YETI BIKE 2019 - SB150

Kiedy wsiadasz na zupełnie nowe YETI SB150, odkrywasz że jest uderzająco podobny do niczego. Jeździ lepiej, podjeżdża lepiej i jest trudny do zaszufladkowania. Czy to sprzęt do ścigania? Absolutnie tak. W rzeczywistości, strome, wyczerpujące trasy Enduro World Series zmusiły naszych inżynierów do stworzenia roweru, który poradziłby sobie z najtrudniejszymi zjazdami, ale nadal byłby wystarczająco wydajny, by jeździć cały dzień w górach. Niektórzy mogą powiedzieć, że jest zbyt płaski, zbyt niski, zbyt długi, zbyt duży, zbyt inny, by to powiedzieć. W porządku. YETI SB150 nie jest dla wszystkich. Ale zawodnicy, którzy naprawdę są szybcy, pokochają go za nowe możliwości.


ENDURO

PRZEZNACZENIE

150 MM

SKOK TYLNEGO KOŁA

29"

ROZMIAR KÓŁ

TURQ I CARBON SERIES

MATERIAŁ

SPECYFIKACJA I GEOMETRIA

ENDURO

XC

TRAIL

 

ZAWIESZENIE

EFEKTYWNOŚĆ


Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.

KONTROLA


W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy w dół. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

SWITCH INFINITY

WSZECHSTRONNY


Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.

SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ


SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.

TRWAŁY


SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.

MECHANICZNA PRZEWAGA


SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.

Slider

PROSTE LINIE, PŁASKI KĄT GŁÓWKI RAMY 64,5 STOPNI I SKOK PRZEDNIEGO AMORTYZATORA 170MM W POŁĄCZENIU Z KOŁAMI 29" CZYNIĄ TEN ROWER MASZYNĄ NIE DO ZATRZYMANIA. ZAPOMNIJ O POTRZEBIE SKRĘCANIA, TEN ROWER NIE MUSI SKRĘCAĆ, ON WRĘCZ POŁYKA WSZYSTKIE PRZESZKODY.


CZYSTE LINIE, DUŻA PRZESTRZEŃ NA BIDON I KRÓTKA RURA PODSIODŁOWA. ZAPROJEKTOWLIŚMY DUŻĄ PRZESTRZENI NA BIDON A NAWET BARDZO DUŻY BIDON. DODATKOWO KRÓTKA RURA PODSIODŁOWA POZWALA NA MONTAŻ SZTYC REGULOWANYCH O DUŻYM SKOKU. W ROZMIARZE MD-XL W STANDARDZIE DOSTAJESZ SZTYCĘ 150MM.


YETI SB150 JEST WYPOSAŻONY W NOWY TŁUMIK FOX X2


Rowery oferowane są w dwóch wersjach carbonu. Seria TURQ wykonana jest z najlepszy materiałów i przeznaczona jest dla najbardziej wymagających riderów, dlatego wszystkie ramy serii TURQ wyposażyliśmy w damper FOX X2, ramy serii carbon otrzymały damper FOX DPX2.

TESTOWANY W LABORATORIUM ZGODNIE Z NASZYMI NAJBARDZIEJ RYGORYSTYCZNYMI STANDARDAMI I SPRAWDZONY NA SZLAKU...


SB150 został przetestowany w laboratorium, gdzie spełnił podwyższone wymagania wytrzymałości. Oznacza to specjalne testy sztywności i standard wytrzymałości na uderzenia rowerów DH. Między testami laboratoryjnymi, SB150 był testowany przez nasz wewnętrzny zespół. Ostatecznie zweryfikowany i zaaprobowany przez „szalonego” Ritchiego Rude'a.

Slider
Image is not available
Image is not available
Slider

DWIE RÓŻNE SERIE ZBUDOWANE Z RÓŻNYCH MATERIAŁÓW ZAPEWNIAJĄ RÓWNOWAGĘ MIĘDZY WAGĄ I WYDAJNOŚCIĄ.


Rowery serii TURQ są wykonane z najwyższej jakości włókna węglowego, zapewniają doskonałą równowagę i sztywność. W rezultacie rowery serii TURQ są solidne i agresywne w prowadzeniu. Seria CARBON posiada małe zmiany w włóknie węglowym, pozwala to zaoferować niższą cenę przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności na podobnym poziomie jak w serii TURQ.

