
R
C
A
YETI ARC powraca, ten rower jest niczym innym jak nostalgicznym podmuchem z przeszłości. To natychmiastowa odpowiedź na każdy szlak bez względu na to jaki jest. Szczyty gór i nowoczesne podejście do geometrii stworzyły o wiele więcej niż rasowy rower XC. Jest sztywny, lekki, szybki i zabawny jak diabli. Zbudowany wokół potężnego widelca o skoku 130 mm, jest gotowy na każde wyzwanie. To Ty decydujesz co YETI ARC robi najlepiej.



WIECZYSTA GWARANCJA
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

NIE MA NIC LEPSZEGO
NIŻ POWIEW
WIATRU.

NIE MA NIC LEPSZEGO
NIŻ POWIEW
WIATRU.
TO NIE JEST
TEN SAM HARDTAIL
Z POPRZEDNICH LAT.


BEZPIECZNA PRĘDKOŚĆ.
Yeti ARC ma korzenie w początkach kolarstwa górskiego. Ta rama jest nostalgicznym podmuchem z przeszłości. Jeśli używasz prowadnicy łańcucha, to ARC jest na to gotowy, posiada zintegrowane mocowanie ISCG 05.
SZCZYTY GÓR
STWORZYŁY GEOMETRIĘ.
Nowoczesne podejście do geometrii bez utraty przyczepności tylnego koła oznacza możliwość szybszej reakcji rowerzysty i dużo miejsca na manewry.

Żeby jeszcze więcej wycisnąć z rasowego roweru XC, nowe Yeti ARC zostało zbudowane od podstaw w oparciu o platformę masywnego ścieżkowego amortyzatora o skoku 130mm.
ZROBIONE
INACZEJ.
DZWIĘK
CISZY.
Wewnętrzne rurki do prowadzenia pancerzy w ramie z bezpiecznymi zamknięciami w punktach wyjścia sprawiają, że grzechoczące pancerze należą do przeszłości. Zupełnie nowa osłona tylnego trójkąta całkowicie eliminuje dźwięk łańcuch utrzymując spokój otaczającej przyrody.

YETI ARC
Żwawy, sztywny, szybki, lekki i zabawny jak diabli.

MIEJSCE NA DWA BIDONY
NA DOLNEJ RURZE.
Dla większych możliwości. Żeby dojechać dalej. Trzymając to, co chciałbyś mieć podczas każdej wyprawy.
DLACZEGO NIE?
PRZYSTOSOWANY
DO SZTYC
O DUŻYM SKOKU
Jeśli potrzebujesz użyć sztycy o skoku 200 mm, nic nie stoi na przeszkodzie. Rama jest już do tego przystosowana.

MOC POD KONTROLĄ.
Dolna rura, rura pod-siodłowa i tylny trójkąt połączone w specjalnej mufie zapewnia sztywność i kontrolę.

TECH SPEC
SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 130MM
SKOK TYLNEGO KOŁA: NOGI
SERIA RAMY: TURQ SERIES
ROZMIAR KOŁA: 29"
ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL
SUPORT: PRESS FIT BB92
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA
ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM

CENY x ZESTAWY
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 34/130MM
AMORTYZATOR TYLNY - NOGI
KOŁA - DT SWISS M1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX
MANETKA - SHIMANO SLX
KORBA - SHIMANO SLX 32T 170MM
SUPORT - SHIMANO XT BB92
KASETA - SHIMANO SLX 10-51
ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX
HAMULCE - SHIMANO DEORE 2 TŁOCZKI
TARCZE - SHIMANO 180/180
SZTYCA REGULOWANA - ONEUP DROPPER POST 31.6MM / SM 180MM, MD, LG,XL 210MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X760MM
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT C1 + KASHIMA 28400 PLN
WAGA - 12.09 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 34/130MM
AMORTYZATOR TYLNY - NOGI
KOŁA - DT SWISS M1900 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE
MANETKA - SRAM GX EAGLE
KORBA - SRAM GX EAGLE 32T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM LEVEL TL
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM 175MM, MD/LG/XL 200MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X760MM
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT C2 + SRAM AXS NIEDOSTĘPNE
KIT C2 + KASHIMA 30900 PLN
KIT C2 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNE
WAGA - 12.03 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34/130MM
AMORTYZATOR TYLNY - NOGI
KOŁA - DT SWISS XM1700 30M
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM X01 EAGLE
KORBA - SRAM X1 EAGLE 32T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM LEVEL TLM
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM 175MM, MD/LG/XL 200MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X760MM
MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35X50MM
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM
KIT T2 + SRAM AXS 43800 PLN
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 45000 PLN
KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 49500 PLN
WAGA - 11.03 kg
RAMA - SERIA TURQ
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34/130MM
AMORTYZATOR TYLNY - NOGI
KOŁA - DT SWISS XM1700 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE
MANETKA - SRAM XX1 EAGLE
KORBA - SRAM XX1 EAGLE 32T 170MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM XX1 EAGLE 10-52
ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE
HAMULCE - SRAM LEVEL ULTIMATE
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY 31.6MM / SM 175MM, MD/LG/XL 200MM
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO
OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35X760MM
MOSTEK - RACE FACE TURBINE R 35X50MM
CHWYTY - ODI ELITE PRO
SIODEŁKO - ERGON
KIT T3 + SRAM AXS 50600 PLN
KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 52500 PLN
KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 55600 PLN
WAGA - 10.88 kg
RAMA - SERIA TURQ
WAGA - 1.27 kg

ROZMIARY W CENTYMETRACH



ARC
Rama ARC została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 130mm. Obniżając skok widelca do 120mm uzyskasz bardziej stromy kąt główki ramy i niżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy ARC można maksymalnie użyć opon o szerokości 2,6".
W ramie ARC jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.
ARC posiada linię łańcucha 55 mm. W zależności od konfiguracji korby i pierścienia łańcucha można zastosować inną linię łańcucha, ale najpierw trzeba będzie sprawdzić prześwit.
Tak, rama ARC została zaprojektowana do użycia standardowych rozmiarów bidonu wewnątrz przedniego trójkąta i na dole dolnej rury.
Rama ARC zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią SRAM Universal Derailleur Hanger 148mm X 12mm. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi. Oś posiada gwint 12x1.0. Należy pamiętać, że ta oś jest kompatybilna tylko z ramami specjalnie zaprojektowanymi z uniwersalnym hakiem przerzutki.
Rama ARC posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama ARC posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 180mm.
Rama ARC ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama ARC posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki.
Korby Boost Shimano / SRAM 55mm : okrągłe zębatki 34T / owalne 32T,
Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.
Tak, rama ARC posiada zintegrowane 2-śrubowe mocowanie ISCG-05. Rama została zaprojektowana do użycia z nowoczesnymi nisko-profilowymi napinaczami, zależy od firmy, jednak może zaistnieć sytuacja, że starsze napinacze mogą nie pasować.
Yeti ARC został zaprojektowany z linią łańcucha wynoszącą 55mm. W zależności od konfiguracji korby i zębatki możesz używać innej linii łańcucha jednak musisz wcześniej sprawdzić przestrzeń między zębatką i ramą.
Nie, rama ARC zaprojektowana do użycia wyłącznie sterów typu IS.
Rama ARC nie jest kompatybilna z przednimi przerzutkami.
W ramie ARC rozmiar sztycy wynosi 31.6 mm.
W ramie ARC rozmiar zacisku sztycy to 36.4 mm.
Ramy ARC objęte są gwarancją producenta, która jest wieczysta. Spokojnie nie będziesz musiał zatrudniać prawnika 🙂
To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach montujemy sztyce o skoku 175MM.