
TO JEST TO CO MOŻEMY ZROBIĆ Z MAŁYM SKOKIEM ZAWIESZENIA I NASZĄ NOWĄ KONFIGURACJĄ SWITCH INFINITY. TEN ROWER PRZEKSZTAŁCA NISKĄ MASĘ I ZAMIENIA GO W PRECYZYJNĄ MASZYNĘ DO WYGRYWANIA. NIEKTÓRZY MYŚLĄ, ŻE JEST TO DOWNHILL’OWY ROWER XC, JAKKOLWIEK… NAZYWAJ GO JAK CHCESZ. DLA NAS TO JEST IDEALNY ROWER DO JAZDY - YETI SB100.

XC / TRAIL
|
|
100 MM
|
|
29"ROZMIAR KÓŁ |
|
[popup_trigger id="3518" tag="span"]KOŁA DT SWISS XMC 1200 30MM[/popup_trigger] |


NA NAJWIĘKSZE
WYZWANIA

ZAWIESZENIE
EFEKTYWNOŚĆ
Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.
KONTROLA
W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku dołowi. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

SWITCH INFINITY
WSZECHSTRONNY
Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.
SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ
SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.
TRWAŁY
SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.
MECHANICZNA PRZEWAGA
SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.
PRZEPROJEKTOWALIŚMY SWITCH INFINITY SPECJALNIE DLA SKOKU ZAWIESZENIA 100MM - JEST TERAZ LŻEJSZY I SCHOWANY ZA RURĄ PODSIODŁOWĄ. ODCHUDZENIE KONSTRUKCJI NIE WPŁYNĘŁO NEGATYWNIE NA DZIAŁANIE. KOMPAKTOWY SWICH INFINITY WYKORZYSTUJE SPRAWDZONE TULEJE, USZCZELKI I POWŁOKĘ KASHIMA FOX RACING.


CZYSTE LINIE, DUŻA PRZESTRZEŃ NA BIDON I KRÓTKA RURA PODSIODŁOWA.
Umieszczenie Swich Infinity za rurą podsiodłową, umożliwiło zaprojektowanie dużej przestrzeni na bidon a nawet bardzo duży bidon. Dodatkowo krótka rura podsiodłowa pozwala na montaż sztyc regulowanych o dużym skoku.
ZAMIAST CIĄĆ WAGĘ, ZBUDOWALIŚMY ROWER W SPECYFIKACJI W JAKIEJ BYŁ TESTOWANY.
Umówmy się, to nie jest light-bike, który świetnie wygląda na wadze. Zamiast oszczędzać na wadze i sprawności, wyposażyliśmy rower tak, jak był testowany - sztyca regulowana Fox Transfer, opony Maxxis 2.3 i 180 mm przednia tarcza. Wciąż jest lekki, ale zdecydowanie lepiej przystosowany do trudów ścigania w ciężkim terenie. Nasz pro rider, Geoff Kabush, będzie bronił tytułu BC Bike Race na tym rowerze.




















DWIE RÓŻNE SERIE ZBUDOWANE Z RÓŻNYCH MATERIAŁÓW ZAPEWNIAJĄ RÓWNOWAGĘ MIĘDZY WAGĄ I WYDAJNOŚCIĄ.
Rowery serii TURQ są wykonane z najwyższej jakości włókna węglowego, zapewniają doskonałą równowagę i sztywność. W rezultacie rowery serii TURQ są solidne i agresywne w prowadzeniu. Seria CARBON posiada małe zmiany w włóknie węglowym, pozwala to zaoferować niższą cenę przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności na podobnym poziomie jak w serii TURQ.
SERIA TURQ
RODZAJ CARBONU |
2.49 KGMASA RAMY |
SERIA CARBON
RODZAJ CARBONU |
2.70 KG
MASA RAMY |



CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

- SWITCH INFINITY
- ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG-05
- GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
- SPECJALNA OSŁONA RAMY
- WEWNĘTRZNE RURKI DO ŁATWEGO PROWADZENIE PRZEWODÓW
- ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI
- PIASTA TYLNEGO KOŁA W STANDARDZIE BOOST
- MIEJSCE NA BIDON WEWNĄTRZ PRZEDNIEGO TRÓJKĄTA
- RURA PODSIODŁOWA PRZYSTOSOWANA DO SZTYC O DUŻYM SKOKU

Nasze rowery serii Carbon oferują taką samą sztywność jak seria TURQ, przy umiarkowanym wzroście masy. Rezultatem jest dobrze skomponowana maszyna, którą możemy zaoferować w bardziej atrakcyjnej cenie. Rower został wyposażony w nowy napęd SRAM EAGLE z tylną przerzutką X01, opony Maxxis DHF i Agressor oraz nową karbonową korbę SRAM X1 w systemie DUB. Nowy amortyzator FOX 120 Step Cast z goleniami 34MM wykonuje pracę z przodu, a hamulce Shimano XT dają pewność na zjazdach.

