YETI SB6 2019

PILOTOWANY PRZEZ NAJLEPSZYCH ZAWODNIKÓW NA ŚWIECIE, SB6 JEST ROWEREM WYŚCIGOWYM. SPORTOWY SB6 POSIADA 152MM SKOKU Z TYŁU I 170MM Z PRZODU ORAZ GEOMETRIĘ ZOPTYMALIZOWANĄ DLA ZAWODNIKÓW.


ENDURO

PRZEZNACZENIE

152 MM

SKOK TYLNEGO KOŁA

27.5"

ROZMIAR KÓŁ

SPECYFIKACJA I GEOMETRIA

KOŁA DT SWISS XMC 1200 30MM
ZBUDOWANY
DO WYGRYWANIA
ZAWODÓW
Slider
Slider

 

ZAWIESZENIE

EFEKTYWNOŚĆ


Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.

KONTROLA


W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy w dół. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

Slider

SWITCH INFINITY

WSZECHSTRONNY


Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.

SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ


SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.

TRWAŁY


SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.

MECHANICZNA PRZEWAGA


SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.

PRZEPROJEKTOWALIŚMY KONSTRUKCJĘ RAMY SPECJALNIE DLA SKOKU  170MM PRZEDNIEGO AMORTYZATORA - JEST TERAZ BARDZIEJ AGRESYWNY I ZWINNY. ZMIANIE ULEGŁ RÓWNIEŻ KĄT GŁÓWKI RAMY, JEST TERAZ BARDZIEJ PŁASKI I GOTOWY NA TRUDY ŚCIGANIA NA WYMAGAJĄCYCH  TRASACH.


ROWERY OFEROWANE SĄ W DWÓCH WERSJACH CARBONU. SERIA TURQ WYKONANA JEST Z NAJLEPSZY MATERIAŁÓW I PRZEZNACZONA JEST DLA NAJBARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH RIDERÓW, DLATEGO WSZYSTKIE RAMY SERII TURQ WYPOSAŻYLIŚMY W DAMPER FOX X2, RAMY SERII CARBON OTRZYMAŁY DAMPER FOX DPX2.


YETI SB6 JEST WYPOSAŻONY W NAJLEPSZE CZĘŚCI.


Montujemy tylko najlepszy sprzęt pochodzący od naszych długoletnich sponsorów zespołu fabrycznego takich jak FOX, Shimano, DT Swiss, Renthal, Chris King, Maxxis i Ergon. To jest właśnie ten rower, dzięki któremu zawodnicy zespołu fabrycznego YETI stają na najwyższym podium.

TESTOWANY W LABORATORIUM ZGODNIE Z NASZYMI NAJBARDZIEJ RYGORYSTYCZNYMI STANDARDAMI I SPRAWDZONY NA SZLAKU...


SB6 został przetestowany w laboratorium, gdzie spełnił podwyższone wymagania wytrzymałości. Oznacza to specjalne testy sztywności i standard wytrzymałości na uderzenia rowerów DH. Między testami laboratoryjnymi, SB6 był testowany w wyścigach enduro na całym świecie. Ostatecznie zweryfikowany i zaaprobowany przez „szalonego” Ritchiego Rude'a.

Slider
Image is not available
Image is not available
Slider

DWIE RÓŻNE SERIE ZBUDOWANE Z RÓŻNYCH MATERIAŁÓW ZAPEWNIAJĄ RÓWNOWAGĘ MIĘDZY WAGĄ I WYDAJNOŚCIĄ.


Rowery serii TURQ są wykonane z najwyższej jakości włókna węglowego, zapewniają doskonałą równowagę i sztywność. W rezultacie rowery serii TURQ są solidne i agresywne w prowadzeniu. Seria CARBON posiada małe zmiany w włóknie węglowym, pozwala to zaoferować niższą cenę przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności na podobnym poziomie jak w serii TURQ.

SERIA TURQ

RODZAJ CARBONU

2.75 KG

MASA RAMY

SERIA CARBON

RODZAJ CARBONU

3.01 KG

MASA RAMY

Image is not available
SRAM GX EAGLE
25 500 PLN
13.00 KG

Nasza oferta otwierająca jest lekcją powściągliwości. Zamiast gonić niską cenę, zdecydowaliśmy się skupić na częściach, które zasługują na użycie w tej ramie, a zarazem nie ograniczałyby jej zdolności. Zaczęliśmy od kół DT Swiss, to mocne koła z szerokimi obręczami (30mm) i stanowią dobre połączenie z oponami Maxxis Minion 2.5F / Agressor 2.3R. Dodatkowo dodaliśmy regulowaną sztycę Fox Transfer, która istotnie podnosi wartość roweru oraz komfort użytkowania.

