

Wypróbowany i testowany na szlakach w Colorado oraz na zawodach EWS. Wybraliśmy najlepsze części, które wytrzymują szlaki najeżone dużymi kamieniami i duże prędkości. Z powiększonym skokiem do 160MM z przodu oraz lepszym tłumikiem ten rower jest nie do zatrzymania. Hamulce SRAM Guide RSC oraz napęd SRAM X01 Eagle zapewniają moc i precyzję działania. Zdalnie sterowana sztyca Fox’a, chwyty Ergon i opony Maxxis dopełniają całości. Ten rower jest gotowy do wygrywania.


Gdyby zwykła specyfikacja SB5 Lunch Ride nie była wystarczająca zawsze możesz doposażyć rower w carbonowe koła DT Swiss. Pozostałe elementy roweru nie uległy zmianie. Hamulce SRAM Guide RSC oraz napęd SRAM X01 Eagle zapewniają moc i precyzję działania. Zdalnie sterowana sztyca Fox’a, chwyty Ergon i opony Maxxis dopełniają całości. Ten rower jest gotowy do wygrywania. Dodatkowo carbonowe koła dodają czynnik zajebistości.


KAŻDEGO DNIA W PORZE LUNCHU ZAMYKAMY DRZWI FABRYKI I PRZYGOTOWUJEMY SIĘ DO PRZEJAŻDŻKI. TO NIE TYLKO JEST SPOSÓB NA PRZEWIETRZENIE GŁOWY W FAJNYM TOWARZYSTWIE ALE JEST RÓWNIEŻ BARDZO POMOCNE PRZY PODEJMOWANIU DECYZJI PRZY WYBORZE SPECYFIKACJI PRODUKTÓW. PO SPRAWDZENIU NIEMAL WSZYSTKICH KONFIGURACJI POWSTAŁ NASZ OSOBISTY ROWER. POSIADA GRUBSZE GOLENIE I 10MM WIĘCEJ SKOKU Z PRZODU ORAZ DAMPER Z FOX DPX2 Z TYŁU. ZBUDOWANY DO DUŻYCH PRĘDKOŚCI.

5.0” (127MM)SKOK |
2.50 KGMASA RAMY |
27.5"ROZMIAR KÓŁ |
|

ZAWIESZENIE
EFEKTYWNOŚĆ
Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.
KONTROLA
W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku górze. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

NAJPIERW JEŻDŻENIE
POTEM JEDZENIE
SWITCH INFINITY
WSZECHSTRONNY
Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.
SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ
SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.
TRWAŁY
SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.
MECHANICZNA PRZEWAGA
SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.
SERIA TURQ
RODZAJ CARBONU |
2.50 KGMASA RAMY |
FOX FACTORY DPX2
DAMPER |
FOX FACTORY 36/160MMAMORTYZATOR |



YETI SB5 LUNCH RIDE DOSTĘPNY JEST TYLKO W WERSJI TURQ… NIE MA NIC LEPSZEGO W PORZE LUNCHU.
Pracując w YETI wybierasz najlepszy sprzęt, dlatego prawie każdy członek zespołu używa ram serii TURQ. Są lżejsze, sztywniejsze i dodają współczynnik zajebistości. Podjedź pod fabrykę o 11:30 i sam się przekonaj - właśnie wtedy wyruszają na ulubiony szlak - Apex.














UWIELBIAMY DŁUBAĆ PRZY ROWERACH, DLATEGO PODCZAS NASZEGO PROCESU TESTOWEGO CZĘSTO LĄDUJEMY NA HYBRYDOWEJ SPECYFIKACJI.
Dla YETI SB5 Lunch Ride zawieszenie zostało zmodyfikowane, dla dodania skoku zastosowaliśmy z przodu większy amortyzator FOX 36 / 160 MM natomiast z tyłu szybszy FOX Float DPX2. Opony i tarcze również są mocniejsze, Maxxis Minion 2.5” z przodu i Maxxis Agressor 2.3” z tyłu oraz większe tarcze 180MM.
TO NIE JEST TYLKO SPECYFIKACJA NA PRZEJAŻDŻKI W PORZE LUNCHU. PROFESJONALNI ZAWODNICY RÓWNIEŻ LUBIĄ TĄ SPECYFIKACJĘ. ZAPYTAJCIE RICHIE’GO.
W sezonie 2017 podczas dwóch edycji EWS Rotorua i Tasmania, zespół kierowany przez Richie Rude wybrał SB5 Lunch Ride jako rower startowy, potwierdzając tym zakres możliwości tego roweru.


