
B
1
5
1
S
Najwyższy czas skalibrować szare komórki z tym, co dzieje się dzisiaj w wyścigach. YETI SB115 został stworzony by naturalnie pokonywać podjazdy i kruszyć skały na zjazdach. Ewoluował na wyścigach, zaprojektowany do starów w zawodach, zbudowany do wygrywania. Jesteś gotowy na to wyzwanie?



WIECZYSTA GWARANCJA
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

YETI SB115
WYPŁASZCZA KAŻDĄ
TRASĘ WYŚCIGU
YETI SB115
WYPŁASZCZA KAŻDĄ
TRASĘ WYŚCIGU


Lżejszy Switch Infinity
Specjalna konstrukcja Switch Infinity o krótkim skoku, obrócona o 90 stopni i zoptymalizowana pod kątem mniejszej wagi i wydajności.
WIĘCEJ NIŻ
DODANIE SKOKU
Miażdżenie terenu na zjeździe to więcej niż połowa radości z jazdy. SB115 posiada 115 mm skoku tylnego koła o charakterystyce ugięcia przystoswanej do ciężkiej pracy.
ANTI-SQUAT
W poprzek naszej linii wybraliśmy stosunkowo płaską i wysoką krzywą przeciw ugięciu na początku i w środkowej części skoku zawieszenia, gdzie często występuje pedałowanie, czyli strefa pedałowania. Tworzy to wydajną platformę pedałowania w całej strefie, jest punkt przegięcia, w którym Switch Infinity przesuwa się w dół, drastycznie obniżając anti-squat. Rowerzyści zazwyczaj nie pedałują w tej strefie, więc siły łańcucha mają mniejszy wpływ na działanie zawieszenia. Od sprzężenie sił łańcucha pozwala na bardziej wydajną pracę zawieszenia, absorbując uderzenia, dzięki czemu prowadzenie roweru jest bardziej wydajne.

ZRĘCZNY W DÓŁ.
ZAPROJEKTOWANY DO WYŚCIGÓW.
ZBUDOWANY DO WYGRYWANIA.
ZRĘCZNY W DÓŁ.
ZAPROJEKTOWANY DO WYŚCIGÓW.
ZBUDOWANY DO WYGRYWANIA.
ZAWODY XC
TO NIE SĄ
JUŻ WYŚCIGI
GRAVELI.

JADĄC W DÓŁ
MASZ WRAŻENIE
JAKBY TO BYŁ SB130.

ZWINNY
NA ZJAZDACH

ZWINNY
NA ZJAZDACH


WIĘKSZA KONFIGURACJA ZAWIESZENIA.
Dostosowujemy damper w każdym Yeti, aby uzupełnić unikalne cechy Switch Infinity. W przeciwieństwie do innych rowerów o małym skoku, zawieszenie SB115 działa najlepiej, nawet w przypadku ustawienia 30% SAG'u, podobnie jak w rowerach o znacznie większym skoku. Każdy milimetr skoku zawieszenia SB115 się liczy.
WIELOETAPOWY, WIELODNIOWY,
BARDZIEJ ZAANGAŻOWANY, SZYBSZY.
SB115 WYRÓŻNIA SIĘ W WYŚCIGACH I JEŹDZI
W STYLU NOWEJ SZKOŁY TRANS-XC.

1
SYLWETKA PRZESUNIĘTA DO PRZODU
Zapewnia zawodnikom komfort podczas długich dni wyścigowych.

2
ODPOWIEDNI REACH RAMY
Pomaga w utrzymywanie rowerzysty w gotowości do reagowania na taktykę wyścigu i nagłe zmiany tempa.

3
NISKI SUPORT
Żeby poczuć moc na podjeździe i szybkość reakcji na zjeździe.

4
130MM AMORTYZATOR
Ponieważ nasze tylne zawieszenie o skoku 115mm przewyższa możliwości mniejszych amortyzatorów i dobrze łączy się z naszą agresywną geometrią.

NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA
Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.
NIESKOŃCZONE
MOŻLIWOŚCI
ZAWIESZENIA
Sercem konstrukcji zawieszenia jest nasz opatentowany system Switch Infinity.
Switch Infinity wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który zmienia kierunek, gdy zawieszenie wykonuje ruch, zapewniając doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu.
TECH SPEC
SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 130MM
SKOK TYLNEGO KOŁA: 115MM
SERIA RAMY: CARBON & TURQ SERIES
ROZMIAR KOŁA: 29"
ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL
SUPORT: PRESS FIT BB92
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA
ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM

CENY x ZESTAWY
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 34/130MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPS 190 x 45MM
KOŁA - DT SWISS M1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX
MANETKA - SHIMANO SLX
KORBA - SHIMANO SLX 30T 170MM
SUPORT - SHIMANO XT BB92
KASETA - SHIMANO SLX 10-51
ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX
HAMULCE - SHIMANO DEORE 4 TŁOCZKI
TARCZE - SHIMANO 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 30.9MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X760MM
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT C1 + KASHIMA 41500 PLN
KIT C1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT C1 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY
WAGA - 13.49 kg
RAMA - SERIA CARBON
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 34/130MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPS 190 x 45MM
KOŁA - DT SWISS M1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE
MANETKA - SRAM GX EAGLE
KORBA - SRAM GX EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM G2R
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 30.9MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X760MM
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT C2 + KASHIMA 43800 PLN
KIT C2 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT C2 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNY
WAGA - 13.43 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34/130MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 190 X 45M
KOŁA - DT SWISS XM1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XT
MANETKA - SHIMANO XT
KORBA - SHIMANO XT 30T 170MM
SUPORT - SHIMANO PF92
KASETA - SHIMANO XT 10-51 12 SPEED
ŁAŃCUCH - SHIMANO XT
HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI
TARCZE - SHIMANO 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 30.9MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35X50MM
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT T1 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
KIT T1 + DT SWISS XMC 1501 - 53500 PLN
KIT T1 + DT SWISS XMC 1501 + SRAM AXS - NIEDOSTĘPNY
WAGA - 12.73 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34/130MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 190 X 45MM
KOŁA - DT SWISS M1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM X01 EAGLE
KORBA - SRAM X1 EAGLE 30T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM G2 RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 30.9MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35X50M
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT T2 + SRAM AXS 56800 PL
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 5800 PLN
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 62000PLN
WAGA - 12.5 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34/130MM
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 190 X 45MM
KOŁA - DT SWISS XM1700 30M
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE
MANETKA - SRAM XX1 EAGLE
KORBA - SRAM X01 EAGLE 32T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM XX1 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE
HAMULCE - SRAM G2 ULTIMATE
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY 30.9MM / SM: 125MM, MD: 150MM, LG-XL: 175MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.5 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR 2.3 EXO
STERY - CANE CREEK 110 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X780MM
MOSTEK - RACE FACE TURBINE R 35X50MM
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - ERGON
KIT T3 + SRAM AXS 66000 PLN
KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 68000 PLN
KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 71000 PLN
WAGA - 12.4 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 190 X 45MM
WAGA - 2670 gram

ROZMIARY W CENTYMETRACH



WŁÓKNO
WĘGLOWE
Ramy serii TURQ zrobione są z najlepszego wysoko modułowego włókna węglowego i oferują idealną równowagę pomiędzy sztywnością i wytrzymałością.

