YETI SB5

 

ROWER YETI SB5 JEST WSZYSTKIM TYM CZYM PRAWDZIWY ŚCIEŻKOWIEC POWINIEN BYĆ - EFEKTYWNY NA PODJAZDACH I DOMINUJĄCY NA ZJAZDACH


YETI SB5 to kolejne wcielenie naszego najpopularniejszego roweru all mountain. YETI SB5 stworzony został na lokalnych trasach Kolorado i reprezentuje wszystko to czym powinien być ścieżkowiec: lekki, zwinny na podjazdach i dominujący na zjazdach. W nowej wersji odświeżyliśmy jego wygląd, zastosowaliśmy wewnętrzne prowadzenie kabli, niższy przekrok, mocowanie koła w standardzie Boost, metryczny tylny amortyzator oraz nasz system zawieszenia Switch Infinity. Ten rower jest gotowy na każdy górski szlak.

 

ZAWIESZENIE

EFEKTYWNOŚĆ


Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.

KONTROLA


W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku górze. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

SWITCH INFINITY

WSZECHSTRONNY


Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.

SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ


SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.

TRWAŁY


SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.

MECHANICZNA PRZEWAGA


SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.

KOCHAMY WSZYSTKO CO ORYGINALNE, ALE ULEPSZYLIŚMY GEOMETRIĘ, ŻEBY STWORZYĆ JESZCZE BARDZIEJ WYRAFINOWANĄ MASZYNĘ


Wzięliśmy wszystko co kochamy w oryginalnym rowerze YETI SB5 i zrobiliśmy z niego jeszcze bardziej wyrafinowaną maszynę. Wprowadziliśmy kilka poprawek geometrii: bardziej płaski kąt główki ramy, bardziej stromy kąt rury podsiodłowej, krótszy tylny trójkąt i nieco dłuższy przód. W rezultacie YETI SB5 oferuje jeszcze większą możliwość zabawy na trudnych i wymagających szlakach.

DZIĘKI WSPÓŁPRACY Z FOX, ZMODYFIKOWALIŚMY OBJĘTOŚĆ KOMORY POZYTYWNEJ ORAZ USTAWIENIA ORAZ ZASTOSOWALIŚMY METRYCZNY TYLNY AMORTYZATOR


Dzięki współpracy z firmą FOX, zmodyfikowaliśmy tylne amortyzatory w SB5, zmieniając konfigurację objętości komory sprężyny powietrznej oraz ustawienia tłumienia. Uzyskaliśmy lepszą kompresję w połowie skoku oraz mniejszą wrażliwość na wstrząsy, a zarazem zapewniliśmy szerszy zakres regulacji i lepsze dopasowanie do własnych preferencji. Istnieje jeszcze kilka tajemnic na ten temat, ale to wszystko co możemy powiedzieć na ten temat…

CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

  1. SWITCH INFINITY
  2. WYSOKO MODUŁOWY CARBON
  3. WEWNĘTRZNE RURKI DO ŁATWEGO PROWADZENIE PRZEWODÓW
  4. COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
  5. ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG'05
  6. GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
  7. ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI
  8. METRYCZNY TYLNY AMORTYZATOR
  9. SPECJALNA ZAŚLEPKA DO PANCERZA SZTYCY

CENY x ZESTAWY