Slide 1
Image is not available
SHIMANO XTR
Image is not available
SRP 46 499 PLN
13.25 KG

Wybrany przez Richie Rude, obwieszony najlepszym sprzętem pochodzącym od naszych długoletnich sponsorów zespołu fabrycznego. W tym rowerze nie ma kompromisów, amortyzacja to FOX Factory Kashima, napęd i hamulce Shimano, koła DT Swiss, kierownica Renthal, stery Chris King mango, opony Maxxis i chwyty Ergon

MOŻESZ JEŹDZIĆ TAKIM SAMY ROWEREM JAK RICHIE RUDE, DWUKROTNY MISTRZ ENDURO WORLD SERIES. YETI SB6 TEAM REPLICA PRZYBLIŻA ŚWIAT PROFESJONALNYCH ZAWODNIKÓW. JEST TO MODEL LIMITOWANY, WYKONANYCH ZOSTANIE TYLKO 150 SZTUK.


6.0” (152MM)

SKOK

2.83 KG

MASA RAMY

27.5"

ROZMIAR KÓŁ

SPECYFIKACJA I GEOMETRIA

 

ZAWIESZENIE

EFEKTYWNOŚĆ


Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.

KONTROLA


W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku górze. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

MDelorme_201708_EWS_7_Whistler_024-desktop2x.jpeg
RICHIE
MÓWI
MNIEJ GADANIA
WIĘCEJ JAZDY

SWITCH INFINITY

WSZECHSTRONNY


Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.

SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ


SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.

TRWAŁY


SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.

MECHANICZNA PRZEWAGA


SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.

SERIA TURQ

RODZAJ CARBONU

2.83 KG

MASA RAMY

FOX TEAM X2

DAMPER

FOX TEAM 36/170MM

AMORTYZATOR

YETI SB6 TEAM REPLICA DOSTĘPNY JEST TYLKO W WERSJI TURQ, JEŚLI JESTEŚ NA POZIOMIE PRO POTRZEBUJESZ NAJLEPSZYCH CZĘŚCI.


KIEDY JESTEŚ ZAWODNIKIEM TAKIM JAK RICHIE RUDE, RÓŻNICĘ MIĘDZY ZWYCIĘSTWEM A PRZEGRANĄ MIERZY SIĘ W SETNYCH SEKUNDY, WIĘC NIE MOŻESZ NARZEKAĆ. DOSTAJESZ RAMĘ WYKONANĄ Z NAJLEPSZEGO MATERIAŁU. SERIA TURQ JEST LŻEJSZA I SZTYWNIEJSZA NIŻ RAMA TYPU CARBON ORAZ WYSTARCZAJĄCO WYTRZYMAŁA DLA ZAWODNIKÓW Z CZOŁÓWKI TAKICH JAK RICHIE RUDE.

Slide 1
Image is not available
Image is not available
2018_YetiCycles_Frame_SB6_TR_01-mobile2x.jpeg
2018_YetiCycles_Frame_SB6_TR_03-mobile@2x
2018_YetiCycles_Frame_SB6_TR_01-mobile2x.jpeg
2018_YetiCycles_Frame_SB6_TR_03-mobile@2x

YETI SB6 TEAM REPLICA JEST OBWIESZONA NAJLEPSZYMI CZĘŚCIAMI POCHODZĄCYMI OD DŁUGOLETNICH SPONSORÓW ZESPOŁU FABRYCZNEGO.


Ścigamy się tylko na najlepszych komponentach. Montujemy tylko najlepszy sprzęt pochodzący od naszych długoletnich sponsorów zespołu fabrycznego takich jak FOX, Shimano, DT Swiss, Renthal, Chris King, Maxxis, One-Up and Ergon. To jest właśnie ten rower, dzięki któremu zawodnicy zespołu fabrycznego YETI stają na najwyższym podium.

TESTOWANY W LABORATORIUM ZGODNIE Z NASZYMI NAJBARDZIEJ RYGORYSTYCZNYMI STANDARDAMI I SPRAWDZONY NA SZLAKU..


SB6 został przetestowany w laboratorium, gdzie spełnił podwyższone wymagania wytrzymałości. Oznacza to specjalne testy sztywności i standard wytrzymałości na uderzenia rowerów DH. Między testami laboratoryjnymi, SB6 był testowany w wyścigach enduro na całym świecie. Ostatecznie zweryfikowany i zaaprobowany przez „szalonego” Ritchiego Rude'a.

