Model roweru YETI SB6 nie jest już produkowany w tej konfiguracji, jego obecnym odpowiednikiem jest rower enduro SB6 w nowej konfiguracji i specyfikacji.
Zachęcamy do zapoznania się z nowymi modelami carbonowych rowerów enduro.
ROWER YETI SB6 ZOSTAŁ ZBUDOWANY Z WYSOKO MODUŁOWEGO KARBONU. TESTOWANY I SPRAWDZONY PRZEZ MISTRZA ŚWIATA RITCHIEGO RUDE'A
Jest to dokładnie taka sama rama jak ta, na której ścigają się nasi zawodnicy w Enduro World Series. Dzięki innowacyjnej technologii w produkcji karbonu, zbudowaliśmy ramę na tyle mocną, aby wytrzymała trudy ścigania w zawodach enduro czy zabawę w bike parkach, oraz na tyle lekką, aby umożliwić wielogodzinną turystykę górską z wielokilometrowymi podjazdami. Jeżeli szukasz roweru, na którym wygrasz Mistrzostwa Świata lub po prostu chcesz ustanowić najlepszy czas na lokalnym KOM'ie, to nie mogłeś trafić lepiej. Rower YETI SB6 TURQ jest oferowany w dwóch kolorach oraz trzech wersjach wyposażenia.


ZAWIESZENIE
EFEKTYWNOŚĆ
Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.
KONTROLA
W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku górze. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.
SWITCH INFINITY
WSZECHSTRONNY
Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.
SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ
SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.
TRWAŁY
SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.
MECHANICZNA PRZEWAGA
SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.

ROWER ENDURO YETI SB6 ZOSTAŁ PRZETESTOWANY SPEŁNIAJĄC NASZE NAJBARDZIEJ RYGORYSTYCZNE STANDARDY I UDOWODNIŁ SWOJE USPOSOBIENIE WYGRYWAJĄC W EWS.
YETI SB6 został przetestowany w laboratorium, gdzie spełnił podwyższone wymagania wytrzymałości. Oznacza to specjalne testy sztywności i standard wytrzymałości na uderzenia rowerów DH. Między testami laboratoryjnymi, SB6 był testowany oraz wygrywał w wyścigach enduro na całym świecie. Ostatecznie zweryfikowany i zaaprobowany przez „szalonego” Ritchiego Rude'a.

CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

- SWITCH INFINITY
- WYSOKO MODUŁOWY CARBON
- COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
- ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG'05
- GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
- DODATKOWO USZCZELNIANE ŁOŻYSKA ENDURO
- WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
- ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI
CENY x ZESTAWY
-
XT/SLX
13.84 KG
23 399 PLN
TEN ROWER POZWALA NA WIĘCEJ NIŻ TYLKO ZDOBYWANIE NAJDALSZYCH ZAKĄTKÓW GÓR CZY NAJWYŻSZYCH SZCZYTÓW.
Nasza oferta otwierająca jest lekcją powściągliwości. Zamiast gonić niską cenę, zdecydowaliśmy się skupić na częściach, które zasługują na użycie w tej ramie, a zarazem nie ograniczałyby jej zdolności. Zaczęliśmy od kół DT Swiss, to mocne koła z szerokimi obręczami (25mm) i stanowią dobre połączenie z oponami Maxxis Minion 2.5F / Agressor 2.3R. Dodatkowo dodaliśmy regulowaną sztycę Race Face Turbine, która istotnie podnosi wartość roweru oraz komfort użytkowania. -
EAGLE
13.75 KG
27 799 PLN
MASZYNA GOTOWA DO STARTÓW, Z WAGĄ PONIŻEJ 13 KG.
Nie jest sekretem, że jesteśmy wielkimi fanami napędu 1x oraz najnowszej 12 rzędowej grupy SRAM'a XO1 EAGLE. Kaseta 10-50T powiększa rozpiętość przełożeń w porównaniu do zestawu XT/SLX oraz obniża masę o około 125 gram. W tym rowerze zastosowaliśmy ten sam kokpit, koła i opony, co w modelu XT/SLX. -
XT TURQ
13.48 KG
31 699 PLN
TWOI KUMPLE NIE TYLKO BĘDĄ ZAZDROŚNI, BĘDĄ RÓWNIEŻ WKURZENI STARAJĄC SIĘ CIEBIE DOGONIĆ.
Nie mieliśmy modelu opartego o zestaw Shimano XT od kilku lat, ale w tym roku znalazł się on na szczególnym miejscu w naszej linii modelowej. Spytacie dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Wzrost rozpiętości kasety (11-46T) oraz jakość grupy XT sprawiają, że nie ma się nad czym zastanawiać. Wszystkie rowery serii TURQ wyposażone są w kompletne zawieszenie FOX serii FACTORY. Korby, kokpit i sztyce regulowane pochodzą od Race Face serii Turbine. Koła DT Swiss z piastami 350 i obręczami XM481 dopełniają całości. "Słowo na niedzielę" - solidna specyfikacja i jakość Shimano. -
X01 EAGLE TURQ
13.25 KG
34 599 PLN
ULUBIONA SPECYFIKACJA PRACOWNIKÓW YETI CYCLES. TEN ROWER BĘDZIE WALCZYŁ O TYTUŁ NAJSZYBSZEGO NA LOKALNYCH TRASACH.
Wszyscy pracownicy Yeti Cycles jeździli na tej konfiguracji. To jest najlepiej sprzedający się rower ze wszystkich modeli jakie mamy w ofercie. Perfekcyjne połączenie wydajności, trwałości i niskiej masy. Odświeżany przez ostatnie lata, dodatkowo ulepszony o karbonowe korby SRAM X01 i rozpiętość napędu EAGLE (10-50T). Wyposażony w ten sam kokpit, koła i opony, co wersja TURQ XT. -
XX1 EAGLE TURQ
13.07 KG
51 699 PLN
NIE, TO NIE SEN. TO NAJLEPSZY ROWER TRAIL/ENDURO!
Lubisz rzeczy najlepsze z najlepszych? Przedstawiamy Ci model wyposażony w koła ENVE M70 Boost, napęd SRAM XX1 Eagle, stery Chris King oraz specjalne siodełko Ergon. W tym rowerze nie ma cięcia kosztów. Będzie świetnie wyglądał zawieszony na klapie Twojego Range Rover'a lub BMW X5. -
RAMA SB6 TURQ
2.74 KG
16 999 PLN
NIE ZNALAZŁEŚ OFERTY DLA SIEBIE? NIE SZKODZI. ZAKUP SAMEJ RAMY UMOŻLIWI BUDOWĘ ROWERU WEDŁUG WŁASNEJ SPECYFIKACJI.
Posiadasz dużo dobrych części i nie potrzebujesz kupować całego roweru? Nie ma problemu! Na tej ramie bez większego wysiłku zbudujesz rower do wygrywania w Mistrzostwach Świata lub w lokalnych zawodach. To przecież Ty wiesz jakie części i koła sprawdzą się najlepiej.
YETI SB6
SKOK: 152MM
MASA RAMY: 2.75KG TURQ / 3.01 CARBON
ROZMIAR KOŁA: 27.5"
ROZMIARY RAM: XS, SM, MD, LG, XL
AMORTYZATOR TYŁ: 8.5" X 2.5"
SUPORT: PRESS FIT BB92
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: D-TYPE SIDE SWING
ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM

GEOMETRIA W MILIMETRACH


ROZMIARY W CENTYMETRACH

CECHY
-
Opatentowany system zawieszenia SWITCH INFINITY
-
Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego karbonu
-
Collet axle system - redukuje zużycie łożysk
-
Zintegrowane mocowanie ISCG'05
-
Główka ramy w standardzie tapered
-
Customowy ochraniacz dolnej rury
-
Wewnętrzne prowadzenie przewodów
-
Hak przerzutki zintegrowany z osią koła

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB6 CARBON są około 260g cięższe.
System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.
Rama SB6 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 160mm. Podnosząc skok widelca do 180mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB6 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,5".
W ramie SB6 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.
Rama SB6 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
Rama SB6 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to pół-zintegrowane ZS 44mm/56mm (tzw. Zero Stack). Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 200mm.
Rama SB6 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama SB6 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 38T / owalne 36T, Race Face 51mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.
Tak, rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05
W ramie SB6 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 8.5" x 2.5" (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.
Radzimy zacząć od 30% SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.
Tak, rama SB6 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.
Rama SB6 jest kompatybilna jedynie z przednimi przerzutkami Shimano D-Type Side Swing.
W ramie SB6 rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.
W ramie SB6 rozmiar zacisku sztycy to 35mm.
Ramy SB6 objęte są gwarancją producenta, która wynosi 5 lat.