YETI CYCLES - ARC
Yeti-ARC-Frame

R

C

A

YETI ARC powraca, ten rower jest niczym innym jak nostalgicznym podmuchem z przeszłości. To natychmiastowa odpowiedź na każdy szlak bez względu na to jaki jest. Szczyty gór i nowoczesne podejście do geometrii stworzyły o wiele więcej niż rasowy rower XC. Jest sztywny, lekki, szybki i zabawny jak diabli. Zbudowany wokół potężnego widelca o skoku 130 mm, jest gotowy na każde wyzwanie. To Ty decydujesz co YETI ARC robi najlepiej.

ARC    CECHY    ZESTAWY    GEO    POMOC
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: BLACK
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: DOM
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3
YETI ARC turkusowy T3
KOLOR: TURQUISE
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WERSJĘ: T3

WIECZYSTA GWARANCJA

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
YETI ARC

NIE MA NIC LEPSZEGO
NIŻ POWIEW
WIATRU.

NIE MA NIC LEPSZEGO
NIŻ POWIEW
WIATRU.

YETI CYCLES - ARC

TO NIE JEST
TEN SAM HARDTAIL
Z POPRZEDNICH LAT.

Yeti-ARC-Frame

BEZPIECZNA PRĘDKOŚĆ.

Yeti ARC ma korzenie w początkach kolarstwa górskiego. Ta rama jest nostalgicznym podmuchem z przeszłości. Jeśli używasz prowadnicy łańcucha, to ARC jest na to gotowy, posiada zintegrowane mocowanie ISCG 05.

SZCZYTY GÓR
STWORZYŁY GEOMETRIĘ.

Nowoczesne podejście do geometrii bez utraty przyczepności tylnego koła oznacza możliwość szybszej reakcji rowerzysty i dużo miejsca na manewry.

Żeby jeszcze więcej wycisnąć z rasowego roweru XC, nowe Yeti ARC zostało zbudowane od podstaw w oparciu o platformę masywnego ścieżkowego amortyzatora o skoku 130mm.

DOWN COUNTRY
DOWN COUNTRY,
ZROBIONE
INACZEJ.
Opisywanie własnych osiągnięć „zrobiłem na sztywniaku” nie jest konieczne. Yeti ARC po prostu to robi gdy ma całkowicie otwarte zawieszenie.

DZWIĘK
CISZY.

Wewnętrzne rurki do prowadzenia pancerzy w ramie z bezpiecznymi zamknięciami w punktach wyjścia sprawiają, że grzechoczące pancerze należą do przeszłości. Zupełnie nowa osłona tylnego trójkąta całkowicie eliminuje dźwięk łańcuch utrzymując spokój otaczającej przyrody.

YETI ARC

Żwawy, sztywny, szybki, lekki i zabawny jak diabli.

MIEJSCE NA DWA BIDONY
NA DOLNEJ RURZE.

Dla większych możliwości. Żeby dojechać dalej. Trzymając to, co chciałbyś mieć podczas każdej wyprawy.

DOWN COUNTRY
JASNE,
DLACZEGO NIE?
To Ty decydujesz coYeti ARC robi najlepiej.

PRZYSTOSOWANY
DO SZTYC
O DUŻYM SKOKU

Jeśli potrzebujesz użyć sztycy o skoku 200 mm, nic nie stoi na przeszkodzie. Rama jest już do tego przystosowana.

MOC POD KONTROLĄ.

Dolna rura, rura pod-siodłowa i tylny trójkąt połączone w specjalnej mufie zapewnia sztywność i kontrolę.

TECH SPEC


SKOK PRZEDNIEGO KOŁA: 130MM

SKOK TYLNEGO KOŁA: NOGI

SERIA RAMY:  TURQ SERIES

ROZMIAR KOŁA: 29"

ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL

SUPORT: PRESS FIT BB92

TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)

PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA

ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM

CENY x ZESTAWY

ROWER YETI ARC C1 - 24700 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 34/130MM


AMORTYZATOR TYLNY - NOGI


KOŁA - DT SWISS M1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO SLX


MANETKA - SHIMANO SLX


KORBASHIMANO SLX 32T 170MM


SUPORT - SHIMANO XT BB92


KASETA - SHIMANO SLX 10-51


ŁAŃCUCH - SHIMANO SLX


HAMULCE - SHIMANO DEORE 2 TŁOCZKI


TARCZESHIMANO 180/180


SZTYCA REGULOWANA - ONEUP DROPPER POST 31.6MM / SM 180MM, MD, LG,XL 210MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X760MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT C1 + KASHIMA 28400 PLN


WAGA - 12.09 kg

ROWER YETI ARC C2 - 27200 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 34/130MM


AMORTYZATOR TYLNY - NOGI


KOŁA - DT SWISS M1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBA - SRAM GX EAGLE 32T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM LEVEL TL


TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER 31.6MM / SM 175MM, MD/LG/XL 200MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AEFFECT R 35X760MM


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT C2 + SRAM AXS NIEDOSTĘPNE


KIT C2 + KASHIMA 30900 PLN


KIT C2 + KASHIMA + SRAM AXS NIEDOSTĘPNE


WAGA - 12.03 kg

ROWER YETI ARC T2 - 38900 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34/130MM


