YETI SB5.5

 

YETI SB5.5 JEST TAM GDZIE PRZECINAJĄ SIĘ ŚCIEŻKI ROWERÓW TRAIL, ALL MOUNTAIN I GRAWITACYJNYCH

Rower YETI SB5.5 testowany był przez dwukrotnego mistrza Enduro World Series Richiego Rude oraz nasz fabryczny zespół. Ten lekki rower wręcz połyka techniczne podjazdy i wypluwa na zjazdach. Możesz zapomnieć o stereotypach dotyczących kół 29". Dzięki nienagannej konstrukcji ramy, krótkiemu tylnemu trójkątowi oraz agresywnemu zawieszeniu, ten rower jest łatwy w manewrowaniu oraz jest szybki i żwawy na zjazdach.

 

ZAWIESZENIE

EFEKTYWNOŚĆ


Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.

KONTROLA


W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku górze. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

SWITCH INFINITY

WSZECHSTRONNY


Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.

SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ


SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.

TRWAŁY


SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.

MECHANICZNA PRZEWAGA


SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.

WYWAŻONA GEOMETRIA: POCZĄWSZY OD DŁUGOŚCI TYLNEGO TRÓJKĄTA, NA ŚCIEŻCE MECHANICZNEJ KOŃCZĄC


 
 
 

Ten rower ma tylny trójkąt o długości 436 mm na platformie kół 29". Taka długość tylnych widełek gwarantuje optymalną równowagę pomiędzy zwrotnością i stabilnością. Aby osiągnąć tak krótki tylny trójkąt, projektanci wyeliminowali przednią przerzutkę i wykorzystali powiększoną szerokość tylnego koła, a zarazem utrzymali klasyczną długą geometrię Yeti. Dla zrównoważenia przodu roweru zdecydowaliśmy się użyć amortyzatora z dużym skokiem, a kąt główki ramy to 66,5 stopnia. To wszystko pozwoliło na precyzyjne dostrojenie trajektorii zawieszenia i rozstawu osi roweru.

CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

  1. SWITCH INFINITY
  2. WYSOKO MODUŁOWY CARBON
  3. COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
  4. ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG'05
  5. GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
  6. DODATKOWO USZCZELNIANE ŁOŻYSKA ENDURO
  7. WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
  8. ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI

CENY x ZESTAWY