -


HAMULCE -


TARCZE -


SZTYCA REGULOWANA -


OPONA PRZÓD -


OPONA TYŁ -


STERY -


KIEROWNICA -


MOSTEK -


CHWYTY -


SIODEŁKO -


KIT T3 -


KIT T3 -


KIT T3 -


WAGA -

GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH

DOWN COUNTRY

WŁÓKNO
WĘGLOWE

Ramy serii TURQ zrobione są z najlepszego wysoko modułowego włókna węglowego i oferują idealną równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością.

SB130

USTAWIENIE ZAWIESZENIA

 

USTAW

 

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


 

Jaka jest różnica między wersją SB130 TURQ i CARBON?

Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB130 CARBON są około 250g cięższe.

Co to jest SWITCH INFINITY i jak działa?

System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.

Czy system SWITCH INFINITY wymaga konserwacji?

W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.

Do jakiego skoku amortyzatora zaprojektowano SB130?

Rama SB130 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 150mm. Podnosząc skok widelca do 160mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.

Jak duże opony mogę zmieścić w SB130?

Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB130 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,5".

Jakie korby i suporty można zamontować w SB130?

W ramie SB130 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.

Czy mogę zamontować bidon wewnątrzprzedniego trójkąta?

Tak, rama SB130 została zaprojektowana do użycia standardowych rozmiarów bidonu wewnątrz przedniego trójkąta.

Jaka oś tylnego koła pasuje do mojego SB130?

Rama SB130 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.

Jaki typ sterów jest właściwy dla SB130?

Rama SB130 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.

Jakiej wielkości tarcze hamulcowe pasują do SB130?

Rama SB130 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 180mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 203mm.

Dlaczego SB130 ma kompozytowe osłony ramy?

Rama SB130 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.

Czy mogę używać sztycy regulowanej stealth w SB130?

Tak, rama SB130 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.

Jaki maksymalny rozmiar pojedynczej zębatki można zastosować w SB130?

Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 38T / owalne 36T, Race Face 51mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.

Czy SB130 posiadają mocowania ISCG?

Tak, rama SB130 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05

Jaki jest użyty rodzaj tylnego amortyzatora w SB130?

W ramie SB130 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 210 x 52,5 mm (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.

Jaki jest rekomendowany SAG dla SB130?

Radzimy zacząć od 30% SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.

Czy w SB130 mogę użyć tylny amortyzator ze sprężyną?

Tak, rama SB130 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.

Jaki rodzaj przedniej przerzutki pasuje do SB130?

Rama SB130 nie jest kompatybilna z przednią przerzutką.

Jaki jest rozmiar sztycy w SB130?

W ramie SB130 rozmiar sztycy wynosi 31.6mm.

Jaki jest rozmiar zacisku sztycy w SB130?

W ramie SB130 rozmiar zacisku sztycy to 36,8mm.

Jaka jest gwarancja na SB130?

Ramy SB130 objęte są gwarancją producenta, która jest dożywotnia. Spokojnie nie będziesz musiał zatrudniać prawnika 🙂

Jaka jest długość nawiększej sztycy jaką mogę zamontować w SB130?

To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach w rozmiarze S montujemy sztyce o skoku 125MM, w ramach M/L/XL sztyce o skoku 150MM.