TO JEST TO CO MOŻEMY ZROBIĆ Z MAŁYM SKOKIEM ZAWIESZENIA I NASZĄ NOWĄ KONFIGURACJĄ SWITCH INFINITY. TEN ROWER PRZEKSZTAŁCA NISKĄ MASĘ I ZAMIENIA GO W PRECYZYJNĄ MASZYNĘ DO WYGRYWANIA. NIEKTÓRZY MYŚLĄ, ŻE JEST TO DOWNHILL’OWY ROWER XC, JAKKOLWIEK… NAZYWAJ GO JAK CHCESZ. DLA NAS TO JEST IDEALNY ROWER DO JAZDY - YETI SB100.


XC / TRAIL

PRZEZNACZENIE

100 MM

SKOK TYLNEGO KOŁA

29"

ROZMIAR KÓŁ

SPECYFIKACJA I GEOMETRIA

[popup_trigger id="3518" tag="span"]KOŁA DT SWISS XMC 1200 30MM[/popup_trigger]
YETI SB100 GEOFF KABUSH
GOTOWY
NA NAJWIĘKSZE
WYZWANIA
YETI SB100 GEOFF KABUSH

 

ZAWIESZENIE

EFEKTYWNOŚĆ


Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.

KONTROLA


W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku dołowi. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

SWITCH INFINITY

WSZECHSTRONNY


Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.

SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ


SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.

TRWAŁY


SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.

MECHANICZNA PRZEWAGA


SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.

PRZEPROJEKTOWALIŚMY SWITCH INFINITY SPECJALNIE DLA SKOKU ZAWIESZENIA 100MM - JEST TERAZ LŻEJSZY I SCHOWANY ZA RURĄ PODSIODŁOWĄ. ODCHUDZENIE KONSTRUKCJI NIE WPŁYNĘŁO NEGATYWNIE NA DZIAŁANIE. KOMPAKTOWY SWICH INFINITY WYKORZYSTUJE SPRAWDZONE TULEJE, USZCZELKI I POWŁOKĘ KASHIMA FOX RACING.


CZYSTE LINIE, DUŻA PRZESTRZEŃ NA BIDON I KRÓTKA RURA PODSIODŁOWA.


Umieszczenie Swich Infinity za rurą podsiodłową, umożliwiło zaprojektowanie dużej przestrzeni na bidon a nawet bardzo duży bidon. Dodatkowo krótka rura podsiodłowa pozwala na montaż sztyc regulowanych o dużym skoku.

ZAMIAST CIĄĆ WAGĘ, ZBUDOWALIŚMY ROWER W SPECYFIKACJI W JAKIEJ BYŁ TESTOWANY.


Umówmy się, to nie jest light-bike, który świetnie wygląda na wadze. Zamiast oszczędzać na wadze i sprawności, wyposażyliśmy rower tak, jak był testowany - sztyca regulowana Fox Transfer, opony Maxxis 2.3 i 180 mm przednia tarcza. Wciąż jest lekki, ale zdecydowanie lepiej przystosowany do trudów ścigania w ciężkim terenie. Nasz pro rider, Geoff Kabush, będzie bronił tytułu BC Bike Race na tym rowerze.

Slide 1
Image is not available
Image is not available

DWIE RÓŻNE SERIE ZBUDOWANE Z RÓŻNYCH MATERIAŁÓW ZAPEWNIAJĄ RÓWNOWAGĘ MIĘDZY WAGĄ I WYDAJNOŚCIĄ.


Rowery serii TURQ są wykonane z najwyższej jakości włókna węglowego, zapewniają doskonałą równowagę i sztywność. W rezultacie rowery serii TURQ są solidne i agresywne w prowadzeniu. Seria CARBON posiada małe zmiany w włóknie węglowym, pozwala to zaoferować niższą cenę przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności na podobnym poziomie jak w serii TURQ.

SERIA TURQ

RODZAJ CARBONU

2.49 KG

MASA RAMY

SERIA CARBON

RODZAJ CARBONU

2.70 KG

MASA RAMY

201606_Bolivia_Schusler_11033-desktop@2x
MAMY PROSTĄ FILOZOFIĘ, BUDUJEMY TYLKO TAKIE ROWERY, NA KTÓRYCH SAMI CHCEMY JEŹDZIĆ.

CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

  1. SWITCH INFINITY
  2. ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG-05
  3. GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
  4. SPECJALNA OSŁONA RAMY
  5. WEWNĘTRZNE RURKI DO ŁATWEGO PROWADZENIE PRZEWODÓW
  6. ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI
  7. PIASTA TYLNEGO KOŁA W STANDARDZIE BOOST
  8. MIEJSCE NA BIDON WEWNĄTRZ PRZEDNIEGO TRÓJKĄTA
  9. RURA PODSIODŁOWA PRZYSTOSOWANA DO SZTYC O DUŻYM SKOKU
YETI SB100 GX EAGLE CENA
Image is not available
GX EAGLE COMP
29 000PLN
12.39 KG

Nasze rowery serii Carbon oferują taką samą sztywność jak seria TURQ, przy umiarkowanym wzroście masy. Rezultatem jest dobrze skomponowana maszyna, którą możemy zaoferować w bardziej atrakcyjnej cenie. Rower został wyposażony w nowy napęd SRAM EAGLE z tylną przerzutką X01, opony Maxxis DHF i Agressor oraz nową karbonową korbę SRAM X1 w systemie DUB. Nowy amortyzator FOX 120 Step Cast z goleniami 34MM wykonuje pracę z przodu, a hamulce Shimano XT dają pewność na zjazdach.

YETI SB100 X01 EAGLE CENA
Image is not available
X01 EAGLE
33 900 PLN
12.03 KG

Przy tworzeniu specyfikacji SB100 X01 EAGLE celem było znalezienie równowagi pomiędzy wytrzymałością, wagą i ceną. Podobnie jak wszystkie inne modele SB100 gotowy jest na przyjęcie szerokiego ogumienia Maxxis i nowego układu korbowego SRAM DUB. Wszystkie modele TURQ Series wyposażone są w najlżejszy w swojej klasie, nowy amortyzator FOX Factory Step Cast z 34MM goleniami. Rower został wyposażony w hamulce XT z tarcza,i 180MM z przodu i 160MM z tyłu. Rowery serii TURQ dostępne są opcjonalnie z carbonowymi kołami DT Swiss XRC 1200.

Image is not available
YETI SB100 X01 EAGLE RACE CENA
Image is not available
X01 EAGLE RACE
Image is not available
38 900 PLN
11.71 KG

Ten rower jest przygotowany do wyścigów wieloetapowych takich jak BC Bike Race, on wręcz błaga o to, żebyś wystartował w jakiejś etapówce. Został wyposażony w kompletny napęd X01 EAGLE z carbonową korbą w standardzie DUB, hamulce SRAM Level TLM z tarczami 180MM i 160MM. Za amortyzację odpowiada FOX Factory Step Cast o skoku 120MM i 34MM goleniami. Rama jest przystosowana do przyjęcia szerokich opon Maxxis, dostępna jest wersja z carbonowymi kołami DT Swiss XRC 1200.

YETI SB100 SRAM XX1 EAGLE
Image is not available
SRAM XX1 EAGLE
Image is not available
43 900 PLN
11.66 KG

SB100 TURQ Series z napędęm XX1 EAGLE wykorzystuje najlepsze dostępne technologie i komponenty, jest uosobieniem najlepszego roweru do XC i Maratonów. Podobnie jak wszystkie pozostałe ramy SB100 przystosowany jest do szerokich opon i nowego systemu korbowego SRAM DUB. Za amortyzację odpowiada nowy FOX FACTORY Step Cast ze skokiem 120MM. Ten model wyposażono w najwyższy model hamulców SRAM Level z tarczami 180MM i 160MM, dostępny również z carbonowymi kołami DT Swiss XCR 1200.

RAMA YETI SB100 TURQ SERIES
Image is not available
RAMA SB100
Image is not available
16 500 PLN
2.49 KG

Posiadasz dużo dobrych części i nie potrzebujesz kupować całego roweru? Nie ma problemu! Na tej ramie bez większego wysiłku zbudujesz rower do wygrywania w Mistrzostwach Świata lub w lokalnych zawodach. To przecież Ty wiesz jakie części i koła sprawdzą się najlepiej.

CARBONOWE KOŁA DT SWISS XRC 1200
Image is not available
KOŁA DT SWISS XMC 1200 30MM
5500PLN
1505 G

Nie zawsze mamy dostęp do wyciągów krzesełkowych. Krótko mówiąc, to jest spełnienie marzeń. Zestaw carbonowych kół DT SWISS XMC 1200 25MM, jest na tyle lekki, żeby wjechać na szczyt i na tyle wytrzymały i niezawodny, aby poradził sobie na każdej trasie. Koła są dostępne tylko do rowerów serii TURQ, kwota 5499 PLN jest dopłatą do regularnej ceny roweru.