Image is not available
SRAM GX COMP
30 300 PLN
12.84 KG

Nie jest sekretem, że jesteśmy wielkimi fanami napędu 1x oraz najnowszej 12 rzędowej grupy SRAM'a GX EAGLE. W połączeniu z przerzutką SRAM X01 EAGLE zestaw działa szybko i precyzyjnie. W tym modelu zastosowaliśmy hamulce Shimano XT, lekkie i szerokie koła DT Swiss M1700 oraz carbonową korbę Sram X1.

Image is not available
SRAM X01 EAGLE
Image is not available
37 200 PLN
12.50 KG

Model oparty o napęd Sram i hamulce Shimano znalazł się w naszej linii. Spytacie dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Rozpiętość napędu Sram oraz jakość hamulców 4 tłoczkowych XT sprawiają, że nie ma się nad czym zastanawiać. Wszystkie rowery serii TURQ wyposażone są w kompletne zawieszenie FOX serii FACTORY. Korby i kokpit są carbonowe. Lekkie koła DT Swiss dopełniają całości.

Image is not available
SRAM X01 RACE
Image is not available
42 000 PLN
12.40 KG

Ulubiona konfiguracja pracowników YETI. Model oparty w całości o Sram X01 dodatkowo wyposażony w hamulce DH Sram Code Rsc. Perfekcyjne połączenie wydajności, trwałości i niskiej masy. Ten rower został stworzony do wygrywania zawodów.

Image is not available
SRAM XX1
Image is not available
46 500 PLN
12.30 KG

Lubisz rzeczy najlepsze z najlepszych? Przedstawiamy Ci model wyposażony w napęd SRAM XX1 Eagle, koła DT Swiss XM1501 Spline oraz specjalne siodełko Ergon. W tym rowerze nie ma cięcia kosztów. Będzie świetnie wyglądał zawieszony na klapie Twojego Range Rover'a lub BMW X5. Jeśli to za mało, dodatkowo możemy ten rower wyposażyć w carbonowe koła DT Swiss XMC 1200..

Image is not available
RAMA SB6
Image is not available
18 500 PLN
2.75 KG

Posiadasz dużo dobrych części i nie potrzebujesz kupować całego roweru? Nie ma problemu! Na tej ramie bez większego wysiłku zbudujesz rower do wygrywania w Mistrzostwach Świata lub w lokalnych zawodach. To przecież Ty wiesz jakie części i koła sprawdzą się najlepiej.

Image is not available
KOŁA DT SWISS XMC 1200 30MM
1505 G

Nie zawsze mamy dostęp do wyciągów krzesełkowych. Krótko mówiąc, to jest spełnienie marzeń. Zestaw carbonowych kół DT SWISS XMC 1200 30MM, jest na tyle lekki, żeby wjechać na szczyt i na tyle wytrzymały i niezawodny, aby poradził sobie na każdej trasie. Koła są dostępne do wszystkich rowerów Carbon i TURQ. Cena widoczna jest w sekcji CENY x ZESTAWY.

previous arrownext arrow
Slider

CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

  1. SWITCH INFINITY
  2. WYSOKO MODUŁOWY CARBON
  3. COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
  4. ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG'05
  5. GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
  6. DODATKOWO USZCZELNIANE ŁOŻYSKA ENDURO
  7. WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
  8. ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI
  9. TYTANOWE ŚRUBY DAMPERA

TECH SPEC


SKOK: 152MM

SERIA RAMY: TURQ

ROZMIAR KOŁA: 27.5"

ROZMIARY RAM: XS, SM, MD, LG, XL

AMORTYZATOR TYŁ: 8.5" X 2.5"

SUPORT: PRESS FIT BB92

TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)

PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA

ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM

CENY x ZESTAWY

RAMA YETI SB6 SERIA TURQ - 18500 PLN

RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2

ROWER YETI SB6 CARBON SRAM GX EAGLE - 25500 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPX2


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36 / 170MM BOOST


KOŁA - DT SWISS M1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBA - SRAM GX EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM GUIDE R


TARCZE - SRAM CENTERLINE 203/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40


KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT R 35x780


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT


OPCJONALNE KOŁA CARBON - DT SWISS XMC 1200 30MM + 7300 PLN

ROWER YETI SB6 CARBON SRAM GX COMP - 30300 PLN

RAMA - SERIA CARBON


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPX2


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36 / 170MM BOOST


KOŁA - DT SWISS M1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBA - SRAM X1 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SHIMANO XT 2 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO SMRT66 203 / 180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40


KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT R 35x780


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT


OPCJONALNE KOŁA CARBON - DT SWISS XMC 1200 30MM + 6400 PLN

ROWER YETI SB6 TURQ SRAM X01 EAGLE - 37200 PLN

RAMA - RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 / 170MM BOOST


KOŁA - DT SWISS M1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO SMRT66 203 / 180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800


MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35x50


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT


OPCJONALNE KOŁA CARBON - DT SWISS XMC 1200 30MM + 6300 PLN

ROWER YETI SB6 TURQ SRAM X01 RACE - 42000 PLN

RAMA - RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 / 170MM BOOST


KOŁA - DT SWISS XM 1501 SPLINE ONE 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM X01 EAGLE


KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1295 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 203 / 180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800


MOSTEK - RACE FACE TURBINE 35x50


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT


OPCJONALNE KOŁA CARBON - DT SWISS XMC 1200 30MM + 4500 PLN

ROWER YETI SB6 TURQ SRAM XX1 - 46500 PLN

RAMA - RAMA - SERIA TURQ


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 / 170MM BOOST


KOŁA - DT SWISS XM 1501 SPLINE ONE 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE


MANETKA - SRAM XX1 EAGLE


KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1299 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 203 / 180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800


MOSTEK - RACE FACE TURBINE 35x50


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - ERGON CUSTOM SME3


OPCJONALNE KOŁA CARBON - DT SWISS XMC 1200 30MM + 4300 PLN

GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH

CECHY


 

  1. Opatentowany system zawieszenia SWITCH INFINITY

  2. Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego karbonu

  3. Collet axle system - redukuje zużycie łożysk

  4. Zintegrowane mocowanie ISCG'05

  5. Główka ramy w standardzie tapered

  6. Customowy ochraniacz dolnej rury

  7. Wewnętrzne prowadzenie przewodów

  8. Hak przerzutki zintegrowany z osią koła

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


 

Jaka jest różnica między wersją SB6 TURQ i CARBON?

Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB6 CARBON są około 260g cięższe.

Co to jest SWITCH INFINITY i jak działa?

System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.

Czy system SWITCH INFINITY wymaga konserwacji?
W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.
Do jakiego skoku amortyzatora zaprojektowano SB6?

Rama SB6 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 160mm. Podnosząc skok widelca do 180mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.

Jak duże opony mogę zmieścić w SB6?

Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB6 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,5".

Jakie korby i suporty można zamontować w SB6?

W ramie SB6 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.

Jaka oś tylnego koła pasuje do mojego SB6?

Rama SB6 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.

Jaki typ sterów jest właściwy dla SB6?

Rama SB6 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to pół-zintegrowane ZS 44mm/56mm (tzw. Zero Stack). Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.

 

Jakiej wielkości tarcze hamulcowe pasują do SB6?

Rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 200mm.

Dlaczego SB6 ma kompozytowe osłony ramy?

Rama SB6 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.

Czy mogę używać sztycy regulowanej stealth w SB6?

Tak, rama SB6 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.

Jaki maksymalny rozmiar pojedynczej zębatki można zastosować w SB6?

Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 38T / owalne 36T, Race Face 51mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.

Czy SB6 posiadają mocowania ISCG?

Tak, rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05

Jaki jest użyty rodzaj tylnego amortyzatora w SB6?

W ramie SB6 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 8.5" x 2.5" (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.

Jaki jest rekomendowany SAG dla SB6?

Radzimy zacząć od 30% SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.

Czy w SB6 mogę użyć tylny amortyzator ze sprężyną?

Tak, rama SB6 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.

Jaki rodzaj przedniej przerzutki pasuje do SB6?

Rama SB6 jest kompatybilna jedynie z przednimi przerzutkami Shimano D-Type Side Swing.

 

Jaki jest rozmiar sztycy w SB6?

W ramie SB6 rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.

Jaki jest rozmiar zacisku sztycy w SB6?

W ramie SB6 rozmiar zacisku sztycy to 35mm.

Jaka jest gwarancja na SB6?

Ramy SB6 objęte są gwarancją producenta, gwarancja jest dożywotnia i udzielana jest na pierwszego właściciela. Warunkiem niezbędnym jest rejestracja ramy na stronie yeticycles.com oraz posiadanie oryginalnego dowodu zakupu.