
YETI ASR JEST MASZYNĄ CROSS COUNTRY Z JEDNAKOWYM APETYTEM NA PODJAZDY I ZJAZDY
YETI ASR jest wyścigową maszyną do cross country, z jednakowo dużym apetytem na strome podjazdy i trudne zjazdy. Każda część ramy została zoptymalizowana w celu osiągnięcia najwyższej efektywności. W rezultacie powstało ekstremalnie wydajne zawieszenie o skoku 4”, które łatwo przechodzi od krzepkich, najeżonych kamieniami szlaków do lokalnej rundy XC.



YETI ASR TO ZNACZNIE WIĘCEJ NIŻ TYLKO ROWER CROSS COUNTRY
YETI ASR to nie tylko rower cross country, to znacznie więcej niż wskazywała by na to jego geometria. YETI ASR zadziwia swoimi możliwościami oferując piękną i prostą filozofię wszechstronnego roweru.
CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

- WYSOKO MODUŁOWY CARBON
- ELASTYCZNY TYLNY TRÓJKĄT
- SPECJALNIE USZCZELNIANE ŁOŻYSKA ENDURO
- COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
- GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
- SPECJALNA OSŁONA DOLNEJ RURY
- WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODU SZTYCY
- MOCOWANIE PRZEDNIEJ PRZERZUTKI DIRECT MOUNT
CENY x ZESTAWY
-
XT/SLX
11.84 KG
19 499 PLN
NAJBARDZIEJ ZOPTYMALIZOWANY PAKIET KOMPONENTÓW DOPASOWANY DO WALECZNOŚCI YETI ASR.
W rowerze YETI ASR XT/SLX Carbon dobraliśmy komponenty marki Shimano, które sprawiają, że z pewnością będziesz miał odpowiednie przełożenia. Znajdziesz tu także kierownicę Race Face 750mm oraz zawieszenie Fox Performance, dzięki czemu będziesz pokonywać lokalne trasy bez problemów. -
EAGLE
11.75 KG
23 899 PLN
POŁĄCZYLIŚMY SZEROKI ZAKRES PRZEŁOŻEŃ Z BARDZO LEKKĄ RAMĄ.
Szeroki zakres przełożeń to główna idea przyświecająca budowie roweru YETI ASR Carbon Eagle. Dzięki zastosowaniu napędu SRAM Eagle zdominujesz wszystkie lokalne podjazdy, a zawieszenie Fox Performance sprawi, że będziesz pierwszy na zjazdach. -
XT TURQ
11.48 KG
28 299 PLN
DZIĘKI NAPĘDOWI SHIMANO XT I ZAWIESZENIU FOX STWORZYLIŚMY SOLIDNĄ MASZYNĘ XC.
Dzięki napędowi Shimano XT, ten rower posiada odpowiednią liczbę przełożeń do pokonywania wszelkich podjazdów. Z kolei dzięki temu, że zastosowaliśmy tu zawieszenie Fox Factory, będziesz miał uśmiech od ucha do ucha podczas zjazdów. -
X01 EAGLE TURQ
11.21 KG
30 699 PLN
WSIĄDŹ NA TEN ROWER I ZDOBĄDŹ PODIUM, KTÓRE CI SIĘ NALEŻY.
Dzięki wyposażeniu w napęd SRAM X01 Eagle i zawieszenie Fox Factory z powłoką Kashima, ten rower jest idealną maszyną do wygrywania zawodów cross-country. -
XX1 EAGLE TURQ
11.12 KG
47 799 PLN
TEN ROWER UMOŻLIWI CI POBICIE WSZYSTKICH LOKALNYCH KOM'ÓW.
Jest to najlżejszy rower w całej naszej ofercie. YETI ASR XX1 Eagle Turq bez większego wysiłku połyka podjazdy i szaleje na zjazdach. W rezultacie ten rower zdominuje lokalną scenę XC i pobije okoliczne KOM'y. -
RAMA ASR TURQ
1.94 KG
13 999 PLN
NIE ZNALAZŁEŚ OFERTY DLA SIEBIE? NIE SZKODZI. ZAKUP SAMEJ RAMY UMOŻLIWI BUDOWĘ ROWERU WEDŁUG WŁASNEJ SPECYFIKACJI.
Posiadasz dużo dobrych części i nie potrzebujesz kupować całego roweru? Nie ma problemu! Na tej ramie bez większego wysiłku zbudujesz rower do wygrywania w Mistrzostwach Świata lub w lokalnych zawodach. To przecież Ty wiesz jakie części i koła sprawdzą się najlepiej.
YETI ASR
SKOK: 102MM
MASA RAMY: 1.95KG TURQ / 2.34 CARBON
ROZMIAR KOŁA: 29" / 2.75" (XS-SM)
ROZMIARY RAM: XS, SM, MD, LG, XL
AMORTYZATOR TYŁ: 6.5" X 1.5"
SUPORT: 73MM
TYLNE KOŁO: 142MM X 12MM
PRZEDNIA PRZERZUTKA: DIRECT MOUNT
ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM

GEOMETRIA W MILIMETRACH


ROZMIARY W CENTYMETRACH

CECHY
-
Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego karbonu
-
Elastyczny tylny trójkąt
-
Karbonowy link (w ramach serii TURQ)
-
Powiększone łożyska z dodatkowym uszczelnieniem
-
Collet axle system - redukuje zużycie łożysk
-
Główka ramy w standardzie tapered
-
Customowy ochraniacz dolnej rury
-
Wewnętrzne prowadzenie przewodu do sztycy regulowanej
-
Mocowanie przedniej przerzutki Direct Mount
-
Możliwość montażu dwóch koszyków na bidony

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii ASR CARBON są około 400g cięższe.
Rama ASR została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 120mm. Podnosząc skok widelca do 140mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Montując amortyzator o skoku 100mm uzyskasz bardziej stromy kąt główki ramy, a rower stanie się bardziej ostry. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy ASR można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,3".
W ramie ASR jest mufa o standardzie PF30 [73mm]. Do ramy można zamontować większość korb z małym "q factor". Jeśli zamierzasz użyć korby zE standardową osią, YETI rekomenduje użycie adaptera firmy PRAXIS PF30 dla korb SRAM i Shimano.
*Korby SRAM XX PF30 NIE SĄ KOMPATYBILNE Z RAMĄ YETI ASR z uwagi na małą przestrzeń między ramionami i tylnym trójkątem.
Rama ASR zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 142mm X 12mm. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
Rama ASR posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to pół-zintegrowane ZS 44mm/56mm (tzw. Zero Stack). Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama ASER posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera.
Rama ASR ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama ASR posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Maksymalny rozmiar dla okrągłej zębatki wynosi 38T, a dla zębatki owalnej wynosi 36T.
W ramie ASR zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 6.5" x 1.5" eye-to-eye. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.
Radzimy zacząć od 25% SAG'u (~9,5mm). Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.
Do ramy ASR można zamontować przednie przerzutki w standardzie D-Type bottom pull.
W ramie ASR rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.
W ramie ASR rozmiar zacisku sztycy to 35mm.
Ramy ASR objęte są gwarancją producenta, która wynosi 5 lat.