PRZEPROJEKTOWANY SWITCH INFINITY

Przeprojektowaliśmy Switch Infinity specjalnie dla skoku zawieszenia 100mm - jest teraz lżejszy i schowany za rurą pod-siodłową. odchudzenie konstrukcji nie wpłynęło negatywnie na działanie. kompaktowy Swich Infinity wykorzystuje sprawdzone tuleje, uszczelki i powłokę Kashima FOX Racing.

CZYSTE LINIE, DUŻA PRZESTRZEŃ NA BIDON I KRÓTKA RURA PODSIODŁOWA.

Umieszczenie Swich Infinity za rurą podsiodłową, umożliwiło zaprojektowanie dużej przestrzeni na bidon a nawet bardzo duży bidon. Dodatkowo krótka rura pod-siodłowa pozwala na montaż sztyc regulowanych o dużym skoku.

NIEPRZERWANA RURA POD-SIODŁOWA


Nowa konstrukcja i umiejscowienie Switch Infinity jest nie tylko przyjemne wizualnie, tworząc klasyczne linie ramy, ale nieprzerwana rura podsiodłowa zapewnia miejsce na dłuższe sztycy z regulowanym oparciem. ”

PROGRESYWNA GEOMETRIA

Geometria zainspirowana szybkim zjazdem ale zrównoważona, żeby zapewnić wydajność w trakcie jazdy pod górę. YETI SB100 zaciera linie między XC a Trail. Dłuższy przedni trójkąt z krótszymi dolnymi widełkami i mniejszy kąt główki pozwoliły znaleźć odpowiednią kombinację. Ta konstrukcja pozwala również na użycie sztyc regulowanych z dużym skokiem. Dodatkowo SB100 wygląda zabójczo.

ZINTEGROWANE STERY

YETI SB100 wykorzystuje zintegrowany zestaw sterów, które pozwalają na obniżenie pozycji kierownicy i efektywniejsze wykorzystanie carbonu. Oznacza to, że nie ma aluminiowych wkładek a na konstrukcję zużywamy mniej materiału. Wszystko to tworzy mocniejsze, sztywniejsze i lżejsze połączenie.

WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PANCERZY

Wewnątrz ramy umieszczone są kanały do prowadzenia pancerzy, dzięki temu montaż lub wymiana jest bardzo łatwa i szybka. W ten sposób umieszczone pancerze wewnątrz ramy nie uderzają o ścianki i nie powodują nieprzyjemnych hałasów.  Dodatkowo rama zyskuje proste czyste linie i schludny wygląd.
Slider