Przy tworzeniu specyfikacji SB100 X01 EAGLE celem było znalezienie równowagi pomiędzy wytrzymałością, wagą i ceną. Podobnie jak wszystkie inne modele SB100 gotowy jest na przyjęcie szerokiego ogumienia Maxxis i nowego układu korbowego SRAM DUB. Wszystkie modele TURQ Series wyposażone są w najlżejszy w swojej klasie, nowy amortyzator FOX Factory Step Cast z 34MM goleniami. Rower został wyposażony w hamulce XT z tarcza,i 180MM z przodu i 160MM z tyłu. Rowery serii TURQ dostępne są opcjonalnie z carbonowymi kołami DT Swiss XRC 1200.



Ten rower jest przygotowany do wyścigów wieloetapowych takich jak BC Bike Race, on wręcz błaga o to, żebyś wystartował w jakiejś etapówce. Został wyposażony w kompletny napęd X01 EAGLE z carbonową korbą w standardzie DUB, hamulce SRAM Level TLM z tarczami 180MM i 160MM. Za amortyzację odpowiada FOX Factory Step Cast o skoku 120MM i 34MM goleniami. Rama jest przystosowana do przyjęcia szerokich opon Maxxis, dostępna jest wersja z carbonowymi kołami DT Swiss XRC 1200.


SB100 TURQ Series z napędęm XX1 EAGLE wykorzystuje najlepsze dostępne technologie i komponenty, jest uosobieniem najlepszego roweru do XC i Maratonów. Podobnie jak wszystkie pozostałe ramy SB100 przystosowany jest do szerokich opon i nowego systemu korbowego SRAM DUB. Za amortyzację odpowiada nowy FOX FACTORY Step Cast ze skokiem 120MM. Ten model wyposażono w najwyższy model hamulców SRAM Level z tarczami 180MM i 160MM, dostępny również z carbonowymi kołami DT Swiss XCR 1200.


Posiadasz dużo dobrych części i nie potrzebujesz kupować całego roweru? Nie ma problemu! Na tej ramie bez większego wysiłku zbudujesz rower do wygrywania w Mistrzostwach Świata lub w lokalnych zawodach. To przecież Ty wiesz jakie części i koła sprawdzą się najlepiej.

Nie zawsze mamy dostęp do wyciągów krzesełkowych. Krótko mówiąc, to jest spełnienie marzeń. Zestaw carbonowych kół DT SWISS XMC 1200 25MM, jest na tyle lekki, żeby wjechać na szczyt i na tyle wytrzymały i niezawodny, aby poradził sobie na każdej trasie. Koła są dostępne tylko do rowerów serii TURQ, kwota 5499 PLN jest dopłatą do regularnej ceny roweru.







TECH SPEC
SKOK: 100MM
MASA RAMY: 2.50KG TURQ
ROZMIAR KOŁA: 29"
ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL
AMORTYZATOR TYŁ: 190MM X 37,5MM
SUPORT: PRESS FIT BB92
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA
ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM


CENY x ZESTAWY
RAMA - SERIA TURQ (2,50KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 3 POS
RAMA - SERIA CARBON (2,70KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPS 3 POS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 34 STEP CAST / 120MM BOOST
KOŁA - DT SWISS M1900 25MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM GX EAGLE
MANETKA - SRAM GX EAGLE
KORBA - SRAM GX EAGLE 30T 175MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM GUIDE R
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/160
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.3 TUBELESS
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT 35x760
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ERGON GE1
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT
RAMA - SERIA CARBON (2,70KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPS 3 POS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 34 STEP CAST / 120MM BOOST
KOŁA - DT SWISS M1700 25MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM GX EAGLE
KORBA - SRAM X1 CARBON EAGLE 30T 175MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SHIMANO XT 2 PISTON
TARCZE - SHIMANO 180/160
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.3 TUBELESS
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT 35x760
MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50
CHWYTY - ERGON GE1
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT
RAMA - SERIA TURQ (2,50KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 3 POS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34 STEP CAST / 120MM BOOST
KOŁA - DT SWISS M1700 25MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM GX EAGLE
KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SHIMANO XT 2 PISTON
TARCZE - SHIMANO 180/160
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.3 TUBELESS
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x760
MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35x50
CHWYTY - ERGON GE1
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT
RAMA - SERIA TURQ (2,50KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 3 POS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34 STEP CAST / 120MM BOOST
KOŁA - DT SWISS XM 1501 SPLINE ONE 25MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM X01 EAGLE
KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM 1295 EAGLE 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM LEVEL LTM
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/160
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.3 TUBELESS
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x760
MOSTEK - RACE FACE TURBINE 35x50
CHWYTY - ERGON GE1
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT
RAMA - SERIA TURQ (2,50KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 3 POS
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34 STEP CAST / 120MM BOOST
KOŁA - DT SWISS XM 1501 SPLINE ONE 25MM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE
MANETKA - SRAM XX1 EAGLE
KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM
SUPORT - SRAM DUB PF92
KASETA - SRAM 1299 EAGLE 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE
HAMULCE - SRAM LEVEL ULTIMATE
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/160
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.3 TUBELESS
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS
STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x760
MOSTEK - RACE FACE TURBINE 35x50
CHWYTY - ERGON GE1
SIODEŁKO - ERGON SME3 CUSTOM
GEOMETRIA W MILIMETRACH