SERIA TURQ

RODZAJ CARBONU

2.75 KG

MASA RAMY

SERIA CARBON

RODZAJ CARBONU

3.01 KG

MASA RAMY

Image is not available
SRAM GX EAGLE
25 500 PLN
13.00 KG

Nasza oferta otwierająca jest lekcją powściągliwości. Zamiast gonić niską cenę, zdecydowaliśmy się skupić na częściach, które zasługują na użycie w tej ramie, a zarazem nie ograniczałyby jej zdolności. Zaczęliśmy od kół DT Swiss, to mocne koła z szerokimi obręczami (30mm) i stanowią dobre połączenie z oponami Maxxis Minion 2.5F / Agressor 2.3R. Dodatkowo dodaliśmy regulowaną sztycę Fox Transfer, która istotnie podnosi wartość roweru oraz komfort użytkowania.

Image is not available
SRAM GX COMP
30 300 PLN
12.84 KG

Nie jest sekretem, że jesteśmy wielkimi fanami napędu 1x oraz najnowszej 12 rzędowej grupy SRAM'a GX EAGLE. W połączeniu z przerzutką SRAM X01 EAGLE zestaw działa szybko i precyzyjnie. W tym modelu zastosowaliśmy hamulce Shimano XT, lekkie i szerokie koła DT Swiss M1700 oraz carbonową korbę Sram X1.

Image is not available
SRAM X01 EAGLE
Image is not available
37 200 PLN
12.50 KG

Model oparty o napęd Sram i hamulce Shimano znalazł się w naszej linii. Spytacie dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Rozpiętość napędu Sram oraz jakość hamulców 4 tłoczkowych XT sprawiają, że nie ma się nad czym zastanawiać. Wszystkie rowery serii TURQ wyposażone są w kompletne zawieszenie FOX serii FACTORY. Korby i kokpit są carbonowe. Lekkie koła DT Swiss dopełniają całości.

Image is not available
SRAM X01 RACE
Image is not available
42 000 PLN
12.40 KG

Ulubiona konfiguracja pracowników YETI. Model oparty w całości o Sram X01 dodatkowo wyposażony w hamulce DH Sram Code Rsc. Perfekcyjne połączenie wydajności, trwałości i niskiej masy. Ten rower został stworzony do wygrywania zawodów.

Image is not available
SRAM XX1
Image is not available
46 500 PLN
12.30 KG

Lubisz rzeczy najlepsze z najlepszych? Przedstawiamy Ci model wyposażony w napęd SRAM XX1 Eagle, koła DT Swiss XM1501 Spline oraz specjalne siodełko Ergon. W tym rowerze nie ma cięcia kosztów. Będzie świetnie wyglądał zawieszony na klapie Twojego Range Rover'a lub BMW X5. Jeśli to za mało, dodatkowo możemy ten rower wyposażyć w carbonowe koła DT Swiss XMC 1200..

Image is not available
RAMA SB6
Image is not available
18 500 PLN
2.75 KG

Posiadasz dużo dobrych części i nie potrzebujesz kupować całego roweru? Nie ma problemu! Na tej ramie bez większego wysiłku zbudujesz rower do wygrywania w Mistrzostwach Świata lub w lokalnych zawodach. To przecież Ty wiesz jakie części i koła sprawdzą się najlepiej.

Image is not available
KOŁA DT SWISS XMC 1200 30MM
1505 G

Nie zawsze mamy dostęp do wyciągów krzesełkowych. Krótko mówiąc, to jest spełnienie marzeń. Zestaw carbonowych kół DT SWISS XMC 1200 30MM, jest na tyle lekki, żeby wjechać na szczyt i na tyle wytrzymały i niezawodny, aby poradził sobie na każdej trasie. Koła są dostępne do wszystkich rowerów Carbon i TURQ. Cena widoczna jest w sekcji CENY x ZESTAWY.

ArrowArrow
Slider

TECH SPEC


SKOK: 150MM

MASA RAMY: 2.75KG TURQ

ROZMIAR KOŁA: 29"

ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL

AMORTYZATOR TYŁ: 8.5" X 2.5"

SUPORT: PRESS FIT BB92

TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)

PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA

ŚREDNICA SZTYCY: 31.6MM

CENY x ZESTAWY

RAMA YETI SB150 SERIA TURQ - 18500 PLN

RAMA - SERIA TURQ (2,75KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2

ROWER YETI SB150 CARBON SRAM GX EAGLE - 25500 PLN

RAMA - SERIA CARBON (3.01KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPX2


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36 / 170MM BOOST


KOŁA - DT SWISS M1900 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBA - SRAM GX EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM GUIDE R


TARCZE - SRAM CENTERLINE 203/180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40


KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT R 35x780


MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35x40


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT


OPCJONALNE KOŁA CARBON - DT SWISS XMC 1200 30MM + 7300 PLN

ROWER YETI SB150 CARBON SRAM GX COMP - 30300 PLN

RAMA - SERIA CARBON (3.01KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPX2


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 36 / 170MM BOOST


KOŁA - DT SWISS M1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBA - SRAM X1 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SHIMANO XT 2 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO SMRT66 203 / 180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40


KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT R 35x780


MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35x40


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT


OPCJONALNE KOŁA CARBON - DT SWISS XMC 1200 30MM + 6400 PLN

ROWER YETI SB150 TURQ SRAM X01 EAGLE - 37200 PLN

RAMA - SERIA CARBON (2.75KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 / 170MM BOOST


KOŁA - DT SWISS M1700 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SHIMANO XT 4 TŁOCZKI


TARCZE - SHIMANO SMRT66 203 / 180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800


MOSTEK - RACE FACE AFFECT R 35x40


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT


OPCJONALNE KOŁA CARBON - DT SWISS XMC 1200 30MM + 6300 PLN

ROWER YETI SB150 TURQ SRAM X01 RACE - 42000 PLN

RAMA - SERIA CARBON (2.75KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 / 170MM BOOST


KOŁA - DT SWISS XM 1501 SPLINE ONE 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM X01 EAGLE


KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1295 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 203 / 180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800


MOSTEK - RACE FACE TURBINE 35x40


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT


OPCJONALNE KOŁA CARBON - DT SWISS XMC 1200 30MM + 4500 PLN

ROWER YETI SB150 TURQ SRAM XX1 - 46500 PLN

RAMA - SERIA CARBON (2.75KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY X2


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 / 170MM BOOST


KOŁA - DT SWISS XM 1501 SPLINE ONE 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE


MANETKA - SRAM XX1 EAGLE


KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1299 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE


HAMULCE - SRAM CODE RSC


TARCZE - SRAM CENTERLINE 203 / 180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800


MOSTEK - RACE FACE TURBINE 35x40


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - ERGON CUSTOM SME3


OPCJONALNE KOŁA CARBON - DT SWISS XMC 1200 30MM + 4300 PLN

GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


 

Jaka jest różnica między wersją SB150 TURQ i CARBON?

Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB150 CARBON są około 260g cięższe.

Co to jest SWITCH INFINITY i jak działa?

System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.

Czy system SWITCH INFINITY wymaga konserwacji?

W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź http://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.

Do jakiego skoku amortyzatora zaprojektowano SB150?

Rama SB150 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 170mm. Podnosząc skok widelca do 180mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.

Jak duże opony mogę zmieścić w SB150?

Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB150 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,5".

Jakie korby i suporty można zamontować w SB150?

W ramie SB150 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.

Jaka oś tylnego koła pasuje do mojego SB150?

Rama SB150 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.

Jaki typ sterów jest właściwy dla SB150?

Rama SB150 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.

Jakiej wielkości tarcze hamulcowe pasują do SB150?

Rama SB150 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 180mm.

Dlaczego SB150 ma kompozytowe osłony ramy?

Rama SB150 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.

Czy mogę używać sztycy regulowanej stealth w SB150?

Tak, rama SB150 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.

Jaki maksymalny rozmiar pojedynczej zębatki można zastosować w SB150?

Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 38T / owalne 36T, Race Face 51mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.

Czy SB150 posiadają mocowania ISCG?

Tak, rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05

Jaki jest użyty rodzaj tylnego amortyzatora w SB150?

W ramie SB150 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 230 x 60 mm (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.

Jaki jest rekomendowany SAG dla SB150?

Radzimy zacząć od 33% lub 20mm SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.

Czy w SB150 mogę użyć tylny amortyzator ze sprężyną?

Tak, rama SB150 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.

Jaki rodzaj przedniej przerzutki pasuje do SB150?

Rama SB150 nie jest kompatybilna z przednią przerzutką.

Jaki jest rozmiar sztycy w SB150?

W ramie SB150 rozmiar sztycy wynosi 31.6mm.

Jaki jest rozmiar zacisku sztycy w SB150?

W ramie SB150 rozmiar zacisku sztycy to 36,8mm.

Jaka jest gwarancja na SB150?

Ramy SB150 objęte są gwarancją producenta, która jest dożywotnia. Spokojnie nie będziesz musiał zatrudniać prawnika 🙂

Jaka jest długość nawiększej sztycy jaką mogę zamontować w SB150?

To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach w rozmiarze S montujemy sztyce o skoku 125MM, w ramach M/L/XL sztyce o skoku 150MM.