YETI SB100 GX EAGLE CENA
YETI SB100 X01 EAGLE CENA
YETI SB100 X01 EAGLE RACE CENA
YETI SB100 SRAM XX1 EAGLE
RAMA YETI SB100 TURQ SERIES
CARBONOWE KOŁA DT SWISS XRC 1200
previous arrow
next arrow

TECH SPEC


SKOK: 100MM

MASA RAMY: 2.50KG TURQ

ROZMIAR KOŁA: 29"

ROZMIARY RAM: SM, MD, LG, XL

AMORTYZATOR TYŁ: 190MM X 37,5MM

SUPORT: PRESS FIT BB92

TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)

PRZEDNIA PRZERZUTKA: NIEDOSTĘPNA

ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM

YETI SB100
YETI SB100
 

CENY x ZESTAWY

RAMA SB100 SERIA TURQ - 16500 PLN

RAMA - SERIA TURQ (2,50KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 3 POS

 

ROWER YETI SB100 CARBON SRAM GX COMP EAGLE - 29000 PLN

RAMA - SERIA CARBON (2,70KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX PERFORMANCE DPS 3 POS


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX PERFORMANCE 34 STEP CAST / 120MM BOOST


KOŁA - DT SWISS M1700 25MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBA - SRAM X1 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SHIMANO XT 2 PISTON


TARCZE - SHIMANO 180/160


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.3 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - RACE FACE AFFECT 35x760


MOSTEK - RACE FACE RIDE 35x50


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT

ROWER YETI SB100 TURQ SRAM X01 EAGLE - 33900 PLN

RAMA - SERIA TURQ (2,50KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 3 POS


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34 STEP CAST / 120MM BOOST


KOŁA - DT SWISS M1700 25MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM GX EAGLE


KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1275 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SHIMANO XT 2 PISTON


TARCZE - SHIMANO 180/160


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.3 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x760


MOSTEK - RACE FACE TURBINE BASIC 35x50


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT

ROWER YETI SB100 TURQ SRAM X01 EAGLE RACE - 38900 PLN

RAMA - SERIA TURQ (2,50KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 3 POS


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34 STEP CAST / 120MM BOOST


KOŁA - DT SWISS XM 1501 SPLINE ONE 25MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM X01 EAGLE


MANETKA - SRAM X01 EAGLE


KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1295 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM GX EAGLE


HAMULCE - SRAM LEVEL LTM


TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/160


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.3 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x760


MOSTEK - RACE FACE TURBINE 35x50


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - YETI / WTB CUSTOM VOLT

ROWER YETI SB100 TURQ SRAM XX1 EAGLE - 43900 PLN

RAMA - SERIA TURQ (2,50KG)


AMORTYZATOR TYLNY - FOX FACTORY DPS 3 POS


AMORTYZATOR PRZEDNI - FOX FACTORY 34 STEP CAST / 120MM BOOST


KOŁA - DT SWISS XM 1501 SPLINE ONE 25MM


PRZERZUTKA TYLNA - SRAM XX1 EAGLE


MANETKA - SRAM XX1 EAGLE


KORBA - SRAM X01 CARBON EAGLE 30T 175MM


SUPORT - SRAM DUB PF92


KASETA - SRAM 1299 EAGLE 10-50


ŁAŃCUCH - SRAM XX1 EAGLE


HAMULCE - SRAM LEVEL ULTIMATE


TARCZE - SRAM CENTERLINE 180/160


SZTYCA REGULOWANA - FOX TRANSFER FACTORY


OPONA PRZÓD - MAXXIS MINION DHF EXO 2.3 TUBELESS


OPONA TYŁ - MAXXIS AGGRESSOR EXO 2.3 TUBELESS


STERY - CANE CREEK 40 INTEGRATED


KIEROWNICA - YETI CARBON 35x760


MOSTEK - RACE FACE TURBINE 35x50


CHWYTY - ERGON GE1


SIODEŁKO - ERGON SME3 CUSTOM

GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH

CECHY


 

  1. System zawieszenia SWITCH INFINITY zmieniony na potrzeby 100MM

  2. Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego karbonu

  3. Zintegrowane mocowanie ISCG-05

  4. Taperowana główka sterów 41mm/52mm

  5. Customowy ochraniacz dolnej rury

  6. Wewnętrzne rurki do prowadzenia pancerzy

  7. Hak przerzutki zintegrowany z osią koła

  8. Oś tylnego koła w standardzie boost

  9. Przestrzeń do montażu bidonu

  10. Rura podsiodłowa przystosowana do sztyc o dużym skoku

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


 

Jaka jest różnica między wersją TURQ i CARBON?

Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii CARBON SB100 są około 300g cięższe.

Co to jest SWITCH INFINITY i jak działa?

System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.

Czy system SWITCH INFINITY wymaga konserwacji?

