YETI SB6

 

ROWER YETI SB6 ZOSTAŁ ZBUDOWANY Z WYSOKO MODUŁOWEGO KARBONU. TESTOWANY I SPRAWDZONY PRZEZ MISTRZA ŚWIATA RITCHIEGO RUDE'A

Jest to dokładnie taka sama rama jak ta, na której ścigają się nasi zawodnicy w Enduro World Series. Dzięki innowacyjnej technologii w produkcji karbonu, zbudowaliśmy ramę na tyle mocną, aby wytrzymała trudy ścigania w zawodach enduro czy zabawę w bike parkach, oraz na tyle lekką, aby umożliwić wielogodzinną turystykę górską z wielokilometrowymi podjazdami. Jeżeli szukasz roweru, na którym wygrasz Mistrzostwa Świata lub po prostu chcesz ustanowić najlepszy czas na lokalnym KOM'ie, to nie mogłeś trafić lepiej. Rower YETI SB6 TURQ jest oferowany w dwóch kolorach oraz trzech wersjach wyposażenia.

 

ZAWIESZENIE

EFEKTYWNOŚĆ


Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.

KONTROLA


W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku górze. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

SWITCH INFINITY

WSZECHSTRONNY


Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.

SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ


SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.

TRWAŁY


SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.

MECHANICZNA PRZEWAGA


SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.

SB6 ZOSTAŁ PRZETESTOWANY SPEŁNIAJĄC NASZE NAJBARDZIEJ RYGORYSTYCZNE STANDARDY I UDOWODNIŁ SWOJE USPOSOBIENIE WYGRYWAJĄC W ZAWODACH ENDURO WORLD SERIES


 
 
 

SB6 został przetestowany w laboratorium, gdzie spełnił podwyższone wymagania wytrzymałości. Oznacza to specjalne testy sztywności i standard wytrzymałości na uderzenia rowerów DH. Między testami laboratoryjnymi, SB6 był testowany oraz wygrywał w wyścigach enduro na całym świecie. Ostatecznie zweryfikowany i zaaprobowany przez „szalonego” Ritchiego Rude'a.

CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

  1. SWITCH INFINITY
  2. WYSOKO MODUŁOWY CARBON
  3. COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
  4. ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG'05
  5. GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
  6. DODATKOWO USZCZELNIANE ŁOŻYSKA ENDURO
  7. WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
  8. ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI

CENY x ZESTAWY