

Wybrany przez Richie Rude, obwieszony najlepszym sprzętem pochodzącym od naszych długoletnich sponsorów zespołu fabrycznego. W tym rowerze nie ma kompromisów, amortyzacja to FOX Factory Kashima, napęd i hamulce Shimano, koła DT Swiss, kierownica Renthal, stery Chris King mango, opony Maxxis i chwyty Ergon
MOŻESZ JEŹDZIĆ TAKIM SAMY ROWEREM JAK RICHIE RUDE, DWUKROTNY MISTRZ ENDURO WORLD SERIES. YETI SB6 TEAM REPLICA PRZYBLIŻA ŚWIAT PROFESJONALNYCH ZAWODNIKÓW. JEST TO MODEL LIMITOWANY, WYKONANYCH ZOSTANIE TYLKO 150 SZTUK.

6.0” (152MM)SKOK |
2.83 KGMASA RAMY |
27.5"ROZMIAR KÓŁ |
|

ZAWIESZENIE
EFEKTYWNOŚĆ
Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.
KONTROLA
W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku górze. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

MÓWI
MNIEJ GADANIA
WIĘCEJ JAZDY
SWITCH INFINITY
WSZECHSTRONNY
Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.
SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ
SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.
TRWAŁY
SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.
MECHANICZNA PRZEWAGA
SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.
SERIA TURQ
RODZAJ CARBONU |
2.83 KGMASA RAMY |
FOX TEAM X2
DAMPER |
FOX TEAM 36/170MMAMORTYZATOR |



YETI SB6 TEAM REPLICA DOSTĘPNY JEST TYLKO W WERSJI TURQ, JEŚLI JESTEŚ NA POZIOMIE PRO POTRZEBUJESZ NAJLEPSZYCH CZĘŚCI.
KIEDY JESTEŚ ZAWODNIKIEM TAKIM JAK RICHIE RUDE, RÓŻNICĘ MIĘDZY ZWYCIĘSTWEM A PRZEGRANĄ MIERZY SIĘ W SETNYCH SEKUNDY, WIĘC NIE MOŻESZ NARZEKAĆ. DOSTAJESZ RAMĘ WYKONANĄ Z NAJLEPSZEGO MATERIAŁU. SERIA TURQ JEST LŻEJSZA I SZTYWNIEJSZA NIŻ RAMA TYPU CARBON ORAZ WYSTARCZAJĄCO WYTRZYMAŁA DLA ZAWODNIKÓW Z CZOŁÓWKI TAKICH JAK RICHIE RUDE.








YETI SB6 TEAM REPLICA JEST OBWIESZONA NAJLEPSZYMI CZĘŚCIAMI POCHODZĄCYMI OD DŁUGOLETNICH SPONSORÓW ZESPOŁU FABRYCZNEGO.
Ścigamy się tylko na najlepszych komponentach. Montujemy tylko najlepszy sprzęt pochodzący od naszych długoletnich sponsorów zespołu fabrycznego takich jak FOX, Shimano, DT Swiss, Renthal, Chris King, Maxxis, One-Up and Ergon. To jest właśnie ten rower, dzięki któremu zawodnicy zespołu fabrycznego YETI stają na najwyższym podium.
TESTOWANY W LABORATORIUM ZGODNIE Z NASZYMI NAJBARDZIEJ RYGORYSTYCZNYMI STANDARDAMI I SPRAWDZONY NA SZLAKU..
SB6 został przetestowany w laboratorium, gdzie spełnił podwyższone wymagania wytrzymałości. Oznacza to specjalne testy sztywności i standard wytrzymałości na uderzenia rowerów DH. Między testami laboratoryjnymi, SB6 był testowany w wyścigach enduro na całym świecie. Ostatecznie zweryfikowany i zaaprobowany przez „szalonego” Ritchiego Rude'a.


NIESTANDARDOWYCH
CZĘŚCI, ŻEBY
RICHI MÓGŁ
SKOPAĆ TYŁKI
KONKURENCJI.
CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

- SWITCH INFINITY
- WYSOKO MODUŁOWY CARBON
- COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
- ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG'05
- GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
- DODATKOWO USZCZELNIANE ŁOŻYSKA ENDURO
- WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
- ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI
- TYTANOWE ŚRUBY DAMPERA
TECH SPEC
SKOK: 152MM
MASA RAMY: 2.84KG TURQ
ROZMIAR KOŁA: 27.5"
ROZMIARY RAM: XS, SM, MD, LG, XL
AMORTYZATOR TYŁ: 8.5" X 2.5"
SUPORT: PRESS FIT BB92
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: D-TYPE SIDE SWING
ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM

CENY x ZESTAWY
RAMA - SERIA TURQ (2,84KG)
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DHX2 AIR
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36 ORANGE / 170MM BOOST
KOŁA - DT SWISS XM1501 SPLINE 1 30MM
PRZERZUTKA TYLNA - SHIMANO XTR
MANETKA - SHIMANO XTR
KORBA - SHIMANO XTR 30T
SUPORT - SHIMANO BB92
KASETA - SHIMANO XTR 11-40
ŁAŃCUCH - SHIMANO XTR
HAMULCE - SHIMANO XTR
TARCZE - SHIMANO FREZZA 180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER KASHIMA DROPPER POST
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS
STERY - CHRIS KING INSET TAPER
KIEROWNICA - RENTHAL FATBAR CARBON 35x800
MOSTEK - RENTHAL APEX 35x50
CHWYTY - ERGON GD1 SLIM
SIODEŁKO - ERGON SME3 PRO
GEOMETRIA W MILIMETRACH


ROZMIARY W CENTYMETRACH

CECHY
-
Opatentowany system zawieszenia SWITCH INFINITY
-
Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego karbonu
-
Collet axle system - redukuje zużycie łożysk
-
Zintegrowane mocowanie ISCG'05
-
Główka ramy w standardzie tapered
-
Customowy ochraniacz dolnej rury
-
Wewnętrzne prowadzenie przewodów
-
Hak przerzutki zintegrowany z osią koła

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB6 CARBON są około 260g cięższe.
System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.
Rama SB6 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 160mm. Podnosząc skok widelca do 180mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB6 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,5".
W ramie SB6 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.
Rama SB6 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
Rama SB6 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to pół-zintegrowane ZS 44mm/56mm (tzw. Zero Stack). Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 200mm.
Rama SB6 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama SB6 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 38T / owalne 36T, Race Face 51mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.
Tak, rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05
W ramie SB6 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 8.5" x 2.5" (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.
Radzimy zacząć od 30% SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.
Tak, rama SB6 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.
Rama SB6 jest kompatybilna jedynie z przednimi przerzutkami Shimano D-Type Side Swing.
W ramie SB6 rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.
W ramie SB6 rozmiar zacisku sztycy to 35mm.
Ramy SB6 objęte są gwarancją producenta, która wynosi 5 lat.