SWITCH INFINITY

Sercem zawieszenia Yeti SB130 jest system Switch Infinity, wykorzystujący opatentowaną technologię zmiennej geometrii głównej osi obrotu. Switch Infinity podczas jazdy zmienia swoje położenie, zapewnia to doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia podczas pedałowania i idealną charakterystykę gdy zawieszenie bardziej się ugina.

ZESTROJONY DO JAZDY ENDURO

Zawieszenie z systemem Switch Infinity udowodniło swoją dominację, rowery wyposażone w ten system wygrały więcej zawodów EWS niż jakikolwiek inny rower. Wykorzystaliśmy doświadczenia zdobyte w wyścigach przy projektowaniu progresywnej charakterystyki zawieszenia SB150 (ale niezbyt progresywnej), żeby zapewnić większą kompatybilność z nowoczesnymi damperami i różnymi stylami jazdy. Rower zyskał większą czułość na małych nierównościach, przyspiesza lepiej w połowie skoku, jednocześnie pozwala na pełne wykorzystanie skoku i pełną kontrolę przy pełnym ugięciu. Dzięki Switch Infinity nie ma efektu bujania, a efektywność pedałowania jest na najwyższym poziomie.

TESTOWANY WEDŁUG STANDARDÓW DH

Rama YETI SB150 została przetestowana przez szalonego Richie Rude. Spełnia standardy testowe wytrzymałości dla ram DH, znacznie przekraczając w tym zakresie inne konstrukcje o skoku 150mm. Jesteśmy przekonani, że sztywność i wytrzymałość przekujesz na lepszy wynik na mecie.

PROGRESYWNA GEOMETRIA

YETI SB150 posiada progresywną geometrię inspirowaną enduro. Zastosowaliśmy w nim rozwiązania, wykorzystywane przez nasz zespół fabryczny podczas zawodów EWS, stworzyliśmy rower niski, płaski i długi. Konstrukcja została przystosowana do amortyzatorów z krótkim offsetem, posiada płaski kąt główki ramy i stromy kąt rury pod-siodłowej. Dodatkowo długi reach i krótki tylny trójkąt. Co to oznacza? Wszystkie te elementy zwiększają sprawność i szybkość na zjazdach. To nie jedyne zalety. Stromy kąt rury pod-siodłowej i krótki tylny trójkąt przesuwają zawodnika do przodu, dzięki temu generowana jest większa moc, rower jest bardziej efektywny na podjazdach, a przednie koło nie odrywa się od podłoża

SHOCK EXTENDER

Opatentowane przedłużenie wahacza zostało opracowane w celu obniżenia górnej rury, utrzymania kinematyki, umożliwienia montażu bidonu w ramie i ułatwienia dostępu do dampera. Shock Extender został opracowany i certyfikowany przez FOX'a do użycia z damperami sprężynowymi. Dlatego jeśli jesteś zawodnikiem z czołówki, możesz rozważyć montaż FOX DHX2.

NOWA LOKALIZACJA BIDONU

Bidon został umiejscowiony w przednim trójkącie, miejscu do którego jesteś przyzwyczajony. Dużo wysiłku zajęło nam przemieszczenie mocowania bidonu, optymalizacja miejsca i spełnienie naszych oczekiwań kinematycznych. Zrobiliśmy to, ponieważ wiedzieliśmy, że jest to dla Ciebie ważne.

WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PANCERZY

Wewnątrz ramy umieszczone są kanały do prowadzenia pancerzy, dzięki temu montaż lub wymiana jest bardzo łatwa i szybka. W ten sposób umieszczone pancerze wewnątrz ramy nie uderzają o ścianki i nie powodują nieprzyjemnych hałasów.  Dodatkowo rama zyskuje proste czyste linie i schludny wygląd.
Slider