MDelorme_201708_EWS_7_Whistler_030-desktop2x.jpeg
ZBUDOWANY Z
NIESTANDARDOWYCH
CZĘŚCI, ŻEBY
RICHI MÓGŁ
SKOPAĆ TYŁKI
KONKURENCJI.

CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

  1. SWITCH INFINITY
  2. WYSOKO MODUŁOWY CARBON
  3. COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
  4. ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG'05
  5. GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
  6. DODATKOWO USZCZELNIANE ŁOŻYSKA ENDURO
  7. WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
  8. ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI
  9. TYTANOWE ŚRUBY DAMPERA

TECH SPEC


SKOK: 152MM

MASA RAMY: 2.84KG TURQ

ROZMIAR KOŁA: 27.5"

ROZMIARY RAM: XS, SM, MD, LG, XL

AMORTYZATOR TYŁ: 8.5" X 2.5"

SUPORT: PRESS FIT BB92

TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)

PRZEDNIA PRZERZUTKA: D-TYPE SIDE SWING

ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM

YETI_SB6_TEAM_REPLICA.jpeg
 

CENY x ZESTAWY

RAMA - SERIA TURQ (2,84KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DHX2 AIR


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 ORANGE / 170MM BOOST


KOŁA - DT SWISS XM1501 SPLINE 1 30MM


PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XTR


MANETKA - SHIMANO XTR


KORBA - SHIMANO XTR 30T


SUPORT - SHIMANO BB92


KASETA - SHIMANO XTR 11-40


ŁAŃCUCH - SHIMANO XTR


HAMULCE - SHIMANO XTR


TARCZE - SHIMANO FREZZA 180


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER  KASHIMA DROPPER POST


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CHRIS KING INSET TAPER


KIEROWNICA - RENTHAL FATBAR CARBON 35x800


MOSTEK - RENTHAL APEX 35x50


CHWYTY - ERGON GD1 SLIM


SIODEŁKO - ERGON SME3 PRO

GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH

CECHY


 

  1. Opatentowany system zawieszenia SWITCH INFINITY

  2. Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego karbonu

  3. Collet axle system - redukuje zużycie łożysk

  4. Zintegrowane mocowanie ISCG'05

  5. Główka ramy w standardzie tapered

  6. Customowy ochraniacz dolnej rury

  7. Wewnętrzne prowadzenie przewodów

  8. Hak przerzutki zintegrowany z osią koła

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


 

Jaka jest różnica między wersją SB6 TURQ i CARBON?

Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB6 CARBON są około 260g cięższe.

Co to jest SWITCH INFINITY i jak działa?

System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.

Czy system SWITCH INFINITY wymaga konserwacji?
W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.
Do jakiego skoku amortyzatora zaprojektowano SB6?

Rama SB6 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 160mm. Podnosząc skok widelca do 180mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.

Jak duże opony mogę zmieścić w SB6?

Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB6 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,5".

Jakie korby i suporty można zamontować w SB6?

W ramie SB6 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.

Jaka oś tylnego koła pasuje do mojego SB6?

Rama SB6 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.

Jaki typ sterów jest właściwy dla SB6?

Rama SB6 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to pół-zintegrowane ZS 44mm/56mm (tzw. Zero Stack). Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.

 

Jakiej wielkości tarcze hamulcowe pasują do SB6?

Rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 200mm.

Dlaczego SB6 ma kompozytowe osłony ramy?

Rama SB6 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.

Czy mogę używać sztycy regulowanej stealth w SB6?

Tak, rama SB6 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.

Jaki maksymalny rozmiar pojedynczej zębatki można zastosować w SB6?

Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 38T / owalne 36T, Race Face 51mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.

Czy SB6 posiadają mocowania ISCG?

Tak, rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05

Jaki jest użyty rodzaj tylnego amortyzatora w SB6?

W ramie SB6 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 8.5" x 2.5" (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.

Jaki jest rekomendowany SAG dla SB6?

Radzimy zacząć od 30% SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.

Czy w SB6 mogę użyć tylny amortyzator ze sprężyną?

Tak, rama SB6 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.

Jaki rodzaj przedniej przerzutki pasuje do SB6?

Rama SB6 jest kompatybilna jedynie z przednimi przerzutkami Shimano D-Type Side Swing.

 

Jaki jest rozmiar sztycy w SB6?

W ramie SB6 rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.

Jaki jest rozmiar zacisku sztycy w SB6?

W ramie SB6 rozmiar zacisku sztycy to 35mm.

Jaka jest gwarancja na SB6?

Ramy SB6 objęte są gwarancją producenta, która wynosi 5 lat.

INSTRUKCJE DO POBRANIA ZNAJDZIESZ TUTAJ