PRACĘ I NA ZABAWĘ,
JEDNAK NIGDY
ICH NIE
MIESZAMY
CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

- OPATENTOWANY SYSTEM ZAWIESZENIA SWITCH INFINITY
- WYSOKO MODUŁOWY CARBON
- WEWNĘTRZNE RURKI DO ŁATWEGO PROWADZENIE PRZEWODÓW
- COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
- ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG'05
- GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
- ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI
- METRYCZNY TYLNY AMORTYZATOR
- SPECJALNA ZAŚLEPKA DO PANCERZA SZTYCY
TECH SPEC
SKOK: 127MM
MASA RAMY: 2.67KG TURQ
ROZMIAR KOŁA: 27.5"
ROZMIARY RAM: MD, LG, XL
AMORTYZATOR TYŁ: METRIC 210MM X 50MM
SUPORT: PRESS FIT BB92
TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)
PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA
ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM


CENY x ZESTAWY
RAMA - SERIA CARBON (2.67KG)
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36/160MM BOOST
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPX2
KOŁA - DT SWISS 350 W/XM481 RIM
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM X01 EAGLE
KORBA - SRAM X01 EAGLE CARBON 30T
SUPORT - SRAM GXP BB92
KASETA - SRAM 1275 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM SRAM GUIDE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER DROPPER POST
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS
STERY - CANE CREEK 40 INSET TAPER
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800MM
MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35x50MM
CHWYTY - ERGON GA2
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM
RAMA - SERIA CARBON (2.67KG)
AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 36/160MM BOOST
AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPX2
KOŁA - DT SWISS CARBON XMC 1200 30mm
PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE
MANETKA - SRAM X01 EAGLE
KORBA - SRAM X01 EAGLE CARBON 30T
SUPORT - SRAM GXP BB92
KASETA - SRAM 1275 10-50
ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE
HAMULCE - SRAM SRAM GUIDE RSC
TARCZE - SRAM CENTERLINE 180
SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER DROPPER POST
OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.5 TUBELESS
OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS
STERY - CANE CREEK 40 INSET TAPER
KIEROWNICA - YETI CARBON 35x800MM
MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35x50MM
CHWYTY - ERGON GA2
SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM
GEOMETRIA W MILIMETRACH


ROZMIARY W CENTYMETRACH

CECHY
-
Opatentowany system zawieszenia SWITCH INFINITY
-
Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego karbonu
-
Wewnętrzne prowadzenie przewodów
-
Obniżona wysokość górnej rury
-
Collet axle system - redukuje zużycie łożysk
-
Zintegrowane mocowanie ISCG'05
-
Główka ramy w standardzie tapered
-
Tylne i przednie koło w standardzie Boost
-
Customowy ochraniacz dolnej rury
-
Hak przerzutki zintegrowany z osią koła

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB5 CARBON są około 350g cięższe.
System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.
<span id="result_box" class="" lang="pl"><span class="">W pełni</span> <span class="">uszczelniony</span> <span class="">mechanizm</span></span> SWITCH INFINITY <span id="result_box" class="" lang="pl">posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei.</span><span id="result_box" class="" lang="pl"> <span class="">Yeti</span> Cycles i <span class="">Fox Racing</span> <span class="">Shox</span> zalecają interwał <span class="">smarowania</span> co <span class="">40 godzin</span>. Ważne jest, aby nie <span class="">przekraczać</span> i <span class="">stosować się do</span> zalecanego <span class="">interwału</span>. <span class="">Nie</span> zaszkodzi również <span class="">usunięcie</span> nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się <span class="">w trakcie jazdy.</span> Wszelkie <span class="">materiały eksploatacyjne</span> można znaleźć <span class="">w naszym</span> sklepie internetowym <span class="">lub</span> u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych <span class="">informacji</span> technicznych, odwiedź</span> <span style="color: #333333;"><a style="color: #333333;" href="http://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465" target="_blank">http://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465</a></span>.
Rama SB5 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 150mm. Podnosząc skok widelca do 160mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.
Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB5 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,4".
Nie. Rama SB5 jest zaprojektowana do używania opon w standardowym rozmiarze o maksymalnej szerokości 2,4".
W ramie SB5 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.
Rama SB5 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.
Rama SB5 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to pół-zintegrowane ZS 44mm/56mm (tzw. Zero Stack). Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.
Rama SB5 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 200mm.
Rama SB5 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.
Tak, rama SB5 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.
Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 36T / owalne 34T, Race Face 51mm: 34T okrągłe / 32T owalne. Minimalna zębatka: 26T okrągła / 28T owalna.
Tak, rama SB5 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05
W ramie SB5 zastosowano metryczny tylny amortyzator w rozmiarze 210mm x 50mm. W związku z zastosowaniem metrycznego amortyzatora, posiada on trochę dłuższą goleń, która nie jest używana przy pełnej kompresji - zwróć na to uwagę przy ustawianiu odpowiedniego SAGu! Rama nie jest kompatybilna ze starszymi calowymi amortyzatorami. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie. Zwróć również uwagę, że rama SB5 w najmniejszym rozmiarze XS nie jest kompatybilna z amortyzatorem wyposażonym w piggyback.
Radzimy zacząć od 30% SAG'u (~15mm). Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.
Tak, rama SB5 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.
Rama SB5 nie jest kompatybilna z przednimi przerzutkami.
W ramie SB5 rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.
W ramie SB5 rozmiar zacisku sztycy to 35mm.
Ramy SB5 objęte są gwarancją producenta, która wynosi 5 lat.