ROZMIARY W CENTYMETRACH


CECHY
-
System zawieszenia SWITCH INFINITY zmieniony na potrzeby 100MM
-
Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego karbonu
-
Zintegrowane mocowanie ISCG-05
-
Taperowana główka sterów 41mm/52mm
-
Customowy ochraniacz dolnej rury
-
Wewnętrzne rurki do prowadzenia pancerzy
-
Hak przerzutki zintegrowany z osią koła
-
Oś tylnego koła w standardzie boost
-
Przestrzeń do montażu bidonu
-
Rura podsiodłowa przystosowana do sztyc o dużym skoku

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii CARBON SB100 są około 300g cięższe.
System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.
W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych zapraszamy do odwiedzenia strony ridefox.com/sb100
Wygląd i układ naszego mechanizmu Switch Infinity został zmieniony tak, aby jak najlepiej działał z naszą mniejszą platformą 100 mm. Oba projekty Switch Infinity wykorzystują punkt obrotu, który pozwala nam dostroić kinematykę zawieszenia do pożądanej charakterystyki. Switch Infinity SB100 jest obrócony o 90 stopni, umieszczony za rurą podsiodłową, bzajmuje mniej miejsca i jest lżejszy niż jego poprzednik. Switch Infinity SB100 ma inną konstrukcję, ale funkcja pozostała identyczna dla obu wersji Switch Infinity.
Rama SB100 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 120mm. Obniżając skok widelca do 100mm uzyskasz bardziej stromy kąt główki ramy i niżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB100 można maksymalnie użyć opon o szerokości 2,4".
Tak, rama SB100 została zaprojektowana do użycia standardowych rozmiarów bidonu wewnątrz przedniego trójkąta.
Nie. Rama SB100 jest zaprojektowana do używania opon w standardowym rozmiarze o maksymalnej szerokości 2,4".
W ramie SB100 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.
Rama SB100 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
Rama SB100 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane ZS 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama SB100 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 180mm.
Rama SB100 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama SB100 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 36T / owalne 34T, Race Face 52mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 26T okrągła / 28T owalna.
Tak, rama SB100 posiada zintegrowane 2-śrubowe mocowanie ISCG-05. Rama została zaprojektowana do użycia z nowoczesnymi nisko-profilowymi napinaczami, zależy od firmy, jednak może zaistnieć sytuacja, że starsze napinacze mogą nie pasować.
W ramie SB100 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 190mm x 37,5mm. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.
Jest to uzależnione od Twojej budowy ciała. Rama nie ma ograniczenia, więc teoretycznie możesz zamontować sztycę o dowolnym skoku pod warunkiem, że sztyca jest wsunięta do znaku minimalnego wysunięcia a Ty nie jesteś tak nisko, że Twoja opona spotyka się siodełkiem. Wszystkie rowery w rozmiarze S posiadają sztyce 100MM, M posiadają sztyce 125MM, L i XL posiadają sztyce 150MM.
Radzimy zacząć od 32% SAG'u, lub 12mm skoku tłoka w celu uzyskania optymalnej skuteczności pedałowania i czułości zawieszenia. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.
Rama SB100 nie jest kompatybilna z przednimi przerzutkami.
W ramie SB100 rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.
W ramie SB100 rozmiar zacisku sztycy to 35mm.
Ramy SB100 objęte są gwarancją producenta, gwarancja jest dożywotnia i udzielana jest na pierwszego właściciela. Warunkiem niezbędnym jest rejestracja ramy na stronie yeticycles.com oraz posiadanie oryginalnego dowodu zakupu.
To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach w rozmiarze S montujemy sztyce o skoku 100MM, w ramach M sztyce o skoku 125MM, ramach L/XL sztyce o skoku 150MM.