SB115
Rowery z serii TURQ są produkowane z najwyższej jakości dostępnego włókna węglowego o najlepszych parametrach i zapewniają idealną równowagę między sztywnością i trwałością. Rezultatem jest rower, który jest sztywny, solidny i agresywny. Rowery z serii Carbon wykorzystują zmodyfikowane ułożenie włókien węglowych. Używając różnych materiałów i poprawiając układ włókien, jesteśmy w stanie stworzyć rower górski z włókna węglowego o bardziej agresywnej cenie, zachowując jednocześnie wytrzymałość i sztywność jego odpowiednika z wyższej półki. SB115 Serii CARBON waży nieco więcej, około 200g na ramę.
SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowany obrotowy trzpień, który automatycznie zmienia kierunek, gdy rower porusza się po drodze. Zapewnia to doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu dla doskonałej wydajności pedałowania i idealną charakterystykę zawieszenia, gdy mocniej się ugina. Wewnątrz znajduje się para nasmarowanych tulei, które przesuwają się w górę iw dół po dwóch goleniach pokrytych powłoką Kashima - nie jest to dodatkowy amortyzator, który trzeba wypełnić powietrzem. Po prostu utrzymuj go w czystości i smaruj zgodnie z naszymi zaleceniami dotyczącymi konserwacji poniżej.
W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.
Wygląd i układ naszego mechanizmu Switch Infinity został zmieniony tak, aby jak najlepiej działał z naszą mniejszą platformą 115 mm. Oba projekty Switch Infinity wykorzystują punkt obrotu, który pozwala nam dostroić kinematykę zawieszenia do pożądanej charakterystyki. Switch Infinity SB115 jest obrócony o 90 stopni, umieszczony za rurą podsiodłową, bzajmuje mniej miejsca i jest lżejszy niż jego poprzednik. Switch Infinity SB115 ma inną konstrukcję, ale funkcja pozostała identyczna dla obu wersji Switch Infinity.
Rama SB115 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 130mm. Obniżając skok widelca do 120mm uzyskasz bardziej stromy kąt główki ramy i niżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Chociaż jest to technicznie możliwe, nie zalecamy tego. Chociaż rowery mają podobną geometrię, istnieją znaczne różnice inżynieryjne między tymi dwoma modelami, które sprawiają, że bezpieczna konwersja jest skomplikowana i może być niebezpieczna dla rowerzysty i szkodzić integralności ramy i systemu Switch Infinity, jeśli zostanie wykonana nieprawidłowo. Jeśli nadal potrzebujesz więcej informacji, zadzwoń do naszego działu obsługi klienta, który może Ci pomóc.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy ARC można maksymalnie użyć opon o szerokości 2,3".
W ramie ARC jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.
Tak, rama SB115 została zaprojektowana do użycia standardowych rozmiarów bidonu wewnątrz przedniego trójkąta i na dole dolnej rury.
Rama SB100 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
Rama SB115 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama SB115 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 180mm.
Rama SB115 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama SB115 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki.
Shimano / SRAM Boost cranks: 36t round / 34t oval
RaceFace 52mm Chainline: 36t round / 34t oval
Minimum Chainring Size: 26t round / 28t oval
Tak, rama SB115 posiada zintegrowane 2-śrubowe mocowanie ISCG-05. Rama została zaprojektowana do użycia z nowoczesnymi nisko-profilowymi napinaczami, zależy od firmy, jednak może zaistnieć sytuacja, że starsze napinacze mogą nie pasować.
Yeti SB115 został zaprojektowany z linią łańcucha BOOST. W zależności od konfiguracji korby i zębatki możesz używać innej linii łańcucha jednak musisz wcześniej sprawdzić przestrzeń między zębatką i ramą.
Nie, rama SB115 zaprojektowana do użycia wyłącznie sterów typu IS.
Rama ASB115 nie jest kompatybilna z przednimi przerzutkami.
W ramie SB115 rozmiar sztycy wynosi 30.9 mm.
W ramie SB115 rozmiar zacisku sztycy to 35 mm.
Ramy SB115 objęte są gwarancją producenta, która jest wieczysta. Spokojnie nie będziesz musiał zatrudniać prawnika 🙂
To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach montujemy sztyce o skoku 175MM.
W ramie SB115 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 190mm x 45mm. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.
SB115 wykorzystuje zestaw montażowy M8x25mm po stronie zbiornika powietrza i zestaw montażowy M8x30mm po stronie tłoka.
Nie, rama SB115 zaprojektowana jest do używania z amortyzatorami powietrznymi.
Radzimy zacząć od 30% SAG'u, lub 13.5mm skoku tłoka w celu uzyskania optymalnej skuteczności pedałowania i czułości zawieszenia. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem. Odwiedź naszą stronę konfiguracji amortyzatora, może być pomocna w ustawieniu zawieszenia, https://www.yeticycles.com/bikes/SB115/?guide:support-shock-setup
Jest to możliwe, ale sugerujemy nie rób tego, ponieważ zbytnio obniżyłoby to twój środek suportu i zwiększyło kąt główki ramy. Ale ok, jeśli te zmiany pasują do Twojego stylu jazdy, zrób to.