AMORTYZATOR TYLNY - NOGI


KOŁA - DT SWISS XM1700 30M


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM X01 EAGLE


KORBA - SRAM X1 EAGLE 32T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM X01 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM LEVEL TLM


TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180


SZTYCA REGULOWANAFOX TRANSFER 31.6MM / SM 175MM, MD/LG/XL 200MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X760MM


MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35X50MM


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - SILVERADO CUSTOM


KIT T2 + SRAM AXS 43800 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 45000 PLN


KIT T2 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 49500 PLN


WAGA - 11.03 kg

ROWER YETI SB100 T3 - 46300 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34/130MM


AMORTYZATOR TYLNY - NOGI


KOŁA - DT SWISS XM1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE


MANETKA - SRAM XX1 EAGLE


KORBA - SRAM XX1 EAGLE 32T 170MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM XX1 EAGLE 10-52


ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE


HAMULCE - SRAM LEVEL ULTIMATE


TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY 31.6MM / SM 175MM, MD/LG/XL 200MM


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF 2.6 EXO


OPONA TYŁ - MAXXIS REKON 2.6 EXO


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35X760MM


MOSTEK - RACE FACE TURBINE R 35X50MM


CHWYTY - ODI ELITE PRO


SIODEŁKO - ERGON


KIT T3 + SRAM AXS 50600 PLN


KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 52500 PLN


KIT T3 + DT SWISS EXC 1501 + SRAM AXS 55600 PLN


WAGA - 10.88 kg

RAMA YETI ARC SERIA TURQ - 12900PLN

RAMA - SERIA TURQ


WAGA - 1.27 kg

GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH

ARC

USTAWIENIE ZAWIESZENIA

 

USTAW

 

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


Do jakiego skoku amortyzatora zaprojektowano YETI ARC?

Rama ARC została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 130mm. Obniżając skok widelca do 120mm uzyskasz bardziej stromy kąt główki ramy i niżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.

Jak duże opony mogę zmieścić w YETI ARC?

Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy ARC można maksymalnie użyć opon o szerokości 2,6".

Jakie korby i suporty można zamontować w YETI ARC?

W ramie ARC jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.

Do jakiej linii łańcucha został zaprojektowany YETI ARC?

ARC posiada linię łańcucha 55 mm. W zależności od konfiguracji korby i pierścienia łańcucha można zastosować inną linię łańcucha, ale najpierw trzeba będzie sprawdzić prześwit.

Czy mogę zamontować bidon wewnątrz przedniego trójkąta?

Tak, rama ARC została zaprojektowana do użycia standardowych rozmiarów bidonu wewnątrz przedniego trójkąta i na dole dolnej rury.

Jaka oś tylnego koła pasuje do mojego YETI ARC?

Rama ARC zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią SRAM Universal Derailleur Hanger 148mm X 12mm. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi. Oś posiada gwint 12x1.0. Należy pamiętać, że ta oś jest kompatybilna tylko z ramami specjalnie zaprojektowanymi z uniwersalnym hakiem przerzutki.

Jaki typ sterów jest właściwy dla YETI ARC?

Rama ARC posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.

Jakiej wielkości tarcze hamulcowe pasują do YETI ARC?

Rama ARC posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 180mm.

Dlaczego YETI ARC ma kompozytowe osłony ramy?

Rama ARC ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.

Czy mogę używać sztycy regulowanej stealth w YETI ARC?

Tak, rama ARC posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.

Jaki maksymalny rozmiar pojedynczej zębatki można zastosować w ARC?

Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki.

Korby Boost Shimano / SRAM 55mm : okrągłe zębatki 34T / owalne 32T,

Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.

Czy YETI ARC posiadają mocowania ISCG?

Tak, rama ARC posiada zintegrowane 2-śrubowe mocowanie ISCG-05. Rama została zaprojektowana do użycia z nowoczesnymi nisko-profilowymi napinaczami, zależy od firmy, jednak może zaistnieć sytuacja, że starsze napinacze mogą nie pasować.

Jaka jest linia łańcucha w YETI ARC?

Yeti ARC został zaprojektowany z linią łańcucha wynoszącą 55mm. W zależności od konfiguracji korby i zębatki możesz używać innej linii łańcucha jednak musisz wcześniej sprawdzić przestrzeń między zębatką i ramą.

Czy w YETI ARC mogę użyć sterów z rególowanym kątem?

Nie, rama ARC zaprojektowana do użycia wyłącznie sterów typu IS.

Jaki rodzaj przedniej przerzutki pasuje do YETI ARC?

Rama ARC nie jest kompatybilna z przednimi przerzutkami.

Jaki jest rozmiar sztycy w YETI ARC?

W ramie ARC rozmiar sztycy wynosi 31.6 mm.

Jaki jest rozmiar zacisku sztycy w YETI ARC?

W ramie ARC rozmiar zacisku sztycy to 36.4 mm.

Jaka jest gwarancja na YETI ARC?

Ramy ARC objęte są gwarancją producenta, która jest wieczysta. Spokojnie nie będziesz musiał zatrudniać prawnika 🙂

Jaka jest długość nawiększej sztycy jaką mogę zamontować w YETI ARC?

To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach montujemy sztyce o skoku 175MM.