W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych zapraszamy do odwiedzenia strony ridefox.com/sb100

Co zostało zmienione w SWITCH INFINITY na potrzeby SB100?

Wygląd i układ naszego mechanizmu Switch Infinity został zmieniony tak, aby jak najlepiej działał z naszą mniejszą platformą 100 mm. Oba projekty Switch Infinity wykorzystują punkt obrotu, który pozwala nam dostroić kinematykę zawieszenia do pożądanej charakterystyki. Switch Infinity SB100 jest obrócony o 90 stopni, umieszczony za rurą podsiodłową, bzajmuje mniej miejsca i jest lżejszy niż jego poprzednik. Switch Infinity SB100 ma inną konstrukcję, ale funkcja pozostała identyczna dla obu wersji Switch Infinity.

Do jakiego skoku amortyzatora zaprojektowano SB100?

Rama SB100 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 120mm. Obniżając skok widelca do 100mm uzyskasz bardziej stromy kąt główki ramy i niżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.

Jak duże opony mogę zmieścić w SB100?

Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB100 można maksymalnie użyć opon o szerokości 2,4".

Czy mogę zamontować koszyk na bidon wewnątrz przedniego trójkąta?

Tak, rama SB100 została zaprojektowana do użycia standardowych rozmiarów bidonu wewnątrz przedniego trójkąta.

Czy do SB100 można zamontować opony w rozmiarze "plus"?

Nie. Rama SB100 jest zaprojektowana do używania opon w standardowym rozmiarze o maksymalnej szerokości 2,4".

Jakie korby i suporty można zamontować w SB100?

W ramie SB100 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.

Jaka oś tylnego koła pasuje do mojego SB100?

Rama SB100 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.

Jaki typ sterów jest właściwy dla SB100?

Rama SB100 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to zintegrowane ZS 41mm/52mm. Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.

Jakiej wielkości tarcze hamulcowe pasują do SB100?

Rama SB100 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 180mm.

Dlaczego SB100 ma kompozytowe osłony ramy?

Rama SB100 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.

Czy mogę używać sztycy regulowanej stealth w SB100?

Tak, rama SB100 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.

Jaki maksymalny rozmiar pojedynczej zębatki można zastosować w SB100?

Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 36T / owalne 34T, Race Face 52mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 26T okrągła / 28T owalna.

Czy SB100 posiada mocowanie ISCG?

Tak, rama SB100 posiada zintegrowane 2-śrubowe mocowanie ISCG-05. Rama została zaprojektowana do użycia z nowoczesnymi nisko-profilowymi napinaczami, zależy od firmy, jednak może zaistnieć sytuacja, że starsze napinacze mogą nie pasować.

Jaki jest użyty rodzaj tylnego amortyzatora w SB100?

W ramie SB100 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 190mm x 37,5mm. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.

Czy mogę zastosować damper sprężynowy w ramie SB100?

Jest to uzależnione od Twojej budowy ciała. Rama nie ma ograniczenia, więc teoretycznie możesz zamontować sztycę o dowolnym skoku pod warunkiem, że sztyca jest wsunięta do znaku minimalnego wysunięcia a Ty nie jesteś tak nisko, że Twoja opona spotyka się siodełkiem. Wszystkie rowery w rozmiarze S posiadają sztyce 100MM, M posiadają sztyce 125MM, L i XL posiadają sztyce 150MM.

Jaki jest rekomendowany SAG dla SB100?

Radzimy zacząć od 32% SAG'u, lub 12mm skoku tłoka w celu uzyskania optymalnej skuteczności pedałowania i czułości zawieszenia. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.

Jaki rodzaj przedniej przerzutki pasuje do SB100?

Rama SB100 nie jest kompatybilna z przednimi przerzutkami.

Jaki jest rozmiar sztycy w SB100?

W ramie SB100 rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.

Jaki jest rozmiar zacisku sztycy w SB100

W ramie SB100 rozmiar zacisku sztycy to 35mm.

Jaka jest gwarancja na SB100?

Ramy SB100 objęte są gwarancją producenta, która wynosi 5 lat.

Jaką długość sztycy mogę zamontować w ramie SB100?

To jest uzależnione od Twoich preferencji. Nie ma limitu długości, teoretycznie możesz zamontować każdą długość, jednak upewnij się, że sztyca jest zamontowana poniżej minimalnego punku wysunięcia oraz, że przy maksymalnym opuszczeniu sztycy Twoja opona nie spotka się z siodełkiem. Standardowo w ramach w rozmiarze S montujemy sztyce o skoku 100MM, w ramach M sztyce o skoku 125MM, ramach L/XL sztyce o skoku 150MM.

INSTRUKCJE DO POBRANIA ZNAJDZIESZ TUTAJ